Spring naar bijdragen

schoenenreus

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1223
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    10

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

schoenenreus's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

1,8k

Waardering in de gemeenschap

  1. Dat is dus precies wat ik bedoel en waarom ik niet geloof in het nut van die stickers.
  2. Ja dat hotel is inderdaad wel goed te doen maar dat heeft eigenlijk niks met dat autohof te maken. Het autohof op zichzelf bestaat alleen uit dat benzinepompje. Ik persoonlijk vind het bij St.Martin veel rustiger en gemoedelijker, echt een ouderwets gasthofje. Eten is er goed, genoeg en vers en de douche is er gratis.
  3. Ben je gek, ik ben er niet van overtuigd dat deze sticker 5 levens per jaar red per voertuig....
  4. Had je beter naar St.Martin aan de B10 kunnen gaan, rijd je niks aan om maar 100x beter.
  5. schoenenreus

    Oude prijs slag.

    Is me nooit opgevallen maar denk dat die mensen weinig kans van slagen hebben bij een eventuele rechter....
  6. Is er enig bewijs dat die mensen wel betaald krijgen dan? Ik zou het namelijk niet weten. Overigens declareren hun ook nog eens hun verteer en dat mag een chauffeur ook niet, ook krijgen ze een hotelkamer. Verschillende functies vergelijken is totale onzin in mijn ogen.
  7. Geen idee, denk dat je die beroepen zowiezo al niet moet vergelijken met een chauffeur. Waarom zouden hun in hemelsnaam in 40 uur 1,5 tot 2 keer zoveel moeten verdienen als een chauffeur met 80 uur in de week?
  8. Ik schrijf nergens iets over een beginnende chauffeur. Ik heb het ook niet over een regel in de CAO. Ik zeg alleen dat als je start met een internationale carrière dat je dan zou moeten weten dat feestdagen in het buitenland staan voor rijverboden en gesloten bedrijven. Als je dus bewust kiest om internationaal te gaan rijden is dat dus het risico dat je loopt en dat je dus een dag stil staat als er een feestdag is.
  9. Geen idee wat je bedoeld eigenlijk. Ik heb het niet over een CAO, beginnende chauffeur of rechten en plichten gehad.
  10. schoenenreus

    Oude prijs slag.

    Zijn toch gewoon bedrijven daar tegenover en geen woonhuizen.
  11. Dat heb je mooi goed maar ze zeggen elke dag weer dat ze niet zonder mij kunnen dus dat zit er helaas niet in. Overigens vind ik het deels het risico van een internationaal chauffeur dat je op een buitenlandse feestdag onbetaald stil zou moeten staan, dat is iets wat al jaren van te voren bekend is en je dus min of meer bewust voor kiest als je internationaal wilt gaan rijden. Ik denk dat het voor de chauffeur in het overgrote deel van de gevallen juist een nadeel gaat worden zo'n 8-urige werkdag vanwege de voorbeelden die jezelf al benoemd hebt. Ik denk dat er niet 1 chauffeur te vinden is die graag een van die voorbeelden zal willen uitvoeren, en dat misschien wel elke maand of zelfs meerdere keren per maand/week. Ik denk dat het ook een soort concurentie strijd gaat worden tussen de chauffeurs, wie ligt er het beste in bed bij de planner want die krijgt altijd voldoende werk. Die ene klootzak is altijd de lul en verslijt meer vegers dan liters diesel per jaar.
  12. Ik snap nog steeds niet wat nu dat voordeel is van die 8-urige werkdag in plaats van de 40-urige werkweek.....
  13. Wat zijn tegenwoordig nog echte bewijzen? Op deze wereld wordt zoveel gemanipuleerd dat het onmogelijk is om nog iets te vertrouwen. Het bewijs wat ik betrouwbaar vind dat vind jij onbetrouwbaar en andersom dus daar zullen we het toch nooit over eens worden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden