[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

luchthoorn / electrishe hoorn


gtiracer

Recommended Posts

Gast Dennis410
ok dan het is idd wel leuk geweest.

maar wat corydon zegt klopt helemaal, je kunt de oude er gewoon af halen en de nieuwe op de aansluiting van de oude plaatsen.

is de oude een elektrische en wil je een luchthoorn, dan zul je ergens een leiding moeten aftakken waar constant druk op staat.

in het laatste geval zou ik ff naar de dealer gaan om te vragen welke leiding je moet aftakken!

want het is wel lullig dat je er later achterkomt dat je rem niet meer werkt maar je toeter wel als je remt.

een elektrische toeter kun je gewoon op de oude stroomkabels plaatsen!

nog mooier is om de oude toetert te laten zitten en de nieuwe als extra plaatsen.

maar nogmaals als je niet erg technisch onderlegd bent zou ik dat aan de vakmannen in de garage overlaten!

je kunt de oude beter laten zitten en er een schakelaar tussen zetten dit ivm de keuring, een turkse fluit, tgv-hoorn, scheepshoorn enz mag nl niet!!!

ik heb ook een tgv-hoorn, heb de oude ook nog, gewoon op hendel bij t stuur en op dashbord zit schakelaar om te switchen.

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
OK Matthieu...

Het was wel grappig...., hij vroeg hoe en wat met de versnellingsbak. Of vertragingsbak volgens sommige.

Het voertuig gaat wel sneller bij hetzelfde toerental vd motor.

Mijn vrouw dacht dat het ook niet zo fraai was, waarop ik haar vertelde dat ze dat soort onzin altijd met elkaar uithalen, en je word er (hopenlijk) alleen maar wat scherper en slimmer van

Gooi oude hoorn weg, schroef de nieuwe in dezelfde plaats met dezelfde lucht aansluiting.

Zo.

bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ok dan het is idd wel leuk geweest.

maar wat corydon zegt klopt helemaal, je kunt de oude er gewoon af halen en de nieuwe op de aansluiting van de oude plaatsen.

is de oude een elektrische en wil je een luchthoorn, dan zul je ergens een leiding moeten aftakken waar constant druk op staat.

in het laatste geval zou ik ff naar de dealer gaan om te vragen welke leiding je moet aftakken!

want het is wel lullig dat je er later achterkomt dat je rem niet meer werkt maar je toeter wel als je remt.

een elektrische toeter kun je gewoon op de oude stroomkabels plaatsen!

nog mooier is om de oude toetert te laten zitten en de nieuwe als extra plaatsen.

maar nogmaals als je niet erg technisch onderlegd bent zou ik dat aan de vakmannen in de garage overlaten!

het is wel de bedoeling om idd geen gezijk te krijgen bij de keuring

en om hem dus idd via een schakelaar te laten lopen volgens mij kan dat dmv de massa draden met een schakelaar te onderbreken maar ik zal eerst eens bij de garage vragen wat ze kunnen doen voor me

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is wel de bedoeling om idd geen gezijk te krijgen bij de keuring

en om hem dus idd via een schakelaar te laten lopen volgens mij kan dat dmv de massa draden met een schakelaar te onderbreken maar ik zal eerst eens bij de garage vragen wat ze kunnen doen voor me

lijkt me ook dat je baas dat ook fijner vindt, stel dat je iets verkeerds aansluit hoe zit het dan met kosten enzo zou ik toch ff in je achterhoofd houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een turkse fluit mag wel in de keuring. ( heb het ook nagvraagt.)

op mijn wagen zit er een en die schakelaar zit op het stuur.

ja mag wel 2 tonen hebben als ze maar tegelijk af gaan heb ik ook op me dak staan.

dus niet zo als een tgv onafhankelijk af gaan.

gr edwin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
No way in helll dat ik op diue link klik...... Weet al precies wat er dan gebeurt. Probeer Freddie maar.:D:D

Freddy hier...

wat denk je....

Dat je pc dan ontploft....no way...

just give it a try

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
ja en hier die andere freddie, die ook geboren is in eenske :ja:

is typisch importyank he, grote bek, en dan bang voor een link :D:D:D

tjee, maak je het m makkelijk dattie enkel een link hoeft aan te klikken ipv het hele verhaal te moeten lezen, is ut nognie goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

is t zo dat hoe korter de hoorn hoe hoger de toon ???of juist zwaarder???

als je over een luchthoorn praat:normaal gebruiken ze 6 mm leiding ervoor, had ik eerst ook maar nu met 8 mm tot op het dak, komt de hoorn pas echt tot zijn recht. Oja ik heb 1 mtr chroom aan de dakspoiler hangen ja die klinkt echt behoorlijk:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
als je over een luchthoorn praat:normaal gebruiken ze 6 mm leiding ervoor, had ik eerst ook maar nu met 8 mm tot op het dak, komt de hoorn pas echt tot zijn recht. Oja ik heb 1 mtr chroom aan de dakspoiler hangen ja die klinkt echt behoorlijk:D

Mag ook wel als je boven een euro 0 met brulpijp wilt uitkomen :D...........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden