[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Haverhals Logistiek Kaatsheuvel failliet: 35 ontslagen


Gast Cortrans

Recommended Posts

image-7434.jpgGeschreven door Marcel van der Voort op 22.09.2010, 16:24

KAATSHEUVEL – Haverhals Logistiek, aan de Amerikastraat 4 in Kaatsheuvel is dinsdag 21 september door de rechtbank van Breda failliet verklaard. Er werken vijfendertig mensen, veelal chauffeurs. Die zullen door de curator worden ontslagen.

"Eerder is de Dranken Transport Groep, waar ik aandeelhouder van was, failliet gegaan. Dat heeft veel geld gekost. En de nasleep van het faillissement en de kredietcrisis hebben voor dit nieuwe faillissement gezorgd", vertelt directeur Haverhals woensdagmiddag aan Transport Online.

"Ik heb zelf het faillissement aangevraagd. Wij zijn bezig met een doorstart. Want ik wil zorgen dat het personeel aan de gang blijft. Het personeel reageert rustig. Ik heb ze tijdig ingelicht."

En: "Ik heb altijd veel meegewerkt in het bedrijf. En ben erg bij de mensen betrokken. We zijn een familiebedrijf en ikzelf ben meer dan dertig jaar in het vak werkzaam."

Naast de chauffeurs werken er bij hem ook enkele loodsmedewerkers en administratieve krachten.

Het wagenpark is deels lease en voor de rest eigen materieel. Of de leasemaatschappij de wagens al terugvordert wil Haverhals niet vertellen.

Hij beweert niet te weten wie de curator is. Dat zou betekenen dat die niet op de hoogte is van de doorstart plannen van Haverhals.

Het gesneuvelde transportbedrijf beschikt over een op- en overslag van achtduizend vierkante meter.

©Transport Online / Marcel van der Voort

hide.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat de firma haverhals failliet is gegaan is niet de 1e keer maar voorlopig wel de laatste keer.Haverhals logistiek Kaatsheuvel is nl overgenomen door een transporteur uit het nabij gelegen Waalwijk. Het hoe en wat weet ik niet precies maar heb het vrijdag van diverse bronnen vernomen.Wat er met de chauffeurs,loodsmedewerkers en verdere inventaris gebeurt zal de tijd leren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Om gelijk de geruchten uit de wereld te helpen.

Haverhals is afgelopen week failliet verklaard, een ander transporteur uit de omgeving waalwijk heeft de toko overgenomen.

Er was gisteren,(zaterdag) een truckrun in Waalwijk, daar reden de wagens van haverhals ook tussen, een chauffeur van dit bedrijf gesproken en die bevestigde dit verhaal.

Dus de mannen zijn nog aan het werk, gelukkig maar.

attachment.php?attachmentid=23174

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mooi dat Haverhals is overgenomen door De rooij. Maar wat ik een beetje vreemd vindt is dat er bij De rooij net voor de vakantie door de directie bekend is gemaakt dat er diverse mensen(ca 15 man)uit moeten en dan 3 maanden later een bedrijf met 35 werknemers en een hoop voertuigen met trailers en meeneemheftrucks overnemen. Zal zo wel zn reden hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ben blij voor de mensen maar ook voor Co zelf. Heb als jonkie van 18 (nu 54) nog met hem samengewerkt in een bedrijf in Waalwijk tot zijn vader plots ziek werd en hij overhaast het bedrijf moest gaan leiden en later overnam. De firma De Rooy staat goed aangeschreven in de omgeving en laten we hopen dat alles goed uitpakt. Ik wens Marcel en Co beiden succes en een goede samenwerking toe. Greetz uit Drunen William Heijnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden