[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hoe vaak ben jij al gecontroleerd


Pierre

Recommended Posts

  • Forumlid

In Nederland 5 keer door de IVW, op de weegbrug, geen boete.

In Belgie 3 keer, waarvan € 900 boete omdat ik de oude vergunning nog bijhad(heb ik gemeld meerder keren maar sommige zijn hardleers)

In Frankrijk 1 keer bij Arras, was allemaal in orde!

In Duitsland wel 10 keer, door voornamelijk BAG. 1 keer moeten betalen vanwege spanbanden.

In Osstenrijk nog nooit, in Denemarken ook niet.

In Zwitserland 1 keer, en gelijk een prent omdat ik een straatje inreed in Basel wat niet mocht....:cool:

En dan hebben we GB. Daar hebben ze me nooit van de weg gehaald maar reed ik altijd naar hun toe.... Als je door de Dart tunnel wilt, met ADR, moet je je eerst melden voor je naar de tolpoorten gaat of je begeleiding nodig hebt.... En de Vosa stond daar regelmatig op de parking natuurlijk, dus huppa. De ene deed de papieren en uitrusting, de ander pakt zijn sleetje en rolt onder de auto door. Nog nooit een boete gehad, wel een waarschuwing om dat mij ADR bord achterop met elastieken vastzat....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Afgelopen woensdag bij Macon nog controle gehad , alles was okè :ok:

Over een 3 tal maanden terug bij Beynost ( Lijon ) ( peage ) 2 maal controle gehad en 2 x 135 € mogen betalen , dit op 14 dagen tijd. :mad:

Op die 31 jaar dat ik rij .

Frankrijk ...... rond de 16 maal ( denk ik ) . 4 x iets betaald. ( hoogste bedrag was 95 € )

Duitsland ..... een 4 tal keer. 2 x iets betaald ( hoogste bedrag was 90 dm )

Belgie ..... een 6 tal keer . 2 x iets betaald ( hoogste bedrag was 500 € )

Nederland ... 4 tal keer . 1 x iets betaald ( weet niet hoeveel dat gekost heeft , firma heeft dat betaald )

Luxenburg .... 0 keer.

Spanja .... o keer.

Italie... 0 keer.

Zwitserland .... 0 keer .

Nog nooit heb ik zelf iets betaald , steeds heeft de werkgever het betaald. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit jaar... nog niet!

de afgelopen jaren:

-1 x belgie € 0,-

-3 x frankrijk € 45,- (lasergun; 89kmh ipv 70)

-3 x oostenrijk € 225,- (Asfinag; auto van collega bij me die 2 maanden eerder zonder geldige Gobox reed)

-1 x zwitserland € 0,-

-6 x duitsland € 35,- (warnungsgeld; 6 spanbanden zonder labeltje)

-1 x spanje € 0,-

-1 x zweden € 0,-

-1 x italië € 0,-

ja veel controles gehad maar er vaak doorgerold, heeft iets met houding en benadering van de controleur te maken.

als je rustig en netjes blijft rol je er vaak doorheen met kleine overtredingen is mijn ervaring.

helemaal mee eens! Als je de gevraagde spullen direct kan pakken en zonder te zoeken, scheelt ook al; iemand die netjes is op zijn materiaal en papieren heeft meestal de papieren zelf ook wel (redelijk) op orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

van 1989 tot heden:

1x België Gent 5000Bfr

1x Frankrijk omdat ik te traag reed (snelheidsbegrenzer zat er net in) nul Ffr

3x Spanje ( 1e x agent omgekocht met 5000 peseta hij had geld nodig in de buurt van Malaga)

en 2008 2x op 1 rit...eerst bij Irun het bekende 3hoekpleintje kosten: 900 euro wegens het niet mee hebben van de orriginele papieren van de huurtrailer en bij buitenrijden Spanje laatste pomp vóór La Jonquera, geen kosten maar wel verplichte 11 uren rust op de TIR parking na mn auto helemaal gestript was geweest. Toevallig eerste controle gefilmd hahaha filmpje op mn hyves gegooid :D

1x Zweden, te zwaar geladen... waren best veel kronen toen, gelukkig niet zelf hoeven betalen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????/:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Als we toch berichten gaan wissen kunnen we beter ook alles wissen.

Dit was werk gerelateerd maar als er iemand het beter weet mogen we daar niet tegen in gaan???

Mooi trouwens dat je nu je eigen berichten kunt wissen, dan hoeft het niet voor je gedaan te worden.

Met vriendelijke groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Ik had erop gezet waar ik ooit gecontroleerd was en betaald had, en dat was nogal wat........

Maar er was iemand waarvan ik zijn veters nog niet mocht strikken omdat ik zo'n waardeloze chauffeur ben, (lees zoveel betaald heb).

En deze had nog nooit een overtreding begaan.

En freddie gaf me gelijk want die weet ook wat voor werk ik gedaan heb en wat daar uit voortvloeid........

Verder ga ik er niet meer op in, meer is er ook haast niet geschreven maar dat het verwijderd word vind ik niet kunnen.

Daarom heb ik de 2 andere berichten zelf verwijderd, want haal dan alles weg waardoor er een discussie op gang komt.

Als er nu echt slechte dingen waren gezet of wat niet door de beugel kan, ok.

Dit is ook de reden dus dat ik allang haast nergens meer wat plaats.

Hopelijk word dit niet verwijderd..............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had erop gezet waar ik ooit gecontroleerd was en betaald had, en dat was nogal wat........

Maar er was iemand waarvan ik zijn veters nog niet mocht strikken omdat ik zo'n waardeloze chauffeur ben, (lees zoveel betaald heb).

En deze had nog nooit een overtreding begaan.

En freddie gaf me gelijk want die weet ook wat voor werk ik gedaan heb en wat daar uit voortvloeid........

Verder ga ik er niet meer op in, meer is er ook haast niet geschreven maar dat het verwijderd word vind ik niet kunnen.

Daarom heb ik de 2 andere berichten zelf verwijderd, want haal dan alles weg waardoor er een discussie op gang komt.

Als er nu echt slechte dingen waren gezet of wat niet door de beugel kan, ok.

Dit is ook de reden dus dat ik allang haast nergens meer wat plaats.

Hopelijk word dit niet verwijderd..............................

Als t idd zo moet is t zielig zat. Kan me niet voorstellen dat een post met inhoud zoals jij zegt verwijderd word. Maar misschien was dit een dwaling en word ie gewoon teruggeplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Oorzaak is dat één of ander forumlid de zoveelste nikszeggende en inhoudsloze reactie van hem plaatste als reactie op de posting van Johannes met dom gelul als"je mag mijn veters niet eens strikken en zelfs mijn brood nog niet smeren".

Tsja, alsof men daar op zit te wachten.

Beter kunnen de reacties van die betreffende persoon verwijderd worden .

Dit bericht is verborgen omdat opa is op jouw negeerlijst.

Ik heb er voorlopig geen last meer van.....:bey: :grote smurf:..............LOL

Wat bedoel je met die link van negeerlijst Pierre, die werkt niet kom je gewoon op forumoverzicht???

Ik denk dat de meeste ergernis over verwijderde berichten ontstaat omdat er alleen maar verwijderd word, zonder dat er bij vermeld wordt wat de reden is.

Juist, niet in alle gevallen zouden ze dat hoeven doen maar soms wel, een beetje uitleg is wel eens op zijn plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
vreemd, ook mijn bericht is verwijderd, of is het nu ook al verboden om iemand 2x een broodje aap en 4x een broodje poep aan te bieden?

maar er zijn wel meer berichten van mij verdwenen zonder opgave van reden.

meestal reageer ik daar niet op, maar in dit geval wel.

johannes plaatst net als ik een bericht met hoe vaak hij gecontroleerd is en hoeveel hij betaald heeft.

daar komt opeens die ouwe knakker van een opa met de opmerking, "jij mag nog niet eens mij veters strikken en mijn brood smeren"

vervolgens geven zowel johannes als ik hem een goed onderbouwd antwoord, en hoppa alles is verwijderd.

waarom vraag ik me dan af?

vervelen de admins zich soms, want dan zal ik ze komende tijd wel even wat werk bezorgen via de rapporteerknop, want er worden wel ergere dingen als dit geplaatst.

Nou ja mijn gedachten Freddie, dacht ook dat het netjes geschreven en onderbouwd was.

En er word inderdaad nog veel grotere onzin geplaatst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Die ouwe knakker is gewoon een verbannen CF gebruiker die het weer eens onder een andere naam probeert.

Wat mij betreft mag hij gelijk weer verbannen worden.Dit is net een stadionverbod bij die voetbalclub uit 020, waarna je alsnog gewoon het veld op kan stormen:grote smurf:

Ga jij nou ook nog elke keer met zo'n smurf gooien, of wat is daar de bedoeling van want Opa doet dat ook???

Ik vat hem niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Ik deed dat om aan te geven dat opa en Herpie en herpie2 één en de zelfde persoon is.

Als ik goed ben ingelicht is die grotesmurf zo'n beetje zijn handtekening, en zo wil hij laten ziet dat hem verbannen geen zin heeft omdat hij toch wel de boel blijft verkloten al is het dan onder een andere naam.

Ohhhhh, Ok. jij bent wel erg slim in zulke dingen uitzoeken dan, daar was ik nooit opgekomen.

Hoe zet ik die man op negeren??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gewoon die knakker eraf pleuren én een ban op IP-adres. Of kan dat niet? Als zelfs berichten van onze brave Johannes al verwijderd worden! Of is dit de weg van de minste weerstand kiezen? We beginnen t nieuwe jaar weer lekker zeg. Ik zeg: Opa naar de aanleunwoning. Waar zijn die kut-smileys nou gebleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Gewoon die knakker eraf pleuren én een ban op IP-adres. Of kan dat niet? Als zelfs berichten van onze brave Johannes al verwijderd worden! Of is dit de weg van de minste weerstand kiezen? We beginnen t nieuwe jaar weer lekker zeg. Ik zeg: Opa naar de aanleunwoning. Waar zijn die kut-smileys nou gebleven?

LOLLOL

johannes welkom bij de cursus "hoe zet ik iemand op de negeerlijst"

zoek een bericht van de persona non grata en klik op zijn naam.

dan klik je op de "bekijk profiel knop".

vervolgens kom je op de profielpagina van de gewraakte persoon.

aan de linkerkant van die profielpagina staat een rijtje met mogelijkheden.

in dat rijtje klik je op "toevoegen aan negeerlijst"

en hoppa je bent klaar met deze onwelkome vriend.

deze service word door mij gratis aangeboden, er zijn dan ook geen kosten aan deze cursus verbonden.

tevens telt deze cursus niet mee voor de code 95!

:ok:Gelukt, grazie mille....

Gelijk boertje er ook bij op gezet want daar komt ook alleen maar onzin uit.

Ik weet nu wel zeker dat alles weer verwijderd word want het gaat niet meer over controles....

Alhoewel we nu zelf aan het controleren zijn wie en wat we niet willen lezenLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
ja johannes deze opa is een perfect voorbeeld voor zijn kinderen en kleinkinderen.

of zouden die ook zijn veters niet mogen strikken en zijn brood mogen smeren??

Denk het niet nee;)

Laten we er maar over ophouden mannen, de boodschap is denk ik wel duidelijk nu.

De veger heeft straks nogal wat te vegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik heb geen idee wie die berichten heeft verplaatst. En denk dat deze straks maar een ander topic verplaatst worden.

Ik had de meesten gisteravond al gelezen en von het ook wel meevallen.

Eens horen wat de reden was. :p

En het andere probleem heeft de volle aandacht.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
Ik heb geen idee wie die berichten heeft verplaatst. En denk dat deze straks maar een ander topic verplaatst worden.

Ik had de meesten gisteravond al gelezen en von het ook wel meevallen.

Eens horen wat de reden was. :p

En het andere probleem heeft de volle aandacht.......

Dank Jan, de reden had ik ook graag geweten al dan niet via PB.

En verplaats het maar naar huiskamer ofzo ja want het heeft niks meer met controles te maken.

Gr. Johannes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dank Jan, de reden had ik ook graag geweten al dan niet via PB.

En verplaats het maar naar huiskamer ofzo ja want het heeft niks meer met controles te maken.

Gr. Johannes

We zullen er een mooi plekje voor zoeken, Johannes :rolleyes:

Hier hoort het in elk geval niet meer. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Pierre:Oorzaak is dat één of ander forumlid de zoveelste nikszeggende en inhoudsloze reactie van hem plaatste als reactie op de posting van Johannes met dom gelul als"je mag mijn veters niet eens strikken en zelfs mijn brood nog niet smeren".

Tsja, alsof men daar op zit te wachten.

Beter kunnen de reacties van die betreffende persoon verwijderd worden .

Sorry....ik voel me helemaal schuldig door een vraag te stellen aan Johan wat grappig bedoeld was...nooit bij stil gestaan dat er zo misbruik van gemaakt zou worden...was niet mn bedoeling Johan...

dit had ik nooit verwacht...ik was op dat moment blond geverfd toen ik de vraag plaatste...ehhhh.... mijn buurman zat op dat moment in zn blootje naast me en ik was afgeleid...ehhhh...zijn er nog smoezen te verzinnen?

nogmaals...sorry

ik weet wat Johan zn werk inhoudt en dan moet je beslissingen nemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik deed dat om aan te geven dat opa en Herpie en herpie2 één en de zelfde persoon is.

Als ik goed ben ingelicht is die grotesmurf zo'n beetje zijn handtekening, en zo wil hij laten ziet dat hem verbannen geen zin heeft omdat hij toch wel de boel blijft verkloten al is het dan onder een andere naam.

Ik had hem gelijk na zijn eerste posting als Opa al door. Dezelfde teksten. Heb hem sindsdien al Herpie genoemd. Wat een triest figuur.

:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden