[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een vraag aan eigen rijders / charters !!


Heidekneuter

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat dat betreft zijn de transporteurs net vrouwen.....:angel:

Vlak chauffeurs ook niet uit. Onderweg klagen dat neuken in de club duur is, maar terwijl ze de duurste hoer thuis hebben zitten. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vlak chauffeurs ook niet uit. Onderweg klagen dat neuken in de club duur is, maar terwijl ze de duurste hoer thuis hebben zitten. :zegtniets:

Maar het is ook duur onderweg. Maar komende week gaat het weer naar Polen :banaan:. Heb er al weer zin in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem , ik vind dat je je bier te duur inkoopt, en smorgens gaan rijden zonder ontbijt is echt heel slecht voor je.....

De inkoop mag dan iets aan de dure kant zijn, maar de verkoop maakt veel goed. :p

En ja, zonder ontbijt gaan rijden mag dan misschien slecht zijn, maar om s'morgens nou gelijk aan de pils tegaan......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat zo?

Jij ben nog niet zolang lid.

Aan onderstaant is nog niet veel verandert.

Lees en huiver. :p

http://www.chauffeursforum.nl/transport-en-de-praktijk/23620-uitgave-onderweg.html

Ja, maar nu niet om in je straatje te praten, maar wij hebben best wel wat overeenkomsten.

Als ik in Paris leeg kom, rij ik daarnaartoe waar ik de beste prijs krijg, en ook een interessante aansluitlading heb. Dat hoeft voor mij geen Nederland te zijn.

Die weekenden maken me ook niks uit. Als ik kan verdienen, dan ga ik. Maar moet wel wat te verdienen zijn. Niet van vrijdagmiddag tot maandagochtend in Carisio staan.

Jouw uitgaven patroon ook: heb ik hetzelfde. De basis heb ik morgen bij als ik vertrek. Ga ik naar Engeland of Zwitserland, heb ik meer bij. Ga ik naar Polen of Spanje, heb ik

minder bij, want dan ga ik daar gewoon elke dag eten. Maar zoveel geef ik onderweg niet uit. En ik ziet hier wel veel te zwammen met vrouwtje hier, vrouwtje daar, maar

da's meer gewoon slap geouwehoer. Ben geen hoerenloper. (Maar vind vrouwen wel mooi en lief, ook vrouwen met SM pakje en zweepje). En omdat ik veel overeenkomsten

zie, mag ik je wel. Voor sommigen heb je een voorkeur, anderen laat je links liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De inkoop mag dan iets aan de dure kant zijn, maar de verkoop maakt veel goed. :p

Dus jij heb het verschil tussen in en verkoop goed onder controle, Als ik hier het forum mag geloven ben je een van de weinige...

Maar Willem, je moet smorgen echt wat eten hoor, dat is verkeerde zuinigheid....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij heb het verschil tussen in en verkoop goed onder controle, Als ik hier het forum mag geloven ben je een van de weinige...

Maar Willem, je moet smorgen echt wat eten hoor, dat is verkeerde zuinigheid....

S'morgens is toch voor 12.00uur?

Weinig dagen dat ik voor die tijd wakker ben. :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond jou altijd zo pro goedkope collega, ik weet niet wat jou goedkope collega's daar in het hoge noorden er van vinden als jij hun achterna gaat met een zweep, weet je hoe zeer dat doet als het zo koud is buiten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou de meeste hier zouden graag aan SM willen doen.

Een Oostblok er/se in een (trainings)pakje, en dan even de zweep gebruiken. :p

media_xl_3921517.jpg

Zij mag de zweep wel tegen mij gebruiken. Geen probleem :cool:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond jou altijd zo pro goedkope collega, ik weet niet wat jou goedkope collega's daar in het hoge noorden er van vinden als jij hun achterna gaat met een zweep, weet je hoe zeer dat doet als het zo koud is buiten....

In vergelijking met de Nederlandse chauffeur, ben ik zo'n goedkope chauffeur. Het brutto/netto verhaal.

En daarmee kom ik op wat ik al vaker geschreven heb in de CAO topic's.

De Inflatie is 2% per jaar. (Probeert men, valt echter hoger uit.) De bonden willen nu 2,5% loonsverhoging. Netto ga je daar 1,5% van overhouden. Als hun eis teminste word ingewilgt.

Je gaat er daarom al 1% op achteruit netto.

Een jaar geleden heb ik geschreven wat mijn loonsverhoging was.

#even opgezocht# 1,36€ brutto per uur meer.

De crisis blijft maar duren. En wat schreef ik pas geleden nog. Ik heb belasting verlaging gekregen. 6%

Jullie prijzen jullie zelf meer en meer uit de markt. Terwijl ik goedkoper ben geworden.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In vergelijking met de Nederlandse chauffeur, ben ik zo'n goedkope chauffeur. Het brutto/netto verhaal.

En daarmee kom ik op wat ik al vaker geschreven heb in de CAO topic's.

De Inflatie is 2% per jaar. (Probeert men, valt echter hoger uit.) De bonden willen nu 2,5% loonsverhoging. Netto ga je daar 1,5% van overhouden. Als hun eis teminste word ingewilgt.

Je gaat er daarom al 1% op achteruit netto.

Een jaar geleden heb ik geschreven wat mijn loonsverhoging was.

#even opgezocht# 1,36€ brutto per uur meer.

De crisis blijft maar duren. En wat schreef ik pas geleden nog. Ik heb belasting verlaging gekregen. 6%

Jullie prijzen jullie zelf meer en meer uit de markt. Terwijl ik goedkoper ben geworden.

Willem, dit geneuzel interesserd mij niet zo veel, al willen ze 10% en gaat het bij jou 20 % naar beneden. Daar reageerde ik niet op.

quote_icon.png Origineel gepost door kalakuskiviewpost-right.pngNou de meeste hier zouden graag aan SM willen doen.

Een Oostblok er/se in een (trainings)pakje, en dan even de zweep gebruiken. :p

Hier reageerde ik op.....

Verder is het wat pietje wilt en klaasje krijgt, en jantje heb meer, en kees doet het helemaal verkeerd..... Ik ben meer van het individu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden