Zeker wel. Hij liet zich als eigenrijder gewoon inhuren door het bedrijf van zijn broer. Dus is hij gewoon eigenaar van zijn eigen auto Dat kan zowel met eigen reclame op de auto als met reclame van je opdrachtgever op de auto. Sterker nog. Ik heb de laatste twee weken weer een aantal "ëigen rijders"gezien die zelfs de niwo vergunning van de opdrachtgever/ kennis nodig zijn. Het kan allemaal in transportland blijkt.
Uiteindelijk klopt dat, maar voor de kleinere ondernemers zal er een aantal jaar “koude” oorlog aan vooraf gaan voordat ze weer op peil zitten denk ik.
Maar voorlopig past mij die 1200,00 extra op jaarbasis wel dus het fnv mag aan het werk wat mij betrefdt😅
Voor alle bedrijven zal het een flinke aanslag op de winstmarge zijn. De grotere bedrijven zullen betrekkelijk eenvoudig hun tarieven kunnen bijstellen. Ik vraag me af of dat voor de kleinere bedrijven ook geld.
Klopt idd, meestal is de koppeling van de aanhanger het probleem idd. Gewoon bij veelvuldig gebruik jaarlijks vervangen zoals Cor ook al zegt. En de hobby karretjes tja🤷♂️