Spring naar bijdragen

Vledder

Forumlid
  • Aantal bijdragen

    1773
  • Geregistreerd

  • Gewonnen dagen

    34

Waardering in de gemeenschap

3299 Excellent

1 Volger

Over Vledder

  • Rang
    Newshunter
  • Verjaardag 22-01-1959

Profile Information

  • Gender
    Male

Recente profielbezoeken

10305 profielweergaven
  1. Ik ben bang dat je lang kunt wachten op een oproep. De Mobiele Colonnes zijn in 1993 opgeheven. Ze vertellen jou ook nooit wat!
  2. "Algemeen bindend" wil iets anders zeggen, namelijk dat de Minister de CAO ook van toepassing verklaart voor bedrijven die niet bij de werkgeversorganisaties zijn aangesloten die over de CAO onderhandeld hebben, en natuurlijk ook voor de werknemers die niet bij één van de vakbonden zijn aangesloten die de CAO hebben afgesloten. Er zijn echter 2 soorten CAO's. Minimum-CAO's en standaard-CAO's. Bij de minimum-CAO mag je wel in positieve zin afwijken, bij de standaard-CAO's niet. En helaas: Artikel 1 van de CAO Beroepsgoederenvervoer luidt: De bepalingen in deze CAO hebben een standaar
  3. Uh heren, de rode is normaal gesproken toch voor de afzender. Dus die heb je meestal niet bij je. Zelf een CMR schrijven als vervoerder, waar dus geen handtekening van de afzender op staat vormt geen geldige vervoersovereenkomst. Maar vaak kan het niet anders want je wilt toch iets bij je hebben. De laad- en lostijden schrijf je op de blauwe.
  4. Matthieu denkt: hadden we hier ook maar zo'n wet, dan zou GTST tenminste van de buis gaan.
  5. Dan zal hij die ongetwijfeld voor een ander geschreven hebben. Of zou Cohen echt van zichzelf gezegd hebben dat hij gezegend is met de gouden stem van 27 engelen? 😀
  6. Ik denk dat dat het verschil is tussen mensen die positief danwel negatief in het leven staan. De positieve mensen worden door de negatieve dan consequent weggezet als naïef of Gutmensch. overigens leven positieve mensen langer. https://www.ikwoonleefzorg.nl/actief/positief-zijn-kunt-u-leren
  7. Vledder

    Alles kan en mag

    Uiteraard niet. We zijn er niet bij geweest, we weten niet hoe ze overreden is en ik ken de situatie ter plekke niet. Is het daar ‘s nachts verlicht? Ik hoop in ieder geval nooit in die situatie te komen.
  8. Vledder

    Alles kan en mag

    je leest toch hetzelfde bericht als ik? - er was nauwelijks schade aan de auto. - uit onderzoek blijkt dat ze al op de weg lag. Ze is niet aangereden maar overreden.
  9. Probleem is alleen dat ze in principe geen bijrijders toelaten op de terminals. Moet je van tevoren toestemming voor vragen.
  10. Niet bij RWG, niet bij APM2, niet bij Euromax (hier wordt de kraan op afstand bedient door een operator) bij Delta en APM1 werken ze nog wel met straddlecarriers
  11. Je zet de wagen tussen een paar lijnen. De robotkraan brengt de container. Met sensoren bepaalt hij hoe je chassis precies staat en laat dan keurig de container op je twistlocks zakken. Als jij akkoord geeft dat hij goed staat laat hij de container los en hoef je alleen nog vast te zetten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden