[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat ik me af vraag?


waldpyk

Recommended Posts

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Het lijkt op die leeftijd allemaal te leuk voor woorden, dat leek mij toen ook. Alleen verstand komt met de jaren zeggen ze. Daarom moet ik er nu niet aan denken om überhaupt voor mijn C (en CE) te gaan.

Gelijk heb je stefan!!,is het nog wel leuk!!,is die charme die ze vroeger hadden er nog wel.???????

Nou moeten we hier nog steeds die echte chauffeur zien te vinden.

Melf heeft het wel geclaimd,dat ie een echte was,maar als je inderdaad 20 jaar bent,dan wordt het weer twijfelachtig.

En hart en nieren zal die het zijn,maar nu moet hij zich nog bewijzen.

En die ibo ook,maar ja,die kan nou wel zeggen dat hij chauffeur is,maar die woont(oet naiti states) ver weg,eerst maar bewijzen,,vind ik.

Die enige echte chauffeur moet zich nog steeds melden..we wachten af..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stefan, ik heb wel nagedacht voor ik besloot; chauffeur is het toch wel voor mij.

Simpel Frans, Willem is niet dé echte chauffeur.;) Buiten het feit om dat hij veel ervaring heeft en goed kan rijden..

jij durft wel.bas.kijk maar uit,hij komt zo af en toe bij joew en de buurt..willem is net als de meesten,stuur vast houder,zelfs ik..:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stefan, ik heb wel nagedacht voor ik besloot; chauffeur is het toch wel voor mij.

Simpel Frans, Willem is niet dé echte chauffeur.;) Buiten het feit om dat hij veel ervaring heeft en goed kan rijden..

Hoezo niet dan? :-)

Het CDA heeft een nieuwe partij-leider nodig, want dat gaat niet goed komen zo. Is ook wel iets voor Willem ;-). Ik zie hem al met Geert Wilders en Job Cohen lunchen in de bananenbar :-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stefan, ik heb wel nagedacht voor ik besloot; chauffeur is het toch wel voor mij.

Simpel Frans, Willem is niet dé echte chauffeur.;) Buiten het feit om dat hij veel ervaring heeft en goed kan rijden..

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je daar op terug komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je daar op terug komt.

he stefan.ontneem bas nou die jongensdroom niet,die hadden we allemaal,hij is nou al haast die chauffeur die we zoeken.

als hij zo doorgaat,is hij die echte chauffeur straks.(een jongensdroom mag je nooit afkraken)hij doet het toch

geef hem nog gelijk ook,waarom niet,mooi leventje ,voor als je vrij wilt zijn.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he stefan.ontneem bas nou die jongensdroom niet,die hadden we allemaal,hij is nou al haast die chauffeur die we zoeken.

als hij zo doorgaat,is hij die echte chauffeur straks.(een jongensdroom mag je nooit afkraken)hij doet het toch

geef hem nog gelijk ook,waarom niet,mooi leventje ,voor als je vrij wilt zijn.;)

Ligt helemaal aan het feit welke eisen je stelt aan het leven en waar je je over een aantal jaren ziet. De één studeert voor een kantoorbaan met een relatief hogere salaris en de ander kiest voor de vrijheid, zover die er nog is, maar levert aardig wat in als je het financieel&sociaal bekijkt.

Ik kraak niemand hun jongensdroom af. Ken alleen veel mensen die, net zoals ik toen ik zo oud was, chauffeur wilden worden en die nu ook studeren. Puur omdat ze nu inzien dat ze het veel beter kunnen hebben.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik kraak niemand hun jongensdroom af. Ken alleen veel mensen die, net zoals ik toen ik zo oud was, chauffeur wilden worden en die nu ook studeren. Puur omdat ze nu inzien dat ze het veel beter kunnen hebben.;)

ik zeg ook niet dat je hem afkraakt.maar onze bas heeft vast wel ouders,die dat ook tegen hem zeggen,he bas eerst leren,en dan kijken of je nog chauffeurtje wil worden,hij gelooft er nu helemaal en,die is echt chauffeur en hart en nieren,volgens mij heeft die het al en zijn bloed zitten.ben je dus net 15,maar ik was net zo,toen ik begon te praten was ik er al gek van.nu een paar jaar later ben ook ik nog steeds stuurvasthouder,en ik vind het nog steeds leuk,???er zijn wel een paar dingen veranders,zoals,20xdrukker als en 1975 toen ik begon,en je had geen tachograaf en nu heb je digi,gaat goed en transporterend europa,:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb vrachtwagens altijd al leuk en interessant gevonden van kleins af aan. Vond het prachtig als ik dan als 7 jarig jongetje met pa mee ging naar Zweden. Stonden we te wachten op de boot naar Malmö, ik met pa langs de chauffeurs vragen of ik in de auto mocht kijken.

Toen mocht ik van een Velthoven auto (Wist toen nog niet eens dat het in de buurt zat bij ons:p) meerijden de boot op. Dat vond ik zo prachtig, dat ik dacht dit wil ik later ook.

Tijdje niet echt een droombaan gehad, Chauffeur bleef wel in m'n achterhoofd zitten, en 3 jaar geleden begon ik veel te fietsen door het Westland. En ja..Dan begint dat toch weer te spelen hé, die herinnering van vroeger en die mooie trucks.

Toen zei ik tegen m'n ouders van; Dit is het! Ik wil chauffeur worden! Eerst waren ze het er totaal niet mee eens, en dachten ze 'moet dat nou?' Maar nu heb ik ze wel zover dat ze het begrijpen.

Toevallig paar weken geleden, zit ik dat verhaal te vertellen bij Velthoven. Zat een chauffeur die vertrok naar Noorwegen die middag. Zegt één van de oudere chauffeurs daar; Dan was ik dat! Vond ik toch wel weer mooi:p

LevensverhaalLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Don Melvino

helemaal goud!

Het chauffeur zijn zit bij mij (zoals ik eerder vermeld had:D) in hart en nieren.

zoals bas al vertelde , het begin uiteraard al vanaf kleins af aan de passie , vrachtwagens zijn en blijft een mooi gezicht , bij mij is het me werk en in me vrije tijd ook een hobby.

mij was toen (toen ? pas 20 maar ja , toen :p) waren er ook een hoop mensen in mijn omgeving die aan hadden geraden verder te leren , zo eigenwijs als ik was toch doorzetten voor m'n droom waar te maken, en nog steeds helemaal gelukkig met het chauffeursleven.

natuurlijk ... ik ga ook van kleins af aan met pá mee en zie (ook van verhalen) dat er een hoop dingen veranderd zijn en dat er door ***** velen malen goedkoper gereden wordt dat daardoor weer hoop chauffeurs thuis zitten...

maar ik zou zeggen '' keep it up ! , en bas ... geef ff lichtseintje wanneer je de passie en ambitie kan delen hea :p

ciaoooo

Don Melvino:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En een glaasje ammereto bij de koffie.
sisi senor.en hard schreeuwen,gaat ie zeker goed komen.en een beetje stress hebben,gaat ie goed

:ok:

sorry melf,we bedoelen er niks mee hoor,maar shompie vind je de nieuwe generatie italia croeser,

misschien dat jij dan nog kan claimen ,ik ben een echte chauffeur,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sisi senor.en hard schreeuwen,gaat ie zeker goed komen.en een beetje stress hebben,gaat ie goed

:ok:

sorry melf,we bedoelen er niks mee hoor,maar shompie vind je de nieuwe generatie italia croeser,

misschien dat jij dan nog kan claimen ,ik ben een echte chauffeur,

Zonnebril op en druk telefoneren aan de bar...Dan hoor je er echt bij...haha...

Heb het ook van mn vader overgenomen hoor,zat denk toch in het bloed..En heb het proberen te minderen maar dat gaf toch geen goed gevoel..

Dus nu toch weer de hort op..

Nu nog een beetje in de buurt,maar wie weet later weer verder...

Ik heb nu 5,5 jaar weer binnenland gezeten maar werd er gillend gek,klinkt zo lekker elke avond thuis.. Ja maar als je s'avonds om 20u thuis komt moet je nog ff koken douchen eten en dan plat want de wekker gaat weer om 4 uur.. Dat vreet aan je,ik vond dat niks..Begon ook op een beetje moderne slavernij te lijken op het laatst..Ja en dat liet ik blijken en toen was het einde oefening.. Dan functioneer je opeens niet meer in de groep..

en dan zijn die kleine lettertjes in je contract heel funest..

Maar goed de meeste bedrijven gaan over lijken tegenwoordig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Don Melvino

Maar goed dat ik dan een baas van goud heb hoor...

Serieus , ben wel 20 lentes jong , (_maar dit is forum , je ziet niet wat ik heb ervaren uiteraard _)

Maar echt hoor, ik heb een gouden baas.

Ik ben geboren ( LOL: zeker wel moppen uit te halen) met het stuurwiel in de hand, wie herkend zicht eigen er nou niet in hier op 't forum?

*** over 20 jaar zal ik wel dan aan de beurt zijn hier of elders te klagen dat het '''vroeger''' beter was ***

*stilletjes : Ciao . Don Melvino:D*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar goed dat ik dan een baas van goud heb hoor...

Serieus , ben wel 20 lentes jong , (_maar dit is forum , je ziet niet wat ik heb ervaren uiteraard _)

Maar echt hoor, ik heb een gouden baas.

Ik ben geboren ( LOL: zeker wel moppen uit te halen) met het stuurwiel in de hand, wie herkend zicht eigen er nou niet in hier op 't forum?

*** over 20 jaar zal ik wel dan aan de beurt zijn hier of elders te klagen dat het '''vroeger''' beter was ***

*stilletjes : Ciao . Don Melvino:D*

Ik zeg das de juiste spirit,vind ik mooi en heb ik ook respect voor...

ken een ook een jongen die bij Nijssen werkt kwam er er als wasser,en zich opgewerkt tot chauffeur..Laat zich in het diepe gooien en gaat er voor..Das ook een echte chauffeur,laats gewoon naar zuid frankrijk achter een collega aan...Ja zo leer je het...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden