[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hameleers, Heerlen


Recommended Posts

  • Reacties 130
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
Als het moet heb ik er geen enkel probleem mee

En als je rond kijkt Is hier en daar werk genoeg

Huub

Nou Huub , ik heb laats eens rond gevist voor verandering van werkgever ,niet dat de huidige waar ik al 22 jaar werk iets mis mee was.

maar wilde eens op verkenning.

en als ik al 400 minder ga verdienen op buitenlandse ritten nou dan krab ik me echt achter me oren en je moet 18 zijn met 20 jaar ervaring tja die kosten niets

eind conclusie ik blijf lekker zitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Beste heren,

Ik ben een chauffeur van bijna 50 en rijd nu al een jaartje of 20 rond in europa.

Ben voor de tweede keer lid geworden van dit forum want ik heb toch niets te doen!!!werkeloos he.

Ik erger me echt aan alle praatjes over de oostblokkers en dat zij een onderdeel zijn van de kapotte markt.

Waarom doen we niet eens echt iets aan de onredelijke belastingen en die stropdassen in Brussel of waar ze ook zitten,Den Haag bijvoorbeeld.

Al meer dan 15 jaar wordt er op alle fronten druk gelegd op belastingen voor de ondernemers,werknemers en vrachten.

Kijk aan de oostblokkers kunnen we niet veel doen maar waar we wel wat aan kunnen doen is de machthebbers,dat denken ze tenminste,in Brussel en den Haag eens laten merken hoe wij als werknemers er over denken.

Al meer dan 15 jaar zijn wij,chauffeurs ,makke lammetjes die zich maar aanpassen:

alsof we niet kunnen rijden, moeten we maar weer eens op cursus,diesel tax wordt maar steeds verhoogd en inkomsten worden lager door juist de concurentie met goedkopere landen die niet aan dezelfde eisen moeten voldoen.

Zoals jullie merken ben ik het behoorlijk zat om maar steeds het kind van de rekening te zijn inclusief de werkgevers die uiteindelijk ook niet meer weet hoe hij zijn personeel moet betalen.

Kijk in Frankrijk weten de chauffeurs nog hoe het moet,STAKEN.

Niet dat ik er altijd blij mee was,heb er regelmatig in gestaan,maar ze laten wel zien dat ze het niet pikken.

Als je een hoge pief bij een bank bent kan je dmv lobbyen de regering overtuigen van hulpmaatregelen,zie de afgelopen jaren,die worden wel geholpen.

Waar is de LOBBY van het transport,wie zijn dat en wat doen die voor ons hard werkende mensen!!!!

Zo dat was lekker,even mijn ei kwijt.

Hoop dat er weer eens wat mensen wakker worden en wie weet kan ik met mijn 50 jaar nog een keertje aan de bak voordat ik mijn huis moet verkopen..

gr van dirk en jongens houd moed!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden