[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

JGA van der Haas (Wateringen) en Van Duijn fuseren.


BAS TGX

Recommended Posts

  • Forumlid

Chauffeur van Van Duijn vertelde mij dat alle chauffeurs daar een mailtje gehad hebben dat maandag aanstaande Joh Vd Haas gefuseerd wordt met Van Duijn.

De auto's van Joh Vd Haas zullen waarschijnlijk ook in de Van Duijn kleuren komen..

bewerkt door Teddybeer
Op verzoek plaatsnaam toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

M'n vader kent ook een aantal mensen bij van Duijn in Hansweert, ben er een tijd terug ook geweest. Zeer mooie nieuwbouw locatie met een hoop docs en complete vriescellen in het pand. Ze vertelde me dat ze (toen al) boven de 100 trekkers uit gingen komen met de Volvo's die toen der tijd werden aangeschaft. Nu met deze overname zal het wagenpark nog groter worden. Echter hoor je ook dat de chauffeurs schaal D krijgen voor internationaal werk... Maar ach dat doen wel meer werkgevers, ze werken voorlopig nog niet met oostblokkers o.i.d. en dat vind ik al heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
M'n vader kent ook een aantal mensen bij van Duijn in Hansweert, ben er een tijd terug ook geweest. Zeer mooie nieuwbouw locatie met een hoop docs en complete vriescellen in het pand. Ze vertelde me dat ze (toen al) boven de 100 trekkers uit gingen komen met de Volvo's die toen der tijd werden aangeschaft. Nu met deze overname zal het wagenpark nog groter worden. Echter hoor je ook dat de chauffeurs schaal D krijgen voor internationaal werk... Maar ach dat doen wel meer werkgevers, ze werken voorlopig nog niet met oostblokkers o.i.d. en dat vind ik al heel wat.

Die gebouwen in Hansweert zijn van Snoep geweest, die hebben ze toen overgenomen, wat bijgebouwd, etc. Mooi spulletje en ze rijden niet met trainingspakken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
@kevinv8jammer van de tekst das de zelfde als een jaar of wat geleden toen die spanjaard op zijn kant lag in noorwegen en met die d schaal valt wel mee hoor je weet wij chauffeurs moeten wat hebben op af te zeiken anders leven we niet

ja flowertrapper,jij mAG GRAAG zeuren,ma ik kom niet!!!!bij jouw werken,ik ga mooi met m'n 3,5 tonner verder,kunnen ook bloemen en,viskes,in..

heb al van alles gehoord,nee mag ik bedanken.om :hamer:bij!!!!!!jouw te werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

...ik ga mooi met m'n 3,5 tonner verder,kunnen ook bloemen en,viskes,in..

....

Indien er ook kissies met sigaren in passen, mag je wel eens deze kant langs komen......

Help ik je er wel weer vanaf....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Indien er ook kissies met sigaren in passen, mag je wel eens deze kant langs komen......

Help ik je er wel weer vanaf....

ja murphy,der kunnen heel veel sigaren en zo een drie en een halve tonner,,de naam zegt het al.3.5 tonner

moet jij ma es zien hoeveel sigaren da en kunnen,en nog gekoeld ook..nou wat wil je,

gekoelde sigaro´s.hahahaah...LOL..:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
werken hoeft niet boertje alleen biertje is genoeg hoor

ja flowertrapper ik had al gehoord dat die mannen van de duijn graag drinken,zal niet zeggen alcolisten,,hahha

maar ze lusten ze wel allemaal ietsje en die trend,,en aangezien ik anti alcohol ben,op een bacardie na,,.LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden