Spring naar bijdragen

Post-probleempjes


Recommended Posts

  • Forumlid
Ben ik hier echt de enige die zn middelbare school afgemaakt heeft?:-)

Maar serieus, je kunt toch helemaal niet op je 13e compleet stoppen met school ivm de leerplicht?

Over je pa, dat klinkt een beetje als Hema of V&D ofzo. Op het forum hadden we eerst ook een hema chauffeur genaamd Cor. Het zal toch niet......

Nee mijn pa is niet Cor hahah. Ik werd daarna wel nog een aantal keer in en uitgeschreven op zmok-scholen maar daar ging ik nooit heen. En met de leerplicht daarvoor heb ik na veel gezeur op mijn 15e een ontzegging voor gekregen (d.m.v een zogeheten schoolongeschiktheids verklaring...), dat bespaarde de ambtenaren weer drie jaar extra werk. Hahah

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ben ik hier echt de enige die zn middelbare school afgemaakt heeft?:-)

Maar serieus, je kunt toch helemaal niet op je 13e compleet stoppen met school ivm de leerplicht?

Over je pa, dat klinkt een beetje als Hema of V&D ofzo. Op het forum hadden we eerst ook een hema chauffeur genaamd Cor. Het zal toch niet......

Nee hoor, wees gerust ;) Ik heb zelfs nog een studie erna gedaan en dat was toch iets heel anders als dat ik nu doe :D

Link naar opmerking
  • Forumlid
Ben ik hier echt de enige die zn middelbare school afgemaakt heeft?:-)

Maar serieus, je kunt toch helemaal niet op je 13e compleet stoppen met school ivm de leerplicht?

Over je pa, dat klinkt een beetje als Hema of V&D ofzo. Op het forum hadden we eerst ook een hema chauffeur genaamd Cor. Het zal toch niet......

Heeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy, ik heb ook nog wat geleerd hoor. MTS werktuigbouwkunde:D......................................alleen of ik na 17 jaar nog iets fatsoenlijks inelkaar kan flansen en het nog werkend krijgen ook........................geeeeeeeeeeeeeeeeeen ideeeeeeeeeeeee

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden