[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Keuze tussen WW of aan het werk maar niet conform Cao


EJD

Recommended Posts

  • Forumlid

Je raakt je baan kwijt en kunt kiezen: WW of ergens aan de slag waar men een vast daggeld per gewerkte dag betaald van bijvoorbeeld 125 euro netto, ongeacht wat je doet. Dat bedrag is voor meerdaagse ritten dus niet voor dagritjes. ;)

Wat zou jij doen? Of voor welk vaste bedrag zou jij het willen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 169
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sociale dienst + zwart bij jou rijden, voor laten we zeggen 100 euro handje contantje per dag. Weekenden werken geen probleem, maar dan tegen 150 euro per dag.

Voorschot zou welkom zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, maar jij loopt altijd te kloten met de Kilometerteller, dus gewoon via de TLN routeplanner! :D

Nee hoor, ik vraag gewoon of een collega me bij EJD afzet, dus het kost me niks. Maar dat hoeft EJD niet te weten hè. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, zoals hierboven, zo gaat het in de echte transportwereld ook. De één doet het nog goedkoper dan de ander. Of de één gunt de ander het licht niet in de ogen, net zoals je het wil lezen. Zo ook met die Cyprus CAO. Er zijn er altijd die er voor gaan werken. Kun jij wel zeggen: ik doe het niet, ik wil pensioen opbouwen enzo. Maar als je collega's wel allemaal tekenen, schuif jij mooi uit.

Ik zeg altijd: van je collega's moet je het hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Of voor welk vaste bedrag zou jij het willen doen?

Gewoon een volle dienstbetrekking?

Omgerekend € 40.000 per jaar lijkt me wel een realistisch instapsalaris. Niet al te veel frauderen met schijven of pasjes, zodat je af en toe nog eens op bed komt en wel af en toe een weekend thuis.

Daarbij natuurlijk de gewone onkosten- en verblijfsvergoeding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een volle dienstbetrekking?

Omgerekend € 40.000 per jaar lijkt me wel een realistisch instapsalaris. Niet al te veel frauderen met schijven of pasjes, zodat je af en toe nog eens op bed komt en wel af en toe een weekend thuis.

Daarbij natuurlijk de gewone onkosten- en verblijfsvergoeding.

Karel, probeer je nu cynisch te zijn? :D

ps: had je nog in je mailbox gekeken? had nog geen reactie terug gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@ Woollie

Wat zou daar cynisch aan zijn? Vast geld tegen zo'n € 3.200 per maand ongeacht de uren is toch een keurig salaris om te beginnen in internationaal werk waar ook weekenden inzitten?

Met een schuin oog een beetje de wettelijke rij- en rusttijden opvolgen, geen gezeur over uren, of toeslagen op zon- en feestdagen, "kat in 't bakkie"!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Woollie

Wat zou daar cynisch aan zijn? Vast geld tegen zo'n € 3.200 per maand ongeacht de uren is toch een keurig salaris om te beginnen in internationaal werk waar ook weekenden inzitten?

Met een schuin oog een beetje de wettelijke rij- en rusttijden opvolgen, geen gezeur over uren, of toeslagen op zon- en feestdagen, "kat in 't bakkie"!

Ja dag Karel. Voor jouw 3.200 per maand vast geld kan ik 4 Bulgaren krijgen. Hebben we jou niet nodig met je dik loon. :bey:

(:D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3200 euries is geen slecht loon toch?

Zeker niet.

Maar ook niet overdreven. Reken het maar eens terug naar bijvoorbeeld zo'n 250 uurtjes in de maand (standaard 40 uur per week is 174 uur per maand), dan komt u op een kleine € 13,- gemiddeld per uur.

Maar in dat gezever over uren en overuren wil ik EJD en Woollie wel tegemoet komen. Vandaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je raakt je baan kwijt en kunt kiezen: WW of ergens aan de slag waar men een vast daggeld per gewerkte dag betaald van bijvoorbeeld 125 euro netto, ongeacht wat je doet. Dat bedrag is voor meerdaagse ritten dus niet voor dagritjes. ;)

Wat zou jij doen? Of voor welk vaste bedrag zou jij het willen doen?

Hoeveel dagen en nachten van huis af per week ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden