[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Collega uit de brand helpen


Kaastrucker

Recommended Posts

  • Forumlid
Ik vind het ook, want er wordt in reacties gezegd dat het geen concurrenten van elkaar zijn, maar dat zijn ze wel degelijk mbt tot de afdeling Broersma (=ook Bakker Groep)

denk niet dat de auto,s van bakker/broersma nog wel eens leeg terug zullen rijden.door deze actie,die te prijzen valt,kweken ze veel goodwill bij WK,die natuurlijk wel veel eigen werk heeft...........................;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Enkel de link, heb ik toch niet gedaan? Ik heb net de Forum regels geraadpleegd en ik kon ook niets daarover vinden, alleen dat ik geen reclamelinks mag plaatsen, maar dat vind ik normaal.

Hier staat hoe "we" zo iets het liefste zien. ;)

http://www.chauffeursforum.nl/huisregels/15389-nieuws-en-plaatsen-van-fotos.html#post346747

Dus de link met bijvoorbeeld de eerste alinea van het originele bericht in de link.

Dan heeft de plaatser van het bericht ook nog iets aan "onze" lezers als die nieuwsgierig genoeg gemaakt zijn naar de rest van het verhaal.

Overigens prima actie van de Bakker Groep.

Daar ben je toch conculega voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier staat hoe "we" zo iets het liefste zien. ;)

http://www.chauffeursforum.nl/huisregels/15389-nieuws-en-plaatsen-van-fotos.html#post346747

Dus de link met bijvoorbeeld de eerste alinea van het originele bericht in de link.

Dan heeft de plaatser van het bericht ook nog iets aan "onze" lezers als die nieuwsgierig genoeg gemaakt zijn naar de rest van het verhaal.

Overigens prima actie van de Bakker Groep.

Daar ben je toch conculega voor?

Ik heb het gelezen, en ik wilde mijn geplaatste onderwerp ff aanpassen, maar dat lukt niet meer. Volgende keer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals ik ergens anders ook al zei. Nette actie, zo hoort het ook al ben je elkaars concurent. Andersom was het ook gebeurd.

Zal de directeur van Wolter Koops zijn koelkast ook beschikbaar stellen als Willem zijn bier dreigt warm te worden....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bakker heeft ruimte zat in zeewolde

kees becker is ook van hem en grenst vlak aan wolter koops

Ik heb er wel eens geladen, maar de hallen van Kees Becker zijn niet gekoeld, en WK doet in koeltransport. Als ik die docknummers zo zie op het filmpje is het de nieuwe hal bij Bakker die ze gebruiken en dan het gedeelte waar geen stellingen staan, dus wordt die ruimte waarschijnlijk voor crossdock voor WK gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden