Spring naar bijdragen

transport encyclopedie


Recommended Posts

  • Administrators

Je moet het eigenlijk een beetje zo zien: dit is de databank waar in principe alleen de droge feiten komen te staan. Dus zonder discussies en meningen van verschillende leden, dat kan verderop op het forum. Iemand met een vraag over bijv. de Rijtijdenwet is in dit topic beter en eerder geholpen dat wanneer hij/zij eerst verschillende forumdelen over moet.

Link naar opmerking
  • Forumlid
Je moet het eigenlijk een beetje zo zien: dit is de databank waar in principe alleen de droge feiten komen te staan. Dus zonder discussies en meningen van verschillende leden, dat kan verderop op het forum. Iemand met een vraag over bijv. de Rijtijdenwet is in dit topic beter en eerder geholpen dat wanneer hij/zij eerst verschillende forumdelen over moet.

Ah, dus mijn glas staat er ook, die is leeg namelijk:D

Link naar opmerking
  • Forumlid

Fleur, ik kijk jier eigenlijk best erg vaak (dagelijks) en was vorige week helemaal 'bij'. Afgelopen dagen minder dan 3u p/d gekeken en tot mijn schrik alweer 82 ongelezen nieuwe berichten:( Het is gewoon niet meer helemaal bij te houden, komt ook door de vele 'onzin' er tussendoor. Dus ben het wel met je eens dat het zo wel makkelijker te vinden is, cq duidelijker is.

Link naar opmerking
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden