Gast Valkje Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 (bewerkt) Een situatie die we allemaal kennen... En nu ook beschikbaar in Duitsland: 25 september 2013 bewerkt door Valkje Beschikbaarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hellbengel Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 leuk dat deuntje dus kan ik het filmpie in duitsland niet zien lang leve de gema de muziekinhoud van sme is niet beschikbaar in duitsland omdat de gema de respectieve publicatierechten voor muziek niet heeft verleend een europa me neus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Word aan gewerkt zodat deze ook in Duitsland te zien is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hellbengel Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Je had ook gelijk wat verder kunnen stoppen, dan had dat busje er makkelijk langs kunnen rijden. Jij blokkeert de straat zonder noodzaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JPVisser Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Pah, daar had ik me daf wel tussen kunne parkere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Waarom zou ik het mij onnodig moeilijk maken ? Dan moet ik dus of naar links of naar rechts, vervolgens weer achteruit met het hele span met de kans op schade te rijden ?? Waar de voorkant van die andere truck is, daar moest ik lossen. Drie keer raden waar mijn achterkant dus is van mij wagen...hahahaha Straat is misschien 400 meter lang, sommige slimme mensen rijden gewoon even 1 straat verder en rijden om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Tsja...effe bussie steken en stukje omrijden (wat w.s. wel mogelijk was?) Aan de andere kant, als ik m'n wagen ergens zo op de straat zet ga ik geen papieren afwerken enz...juist om dit soort dingen te voorkomen, ga meteen lossen/krabbel halen...daarna evt papieren afwerken enz. Degene die er in de tussentijd op af rijdt mag dan bepalen wat ie doet...omdraaien of wachten op me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid rubberduck Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Willingestraat Rotterdam, als je daar de boel blokkeert kunnen ze zo omrijden, kost geen extra tijd, altijd gezeik daar met automobilisten die niet nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JP eastway Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Ik zie maar de helft à tweederde van het scherm, alleen de linkerkant, vanwege die (klote)advertentie op rechts. Hoe kan ik dat oplossen? Dat had ik pas ook al. Kan nu dus ook niet rechtsonder klikken voor groot scherm. Zijn er meer met dit probleem? Groet JP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 25 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 25 september 2013 Kijk je via pc/laptop? Ik denk je beeldscherminstelling wat kleiner zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 25 september 2013 Share Geplaatst 25 september 2013 Je browser staat hoger dan 150 %, dan heb ik daar ook last van, deze ff naar beneden zetten. Video moet nu ook beschikbaar zijn in Duitsland... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Don Melvino Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 je bent goed bezig met je filmpjes:p Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hellbengel Geplaatst 26 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2013 ja precies leuke fimpjes nog bedankt dat ik hem hier ook kan zien maby dat je me eens in jip en janneke taal kunt uitleege hoe ik filmpies die jullie in nederland niet kunnen zien op het net kan zetten probleem maar direct beschijven als ik een link van een uitzending sneller wie die polizei erlaubt (Schneller als die Polizei erl. online schauen bei VOX NOW niet op klikken werkt toch niet in nederland lang leve een europa ) op het forum zet kunnen jullie dat helaas niet bekijken dus hier de vraag hoe rip ik het zodat ik het op me youtube kanaal kan zetten mag via pb beantwoordt worden wil niet dat hier strafbare dingen kommen te staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 26 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2013 Einige Videos unseres Angebotes können wir aus rechtlichen Gründen nicht in allen Ländern außerhalb Deutschlands zur Verfügung stellen Denk dat die site het onmogenlijk maakt Hellbengel. Heb er twee aan geklikt, filmpjes dus, en krijg dat bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 26 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2013 Heb er ook al ff mee zitten stoeien, via anonieme proxy, via webproxy...bij die laatste weigert ie niet, maar afspelen op zo'n webproxy ho maar...krijg alleen een zwart beeld dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid hellbengel Geplaatst 26 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2013 klopt dat hebben we te danken aan de gema bullschit in mijn ogen inet hoort in het westen van de wereld vrij voor iedereen te zijn wat ze in het oosten van de wereld met hun mensen doen boeit me minder dat was ook de rede dat ik het eerste filmpie niet kon zien omdat er een liedje in zat wat dus goed te horen was en er in duitsland geen rechten voor waren afgedragen ergens staat mij bij dat het europeese gerechtshof eens een uitspraak heeft gedaan dat inet voor iedereen toegangkelijk zou moet zijn en dat je dus alles zou moeten kunnen zien en horen maar daar denken ze hier dus anders over scheis datenschutz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid JP eastway Geplaatst 26 september 2013 Forumlid Share Geplaatst 26 september 2013 Kijk je via pc/laptop? Ik denk je beeldscherminstelling wat kleiner zetten. Je browser staat hoger dan 150 %, dan heb ik daar ook last van, deze ff naar beneden zetten. Inderdaad, in die richting zat het:ok:. M'n beeld stond gewoon op 100%. Maar heb 'm ff op 75% gezet. En na het filmpje dat ik overigens niet zo spannend vond, snel weer terug op 100%. Die kleine lettertjes vind ik maar niks, lijkt anders net een contract van de Scania;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 26 september 2013 Share Geplaatst 26 september 2013 Einige Videos unseres Angebotes können wir aus rechtlichen Gründen nicht in allen Ländern außerhalb Deutschlands zur Verfügung stellenDenk dat die site het onmogenlijk maakt Hellbengel. Heb er twee aan geklikt, filmpjes dus, en krijg dat bericht. Top YouTube-filmpjes in Duitsland op zwart - AD.nl Ik ben ermee bezig om even te kijken of ik een licentie kan "lenen", dan als het goed is overbrug ik die blokkade ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 oktober 2013 Share Geplaatst 1 oktober 2013 Aan de andere kant, als ik m'n wagen ergens zo op de straat zet ga ik geen papieren afwerken enz...juist om dit soort dingen te voorkomen, ga meteen lossen/krabbel halen...daarna evt papieren afwerken enz. Degene die er in de tussentijd op af rijdt mag dan bepalen wat ie doet...omdraaien of wachten op me. Whaha... jij bent gek, als er busjes of auto's komen ga ik echt niet aan de kant, ik ben daar toch als eerst? en als ik daar moet lossen, ja jammer dan voor hun, dan wachten ze maar of ze rijden om..... hadden ze die straat maar breder moeten maken. Niet mijn fout dat daar dat bedrijf zit.............................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 1 oktober 2013 Forumlid Share Geplaatst 1 oktober 2013 Maar TS parkeert daar (wacht tot de andere vrachtwagen weggaat) midden op straat. Het lossen zelf wil die wel aan de kant van de weg doen. Vanmiddag in Utrecht gelost in de Domstraat, kon niemand meer door de bus stond ook zo een kwartier te wachten. Toen ik leeg was auto weggereden, en daar de kraan weer goedgezet (pallethaak voor klem wisselen) en teruggelopen naar de stratenmakers voor de bon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast combidriver Geplaatst 2 oktober 2013 Share Geplaatst 2 oktober 2013 Tja, het leven is een samenspel. Soms is het even niet anders, dan dat je de weg blokkeert, maar dan echt niet langer dan noodzakelijk. En ja, soms moet jij wachten, en soms een ander. Maar om nu onnodig iemand dwars te zitten?? Ik kom verleden week bij een winkel van ons aan ergens in Breda. Op de officiële losplaats staat een trailer te lossen met bakkerij grondstoffen. Ik parkeer " maar even" op de bushalte, groet de chauffeur, en vraagt of hij zo klaar is (nog 2 pallets zegt hij), ik loop vast naar onze winkel om mij te melden. Na 10 minuten nog steeds die chauffeur niet terug. Ik loop naar die bakkerij, zit die chauffeur gewoon aan de koffie......... Grrrrrr (en ik ruzie met de bus chauffeur, omdat hij niet goed bij zijn halte kan) Als ik weet dat er een collega nogal onhandig staat te wachten om ook te kunnen lossen, maak ik in ieder geval zo snel mogelijk ruimte, en ga dan niet even uitgebreid andere dingen doen (zoals koffie drinken.....) Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 2 oktober 2013 Forumlid Share Geplaatst 2 oktober 2013 Whaha... jij bent gek, als er busjes of auto's komen ga ik echt niet aan de kant, ik ben daar toch als eerst? en als ik daar moet lossen, ja jammer dan voor hun, dan wachten ze maar of ze rijden om..... hadden ze die straat maar breder moeten maken. Niet mijn fout dat daar dat bedrijf zit.............................. Misschien ben ik dan wel TE sociaal? Maar het kan helpen onnodige confrontatie/hinder/ergernis te voorkomen. Ik zeg ook niet dat ik aan de kant ga hè, maar NA het lossen maak ik dan wel zsm plaats als ik in de weg sta. Maar TS parkeert daar (wacht tot de andere vrachtwagen weggaat) midden op straat. Het lossen zelf wil die wel aan de kant van de weg doen. Vanmiddag in Utrecht gelost in de Domstraat, kon niemand meer door de bus stond ook zo een kwartier te wachten. Toen ik leeg was auto weggereden, en daar de kraan weer goedgezet (pallethaak voor klem wisselen) en teruggelopen naar de stratenmakers voor de bon. Kijk das netjes sociaal, zo zou ik ook werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Even voor de goede orde, de vrachtwagen van die Turk moest ook nog gaan lossen, toen ik aankwam was hij bezig zijn auto aan het openmaken. Wij komen daar dagelijks en toen ik dus aankwam, vulde ik even mijn dagstaat in en pakte mijn CMR. Het puntje wat mij stoorde aan het gedrag van die chauffeur is het oprijden tot aan mijn bumper. Elke normaal denkende chauffeur ziet allang dat je er dus niet langs kunt rijden. Iemand die met zo`n rijgedrag mij iets duidelijk wil maken, die mag van mij even een paar tellen geduld beoefenen. Niemand kan mij betrappen in het filmpje dat ik uren achter mijn stuur ben blijven zitten of niet bereid was om plek te maken Vandaar dat ik netjes achteruit ging, na die paar tellen. Als je goed oplet, zie je dat de bus zelfs over de stoeprand moet rijden om zich ervoor bij te wroeten. Dat is dus 1 van de redenen dat ik mijn wagen dan wel zo neer zet, dat er geen malloot er langs kan komen, voor mijn eigen veiligheid. Als ik reeds begonnen was met lossen dan denk ik dat deze bestuurder direct zijn bus had omgedraaid en even had omgereden. Dus als hij had gezien dat er niemand achter het stuur had gezeten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts