Spring naar bijdragen

De beroemde bedrijfswagen bus.


Gast Valkje

Recommended Posts

Waarom zou ik het mij onnodig moeilijk maken ?

Dan moet ik dus of naar links of naar rechts, vervolgens weer achteruit met het hele span met de kans op schade te rijden ??

Waar de voorkant van die andere truck is, daar moest ik lossen.

Drie keer raden waar mijn achterkant dus is van mij wagen...hahahaha

Straat is misschien 400 meter lang, sommige slimme mensen rijden gewoon even 1 straat verder en rijden om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tsja...effe bussie steken en stukje omrijden (wat w.s. wel mogelijk was?)

Aan de andere kant, als ik m'n wagen ergens zo op de straat zet ga ik geen papieren afwerken enz...juist om dit soort dingen te voorkomen, ga meteen lossen/krabbel halen...daarna evt papieren afwerken enz.

Degene die er in de tussentijd op af rijdt mag dan bepalen wat ie doet...omdraaien of wachten op me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ja precies leuke fimpjes

nog bedankt dat ik hem hier ook kan zien

maby dat je me eens in jip en janneke taal kunt uitleege hoe ik filmpies die jullie in nederland niet kunnen zien

op het net kan zetten

probleem maar direct beschijven :D

als ik een link van een uitzending

sneller wie die polizei erlaubt

(Schneller als die Polizei erl. online schauen bei VOX NOW

niet op klikken werkt toch niet in nederland :D

lang leve een europa :stom:)

op het forum zet kunnen jullie dat helaas niet bekijken

dus hier de vraag hoe rip ik het

zodat ik het op me youtube kanaal kan zetten

mag via pb beantwoordt worden

wil niet dat hier strafbare dingen kommen te staan

:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Einige Videos unseres Angebotes können wir aus rechtlichen Gründen nicht in allen Ländern außerhalb Deutschlands zur Verfügung stellen

Denk dat die site het onmogenlijk maakt Hellbengel. Heb er twee aan geklikt, filmpjes dus, en krijg dat bericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

klopt dat hebben we te danken aan de gema

bullschit in mijn ogen

inet hoort in het westen van de wereld vrij voor iedereen te zijn

wat ze in het oosten van de wereld met hun mensen doen boeit me minder :D

dat was ook de rede dat ik het eerste filmpie niet kon zien

omdat er een liedje in zat wat dus goed te horen was en

er in duitsland geen rechten voor waren afgedragen

ergens staat mij bij dat het

europeese gerechtshof eens een uitspraak heeft gedaan

dat inet voor iedereen toegangkelijk zou moet zijn

en dat je dus alles zou moeten kunnen zien en horen

maar daar denken ze hier dus anders over :kill:

scheis datenschutz :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk je via pc/laptop? Ik denk je beeldscherminstelling wat kleiner zetten.
Je browser staat hoger dan 150 %, dan heb ik daar ook last van, deze ff naar beneden zetten.

Inderdaad, in die richting zat het:ok:. M'n beeld stond gewoon op 100%. Maar heb 'm ff op 75% gezet. En na het filmpje dat ik overigens niet zo spannend vond, snel weer terug op 100%. Die kleine lettertjes vind ik maar niks, lijkt anders net een contract van de Scania;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einige Videos unseres Angebotes können wir aus rechtlichen Gründen nicht in allen Ländern außerhalb Deutschlands zur Verfügung stellen

Denk dat die site het onmogenlijk maakt Hellbengel. Heb er twee aan geklikt, filmpjes dus, en krijg dat bericht.

Top YouTube-filmpjes in Duitsland op zwart - AD.nl

Ik ben ermee bezig om even te kijken of ik een licentie kan "lenen", dan als het goed is overbrug ik die blokkade ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de andere kant, als ik m'n wagen ergens zo op de straat zet ga ik geen papieren afwerken enz...juist om dit soort dingen te voorkomen, ga meteen lossen/krabbel halen...daarna evt papieren afwerken enz.

Degene die er in de tussentijd op af rijdt mag dan bepalen wat ie doet...omdraaien of wachten op me.

Whaha... jij bent gek, als er busjes of auto's komen ga ik echt niet aan de kant, ik ben daar toch als eerst? en als ik daar moet lossen, ja jammer dan voor hun, dan wachten ze maar of ze rijden om..... hadden ze die straat maar breder moeten maken. Niet mijn fout dat daar dat bedrijf zit..............................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar TS parkeert daar (wacht tot de andere vrachtwagen weggaat) midden op straat.

Het lossen zelf wil die wel aan de kant van de weg doen.

Vanmiddag in Utrecht gelost in de Domstraat, kon niemand meer door de bus stond ook zo een kwartier te wachten.

Toen ik leeg was auto weggereden, en daar de kraan weer goedgezet (pallethaak voor klem wisselen) en teruggelopen

naar de stratenmakers voor de bon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Tja, het leven is een samenspel. Soms is het even niet anders, dan dat je de weg blokkeert, maar dan echt niet langer dan noodzakelijk. En ja, soms moet jij wachten, en soms een ander. Maar om nu onnodig iemand dwars te zitten??

Ik kom verleden week bij een winkel van ons aan ergens in Breda. Op de officiële losplaats staat een trailer te lossen met bakkerij grondstoffen. Ik parkeer " maar even" op de bushalte, groet de chauffeur, en vraagt of hij zo klaar is (nog 2 pallets zegt hij), ik loop vast naar onze winkel om mij te melden. Na 10 minuten nog steeds die chauffeur niet terug. Ik loop naar die bakkerij, zit die chauffeur gewoon aan de koffie......... Grrrrrr (en ik ruzie met de bus chauffeur, omdat hij niet goed bij zijn halte kan)

Als ik weet dat er een collega nogal onhandig staat te wachten om ook te kunnen lossen, maak ik in ieder geval zo snel mogelijk ruimte, en ga dan niet even uitgebreid andere dingen doen (zoals koffie drinken.....)

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Whaha... jij bent gek, als er busjes of auto's komen ga ik echt niet aan de kant, ik ben daar toch als eerst? en als ik daar moet lossen, ja jammer dan voor hun, dan wachten ze maar of ze rijden om..... hadden ze die straat maar breder moeten maken. Niet mijn fout dat daar dat bedrijf zit..............................

Misschien ben ik dan wel TE sociaal? Maar het kan helpen onnodige confrontatie/hinder/ergernis te voorkomen.

Ik zeg ook niet dat ik aan de kant ga hè, maar NA het lossen maak ik dan wel zsm plaats als ik in de weg sta.

Maar TS parkeert daar (wacht tot de andere vrachtwagen weggaat) midden op straat.

Het lossen zelf wil die wel aan de kant van de weg doen.

Vanmiddag in Utrecht gelost in de Domstraat, kon niemand meer door de bus stond ook zo een kwartier te wachten.

Toen ik leeg was auto weggereden, en daar de kraan weer goedgezet (pallethaak voor klem wisselen) en teruggelopen

naar de stratenmakers voor de bon.

Kijk das netjes sociaal, zo zou ik ook werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de goede orde, de vrachtwagen van die Turk moest ook nog gaan lossen, toen ik aankwam was hij bezig zijn auto aan het openmaken.

Wij komen daar dagelijks en toen ik dus aankwam, vulde ik even mijn dagstaat in en pakte mijn CMR.

Het puntje wat mij stoorde aan het gedrag van die chauffeur is het oprijden tot aan mijn bumper.

Elke normaal denkende chauffeur ziet allang dat je er dus niet langs kunt rijden.

Iemand die met zo`n rijgedrag mij iets duidelijk wil maken, die mag van mij even een paar tellen geduld beoefenen.

Niemand kan mij betrappen in het filmpje dat ik uren achter mijn stuur ben blijven zitten of niet bereid was om plek te maken

Vandaar dat ik netjes achteruit ging, na die paar tellen.

Als je goed oplet, zie je dat de bus zelfs over de stoeprand moet rijden om zich ervoor bij te wroeten.

Dat is dus 1 van de redenen dat ik mijn wagen dan wel zo neer zet, dat er geen malloot er langs kan komen, voor mijn eigen veiligheid.

Als ik reeds begonnen was met lossen dan denk ik dat deze bestuurder direct zijn bus had omgedraaid en even had omgereden.

Dus als hij had gezien dat er niemand achter het stuur had gezeten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden