Gast Valkje Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Gewoon een filmpje waar je kan genieten van ons mooie Nederland in de herfst. De zonsondergang heeft wel iets.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Dan Geplaatst 14 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 14 november 2013 Krappe hap in het eerste stukje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 14 november 2013 Share Geplaatst 14 november 2013 Dat was op de terugweg, hahaha, was er ook zo op die manier heengereden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Hetfun Geplaatst 15 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2013 Valkje, met wat voor span rij je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Mijn vaste route altijd met de combi, de rest met trekker en 3-asser of city erachter. Die dag toevallig bakwagen ritje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid edje Geplaatst 15 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2013 Mooi filmpje,en van de herfstkleuren kan ik echt genieten.Maar zo heeft ieder seizoen zijn charmes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid basflt Geplaatst 15 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2013 genieten ? bij mij heet t werk dit is bij Lopikerkapel is niet echt krap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Dus met andere woorden mag ik niet genieten van mijn werk ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid basflt Geplaatst 15 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2013 Dus met andere woorden mag ik niet genieten van mijn werk ??? mag niet , nee t MOET !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 15 november 2013 Forumlid Share Geplaatst 15 november 2013 Bekend gebied Langs de Lekdijk bidden vaak torenvalken, mooi zo een paar meter naast je cabine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 15 november 2013 Share Geplaatst 15 november 2013 Jha, ach, ik zie hier al de ellende voorbij komen, die ligt in de greppel, de agressieve chauffeur die over de moerdijk raast , parkeerbeleid etc. Vandaar dit filmpje, gewoon even genieten van waar je af en toe terecht komt, het zonnetje, de leuke weggetjes om over heen te rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts