[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Heftruck certificaat behalen maar waar


Gast grietje80

Vraag

Gast grietje80

Hebben jullie tips bij welk bedrijf ik het beste mijn heftruckcertificaat kan behalen..

Liefst een beetje in de omgeving van Flevoland. . Dus een opleiding in Limburg is niet praktisch. ..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast grietje80
Zou je niet 1 ding tegelijk doen :confused:

Met C-E rijbewijs maak je je kansen op een baan al een stuk groter dan met alleen C.

Mocht een heftruck rijbewijs handig zijn dan wil je werkgever de laatste kosten misschien wel voor je betalen?

Maar t uwv heeft nu zn akkoord gegeven E en heftruckcertificaat. . Ben me dr gek als ik dat laat schieten...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Oei €399.- daar gaat UWV bij voirbaat al niet mee akkoord. Tot €250.- is t geen probleem

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

UWV moet ook even de 21e eeuw binnenstappen en niet meer denken dat men de tarieven van 1999 kan hanteren....

E kost minimaal ook 2200,- euro gemiddeld met dien verstande dat je het dan wel in ene keer haalt. Awel, hoeveel kandidaten doen dat dan ook ? Ik mag aannemen dat men daar er ook rekening mee houdt dat je wel es zou kunnen zakken (en dan komt er ook wat extra geld bij voor het 2e herexamen en dan klagen ze niet ??).

Ze moeten dan niet nóg verder zeuren over die 399,- euro.

Ik zou , als ik jou was, dit als een voldongen feit neerleggen. De alternatieven zijn nl. dat je er anders voor in de auto/bus/trein moet stappen naar Nergenshuizen en dus dan ook die kosten mag declareren.

Neeee, da's handig..... Ze bieden het zelf aan dan ook niet zeiken.

Het biedt ons overigens ook wel weer een ontluisterend kijkje in de organisatie van de UWV waar er blijkbaar niemand , maar dan ook niemand is, die al eerder of op voorhand al heeft uitgezocht wat de tegenwoordige tarieven voor het behalen van dat vervloekte heftruckcertificaat zijn. Maar ook dat Niemand daar jouw al een opleidingsinstituut aangeeft (in Lelijkstad) alwaar jij je certificaat tegen een gereduceerd tarief mag halen doodgewoon, omdat zij daar 'warme betrekkingen mee onderhouden' (lees; meerdere WW'rs en zo meer heen sturen voor hetzelfde verhaal en aldus 'betere prijzen' kunnen bedingen).

Een bééééétje dom (zoals een bekende Nederlander ooit eens zei )..............

Ik ben benieuwd Grietje of je dit zo voor elkaar kan krijgen.... :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja leuk, maar dat was 2 jaar geleden en dan ook in 1 keer gehaald ?

Minuteman betaalde recentelijk (ik geloof) ook 2100,- euro.

U weet wel, inflatie en zo...

Dan is het wel heel veel duurder geworden in de laatste 8 jaar. Ik (of eigenlijk het UWV) was in 2006 voor mijn E 930 euro kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ja leuk, maar dat was 2 jaar geleden en dan ook in 1 keer gehaald ?

Minuteman betaalde recentelijk (ik geloof) ook 2100,- euro.

U weet wel, inflatie en zo...

Het was zelfs nog minder, namelijk 1100 euro en ja ik haalde het in 1 keer met 9 lessen....dat inflatie verhaal klinkt leuk maar in minder dan twee jaar loopt de inflatie niet zoveel op dat er gewoon duizend euro bovenopkomt , dit is nigeria niet.

Met een dinges geschreven via dinges.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dan is het wel heel veel duurder geworden in de laatste 8 jaar. Ik (of eigenlijk het UWV) was in 2006 voor mijn E 930 euro kwijt.

Mjaaaaaaaa, dan moet je ook nog even in deze overweging meenemen dat het ene individu sneller en de andere wat langzamer kan zijn in het behalen van C en of E.

Zeg, 15 lesjes voor de een en 25 lesjes voor de ander en dan kan het snel oplopen dat bedrag.

Maar overall gesproken; Alles is natuurlijk duurder geworden en wordt ook nog altijd duurder in de komende tijd...

Zo werd ik onlangs nog weer es vergast op verhalen van mijn mede-cursisten en cursusleider dat zij in hun tijd, ál hun rijbewijzen hadden gehaald door simpelweg 1 examenpje te halen in diensttijd.

Tsja, daar kon ik ook wel es giftig om worden maar zo ging dat toen gewoon in die tijd...

Moet je nu es om komen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Het was zelfs nog minder, namelijk 1100 euro en ja ik haalde het in 1 keer met 9 lessen....dat inflatie verhaal klinkt leuk maar in minder dan twee jaar loopt de inflatie niet zoveel op dat er gewoon duizend euro bovenopkomt , dit is nigeria niet.

Met een dinges geschreven via dinges.

En dat is dan nog altijd 122,- euro (en een beetje) per les.

Wie kan mij hier de huidige lestarieven geven ?

En met 9 lessen het in één keer halen is heel knap maar ik heb begrepen dat de gemiddelde cursist zo tussen de 16 en de 20 lessen nodig heeft om het te halen.

Met 18 lessen kom je dan toch heel gewoon op 2200,- euro . Minuteman deed het (geloof ik) ook in 20 lessen.

Mijn aanname is dan (denk ik) niet helemaal uit de lucht gegrepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
13 lessen van 2 uur is €2750.- incl examen...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Und hoplaaaa......... dat is dan 105 euro (en een beetje ) per uur dus 210 euro per les...

Voor 18 lessen zijn 'we' dan 3780 euro kwijt.. Dat lijkt mij derhalve dan wel een forse verhoging van de tarieven RealZeus.

Dankjewel Grietje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hebben jullie tips bij welk bedrijf ik het beste mijn heftruckcertificaat kan behalen..

Liefst een beetje in de omgeving van Flevoland. . Dus een opleiding in Limburg is niet praktisch. ..

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dat is toch weer jammer, ik weet nog een heeeeele goeie in ittervoort......., laat je hem wel meetellen voor je code 95?

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden