[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Uitvlaggen


maarten/andre

Recommended Posts

Laat hem lekker links liggen met zijn uitspraken, de tijd zal het leren wat er waar en niet waar is.

Waar is dat reining geen net bedrijf is en wat mij betreft mag verdwijnen.

Wat een geluk hebben ze dat ze jou zegen in ieder geval hebben dat ze mogen verdwijnen. Daar zitten ze echt op.te wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En weer zeg je niet wat dan wel de waarheid is....

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Het is namelijk des te leuker om ongeïnformeerde personen zien te gissen naar de waarheid.

 

Laat hem lekker links liggen met zijn uitspraken, de tijd zal het leren wat er waar en niet waar is.

Waar is dat reining geen net bedrijf is en wat mij betreft mag verdwijnen.

Hypocrisie ten top.

 

laat het personeel lekker naar waberers gaan die zoeken nog 400 man, en de taal spreken ze al

En heeft u nog meer te janken want echt toegevoegde waarde hebben uw berichten niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uw manier van quoten doet me erg denken aan Stefan die hier ooit actief was. Ook een insider. 

 

Enfin, wat me wel bezighoudt, waarom zouden werklozen dit bedrijf links moeten laten liggen? Hebben zij überhaupt het recht hun neus op te halen voor eventuele aanbiedingen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is namelijk des te leuker om ongeïnformeerde personen zien te gissen naar de waarheid.

En heeft u nog meer te janken want echt toegevoegde waarde hebben uw berichten niet.

Mensen laten gissen...wat je leuk vindt...

Voorts hebben jouw posting nu ook geen toegevoegde waarden.

Zeg dan niets...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Uw manier van quoten doet me erg denken aan Stefan die hier ooit actief was. Ook een insider. 

 

Enfin, wat me wel bezighoudt, waarom zouden werklozen dit bedrijf links moeten laten liggen? Hebben zij überhaupt het recht hun neus op te halen voor eventuele aanbiedingen? 

Dit beestje werd vanaf dag 1 al met een andere naam aangesproken.

 

Nee ik begrijp je opmerking doet zeer zeker ? maar ik zal je helpen nodig mij maar even uit op je bedrijf dan leg ik het jou face to face uit, en dan kijken wij wie er zo grote muil heb

Ik raak niet onder de indruk van een raddraaier die praatjes heeft vanachter een computer. Mensen die woorden als 'grote muil' gebruiken zitten verbaal niet op een relatief hoog niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij kan wel lopen roeptoeteren hier wat volgens jou de waarheid is, over anoniem van achter een computer gesproken Maar op dit forum heb je een topic waarin je jezelf kan voorstellen, misschien dat is proberen voordat we jouw verhaal als 'waarheid' kunnen bestempelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begrijp mij goed: naar mijn idee heeft Reining best mooi werk (overal naar toe, en veel afwisseling) en ondanks de matige staat van onderhoud vind ik de combi's mooi om te zien.

Een paar belangrijke ingrediënten voor een mooie baan, waar ik wellicht naar zou solliciteren.

Maar een werkgever die jarenlang de Nederlandse chauffeur door de stront heeft laten zakken, puur uit zakkenvullerij-idealisme (wat gelukkig mislukt is), en nu op hangende pootjes terug komt naar het Nederlands personeel, mag van mij nu zelf door de stront zakken.

Noem mij een zeikerd of niet, maar je moet er samen met je werkgever wat van maken.

In vette, maar ook magere jaren.

En dat is dus niet gebeurd.

En daarom zou ik mij er gewoon niet op mijn plaats voelen, en er waarschijnlijk ook niet snel solliciteren.

Ik hoop geen enkele Nederlander overigens, immers "boontje komt om zijn loontje".

Reining heeft afgelopen jaren laten zien geen toegevoegde waarde te zijn aan "Nederland transportland".

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik reining wel na moet geven.

Altijd en correct betaald.

Dat dan weer wel.

Is dat goed dan?

Dat is gewoon hoe het hoort en moet.

Daar is eigenlijk niets bijzonders aan.

En toch vinden wij chauffeurs dat vaak een pluspunt.

Vreemd eigenlijk.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toegevoegde waarde dat onwaarheden uit de wereld worden geholpen. Dat is nog altijd meer dan 'niets'.

Oja, waar zet jij de bewijzen neer dat jou uitspraken de waarheid zijn, ik zie er precies hetzelfde in als dat de andere uitspraken zijn die volgens jou onwaar zijn, ik kan er geen waarheid van maken ook geen onwaarheden.

 

Ik zeg ook niet voor niets dat de waarheid vanzelf een keer boven komt, zal ook niet verbazen dat dat of in het faillissementen topic is, wat mij nog steeds niet zal spijten want Reining kunnen wij als Hollanders best missen er staat wel weer een ander op die het werk gaat doen, en dat is misschien wel een bedrijf wat netjes handelt t.o.v. hun personeel.

En dat kan ook en Oostblok bedrijf zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja, waar zet jij de bewijzen neer dat jou uitspraken de waarheid zijn, ik zie er precies hetzelfde in als dat de andere uitspraken zijn die volgens jou onwaar zijn, ik kan er geen waarheid van maken ook geen onwaarheden.

 

Ik zeg ook niet voor niets dat de waarheid vanzelf een keer boven komt, zal ook niet verbazen dat dat of in het faillissementen topic is, wat mij nog steeds niet zal spijten want Reining kunnen wij als Hollanders best missen er staat wel weer een ander op die het werk gaat doen, en dat is misschien wel een bedrijf wat netjes handelt t.o.v. hun personeel.

En dat kan ook en Oostblok bedrijf zijn.

Ook jij heb dus niet het vermogen om verder dan jou eigen wereldje te kijken.

Er hangt aan zo'n bedrijf als Reining iets meer vast dan die paar Hongaarse arbeidsplaatsen. Je moet eens proberen iets door te denken. Als we allemaal zoals jou moeten gaan denken kunnen alle grote bedrijven oprotten...

Dat dan vanzelf alle kleintjes mee verdwijnen is niet zo belangrijk....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

O jawel hoor shompie, jammer dat jij altijd gelijk hebt, maar een reining is nu niet meer dan een oostblok bedrijf met een paar Nederlanders aan het roer.

Als Reining verdwijnt gaat of dat werk naar een echt oostblok bedrijf of een andere uitvlagger, maar echt alleen een NL bedrijf zie ik dat werk niet doen.

 

En doordenken doe ik al genoeg, maar mensen zoals jij moeten eigenlijk helemaal geen chauffeur zijn, die vinden alles best en kijken eigenlijk zelf niet verder als hun eigen cabine, dat geef je zelf al aan in het CAO topic en het in de haren vliegen van scania1001 die wel aan andere chauffeurs denkt.

 

Dat is ook de reden dat ik niet meer in het beroepsvervoer zit maar in het eigen vervoer, daar is het allemaal iets minder gezeik onderling, en worden we nog gewaardeerd en niet omgeruild voor goedkopere poppetjes.

bewerkt door Doornekamp33
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Men zoekt wederom Hongaarse chauffeurs.

31 dagen op, 7 dagen af (waarin 2 dagen reistijd zitten).

En dat voor het royale salaris van 1440 euro.

Ik vraag mij oprecht af hoe lang men nog denkt daar Hongaarse chauffeurs voor te kunnen vinden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

post-358-1422473874,7967_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja..wat krijgen ze bij het zonnetje?

Zal ook niet veel meer zijn?

Die zullen, naar ik mag aannemen ook wel eens last kunnen krijgen in de personeelswerving.

Kwestie van tijd dunkt me...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Jebe.

Die houden heel erg weinig over.

Buiten het feit dat het niet motiveert, blijkt wederom wel dat men dus wel degelijk uitgebuit wordt, ook al beweren sommige leden alhier, waaronder sommige (ex)werkgevers dat dit in het geheel niet gebeurd.

Ook van 1440 euro kan men in Hongarije niet royaal leven.

Een tijdje geleden waren er al Hongaren op TV, die beweerden dat de boodschappen in Hongarije duurder zijn als in de heimat.

Daarom denk ik dat deze manier van uitvlaggen geen stand gaat houden.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar komt dat bedrag van 1440 euro vandaan Routier? Dat lees ik nergens in de advertentie.

De Forinten staan er in vermeld Rob.

Ger heeft er een betere berekening op nagelaten.

Feit is wel, dat zwart op wit vermeld staat wat het loon is.

Dus om nu te roepen dat dit op geruchten gebaseerd is, lijkt mij niet op de plaats.

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat bedrag is uiteraard exclusief toeslagen. Als "wij" hier over ons loon praten tellen wij de okv ook niet mee.

nu weet ik dat een Pool 40 euro per dag okv krijgt. Als hij dan 30 dagen weg is heeft hij er 1200 euro bij.

Dan is het al weer 2500 euro. Er zijn Hollander die het voor minder doen. En hoe ik aan die 40 euro kom. Ik had Poolse collega's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, het bedrag zie ik nu ook. Maar die 430.000 forinth? Is dat all-in? Komt daar nog een onkostenvergoeding bij of andere toeslagen?

Anders lijkt het niet veel nee. Maar als een hongaar daar niet mee rond kan komen dan zal Reining geen reacties krijgen. Een ieder kiest er zelf voor om voor wat voor bedrag ook aan de slag te gaan of gewoon niet te reageren op zo'n advertentie. Dus ik kan het met de beste wil van de wereld geen uitbuiting noemen.

(dat gezegd hebende bedenk ik me net dat er ook hollanders de hele week van huis willen voor 1800 euro in de maand...)

Gemakshalve ga ik er maar vanuit dat dit bedrag all-in is.

Anders had men het er (mag ik aannemen) wel bij vermeld.

En wellicht krijgt Reining er ook niemand voor.

Indien het zo een royale en sociale werkgever voor de Hongaren zou zijn, dan hoefde men immers ook geen vacature te plaatsen, daar men dan wel een databank met sollicitanten had gehad.

Dat van die 1800 euro waar je over vermeld, zal ook best voorkomen.

Triest, maar hoeveel Nederlandse chauffers zullen de hele week van huis gaan voor dit loon?

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden