[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Maut


Dan

Recommended Posts

  • Forumlid

Mn eigen al paar dagen rot aan het zoeken hoe of wat.

Moet Morgen naar Duitsland toe  en ik gaat bij venlo de 51 op en zal er bij afslag 7 weer afgaan.

Is deze Maut onderhevig ? zo ja  waar moet ik betalen  want er zit geen mautkast in de wagen.

 

 

 

Greotjes en alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je bedoeld de  A 61 zeker

Als je duitsland in rijd moet je er bij de eerste afslag  af gaan en onder aan de afrit zit een Shell pomp

daar kan je denk ik wel een maut kaartje kopen / halen , er staan waarschijnlijk wel van die automaten

 

De afrit is van Kaldenkirchen en je komt dan op de B221

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je weet hoe laat je teruggaat tenminste, anders kan je beter kijken bij de afslag of er een tankstation zit daar verkopen ze mautkaartjes voor de terugreis.

Let wel op, als je gelijk de snelweg weer opgaat op de terugweg dat het kaartje zomaar 10 minuten later geldig is bij uitgifte.

Je krijgt wel de mogelijkheid om hem eerder(gelijk) in te laten gaan, anders gelijk een kwartier pauze maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kan toch ook online inboeken, dan moet je niet staan prutsen met die klotebakken.

Je werkgever kan dat inderdaad.

 

Maar dan moet hij wel een account hebben en een tegoed op dat account hebben staan zodat er automatisch af geschreven kan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden