[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Nieuwe Magnetron


dick bakker

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

ik heb een OK magnetron van de mediamarkt 50 euro, draait al 2 jaar zonder problemen. Was het kleinste en goedkoopste model dat ze hadden en past in de rechter bovenkast van een Scania topline. Had eerst een combimagnetron die was een slag groter en paste alleen in de middenkast , maar mijn omvormer was niet zwaar genoeg voor dat geweld.

ik vind het belangrijk dat de magnetron op een vast plaats staat, dat komt de levensduur en de veiligheid ten goede.

het moet dan natuurlijk wel mogelijk zijn om hem in een kast of op een steun te plaatsen.

Ik heb gekozen voor het simpelste type dat ik kon vinden (draaiknoppen ed) want wat er niet opzit kan ook niet kapot.

En 50euro heb je op 3 weken al terug verdiend.

 

gr Erik

bewerkt door erik1979
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Bij o.a. MONDRIMEX kan je een omvormer kopen die de magnetron wel aankan, incl. wat extra zaken als pc, telefoon, staafmixer en opladers voor weet ik veel.

De magnetron krijg je er gratis bij.

Op mijn vrachtwagens had ik ook altijd deze omvormers. Nu al reeds 5 jaar de laatste omvormer met magnetron uit de laatste vrachtwagen in gebruik op de boot. Dus die draait al zeker 8 jaar mee.

Magnetrons zijn allemaal in de klasse van rond de 50 euries. Kan je eigenlijk geen buil aan vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Wel, ik heb dus een senseo van philips op de boot aan de omvormer van Mondrimex. max 1700 watt geloof ik... Enkel een gewone huisstofzuiger (2000 watt) doet het niet op die omvormer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Zoals ik al eerder gezegd heb, zijn al mijn CF vrindjes welkom. Sigaren (de dikke van de ALDI) 50 in een houten kistje, mentol kruisdrop en voor Mevr. Murphy een zooite libelles en margrieten....

Probeer wel een weekend, want ik WERK hele dagen.....(tegen uitbuiting aan....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wel, ik heb dus een senseo van philips op de boot aan de omvormer van Mondrimex. max 1700 watt geloof ik... Enkel een gewone huisstofzuiger (2000 watt) doet het niet op die omvormer...

Bij mij is het dus precies andersom. Omvormer gemodificeerde sinus 2000 watt. Philips senseo werkt niet. Maar de huis stofzuiger wel, maar dan moet ik wel de stofzuiger opstarten met laag vermogen en als ie eenmaal draait naar vol vermogen draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden