[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

TV op je laptop onderweg.


MJPaauwe

Vraag

12 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Heb zelf een digitale antenne (spriet) van Pinnacle. Werkt op zich goed.

Die kan je gewoon via de usb aansluiten. De antenne kan je met een gewone coax verlengen en op de cabine plaatsen (magneet / massa!!!)

Laat je gewoon progje zoeken naar zenders en klaar...

gebruik m zelf in londen rond vliegveld, krijg je een 10tal zenders door.

Van horen zeggen... spanje zijn zeer veel "teleac-zenders" (voor de liefhebbers...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoi,

wij hebben laatst voor mijn man een portable dvd speler gekocht met ingebouwde tuner, hij is er zeer blij mee, en hij werkt goed, binnen een paar minuten in elk land tv.

Het is er een van Philips de PET835 , het beeld is mooi en het geluid is ook goed.

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

TV op je notebook kan al voor een paar tientjes ... Pineacle (fout geschreven ... ) heeft zo'n systeem al voor dacht ik 60€

En dat werkt goed.

Bij Mediamarkt verkopen ze ook kleine tv's (flatscreen) met ingebouwde DVD speler EN tv-ontvangst!!!

De prijzen hiervoor liggen zo vanaf 150€ voor een redelijk onbekend merk tot meen ik tegen de 300€ voor een Phillips toestel.

De ontvangst op deze kleine digtale tv's is goed te noemen ALLEEN kun je in NL slechts NL1, 2 en 3 ontvangen en sommige regionale omroepen.

De rest zit achter een decoder.

In het buitenland heb ik daar tot nu toe (Belgie/Duitsland en Frankrijk) nog niet mee te maken gehad en is alles vrij te ontvangen.

http://www.lady-trucker.com/weblog/?p=465

Deze TV heb ik gekocht bij MediaMarkt in Duitsland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Via internet kan je veel zenders ontvangen.

Zijn div programma's voor.

Mensen die geintereseert zijn kunnen contact met me opnemen via de mail.

Het is een progje dat je instaleerd op je laptop en met een internet verbinding en kijken maar.

Meer als 500 zenders in vele landen.

Zelf ben ik op zoek naar een progje waarmee ik bv ook SBS6 en zo kan kijken maar wil geen kpn en zo betaal al voor me internet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

En welke draadloos provider hebben jullie??

Zijn er goede en goodkope abbonementen bij???

Of zoek je een onbeveiligd draadloos netwerk?

Deze soort vraag is eerder gesteld,maar misschien zijn er in tussentijd meerdere soorten abonnementen bijgekomen.

En zo kunnen we elkaar helpen.

Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja, ik sluit me bij de vraag van Ad480 aan. Aangezien ik binnen kort weer over de grens ga, zou een laptopie met internet niet verkeerd zijn. Mot het forum toch ook een beetje in de gaten houden :D Wat is een beetje betaalbaar en hoe zit het met open netten?

Ben geen computer nerd, dus hoe kan ik simpel gezegd: heeeel goedkoop en eenvoudig onderweg internetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Internet op internationaal niveau was volgens mij nog steeds erg duur. Maar die PET835 van Philips zie ik wel zitten. Erg mooi ding en zodra je die 1 keer heb gekocht heb je er tenminste geen kosten meer aan...

Iemand nog een product ergens gezien die de Philips PET835 kan overtreffen? Zit er eigenlijk bij het product zelf al een aansluiting voor in de auto? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Hoi,

Bij de PET, zit een ansluiting voor thuis op te laden, en een sigarettenaanstekerplug voor de luxe auto.

Mijn man heeft hem op de omvormer staan, en zet de antenne ( magneet ) op zijn spiegel.

En net wat je zegt, je heb verder geen onkosten meer, en je kan tv kijken, dvd kijken enz.

Hij speelt trouwens ook gebrande dvd + af.

dat wij hem 2 maanden gelee kochten waren er niet veel keuzes, maar het beeld is gewoon super, en geluid ook, en dat is belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Hoi,

Bij de PET, zit een ansluiting voor thuis op te laden, en een sigarettenaanstekerplug voor de luxe auto.

Mijn man heeft hem op de omvormer staan, en zet de antenne ( magneet ) op zijn spiegel.

En net wat je zegt, je heb verder geen onkosten meer, en je kan tv kijken, dvd kijken enz.

Hij speelt trouwens ook gebrande dvd + af.

dat wij hem 2 maanden gelee kochten waren er niet veel keuzes, maar het beeld is gewoon super, en geluid ook, en dat is belangrijk.

Ha mooi, tnx voor de info :tu:

Nu nog ff kijken wat ik eerst koop, navigatie of zo'n DVD ding, allebei voel je ze wel ff in je portemonnee. :o Laptop wil ik nog niet aan beginnen, maar die omsluit die 2 natuurlijk beiden. ;) Heeft Angelique volgens mij ook al een keer wat over geschreven, Digitale TV op de laptop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Internet in het buitenland is vrij kostbaar.

Heb zelf een Abbo op Vodafone en betaal ex btw €16,95 en heb dan 250 mb, pm.

In het buitenland betaal ik geloof ik paar eur per mb.

Zelf heb ik meestal genoeg aan 250 mb wantd download er niks mee buiten mijn updates.

Bij een open verbinding geeft hij al al of het een beveiligd netwerk is.

Het aantal open gratis hotspots(internet points) die beveiligd zijn zullen toenemen.

Heb het ingetikt op google zie de link hier onder.

http://www.google.com/search?q=free+hotspots&rls=com.microsoft:nl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7GGIC

Ga eens op je gemak het een en ander doorlezen je zult zien dat er veel mogelijkheden zijn.

Ja, ik sluit me bij de vraag van Ad480 aan. Aangezien ik binnen kort weer over de grens ga, zou een laptopie met internet niet verkeerd zijn. Mot het forum toch ook een beetje in de gaten houden :D Wat is een beetje betaalbaar en hoe zit het met open netten?

Ben geen computer nerd, dus hoe kan ik simpel gezegd: heeeel goedkoop en eenvoudig onderweg internetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden