Spring naar bijdragen
  • 0

Opdringerige prostituees


Gast jan-betuwe

Vraag

Gast jan-betuwe

Hallo allemaal;

Ik overweeg om de diverse papieren te gaan halen voor int. vrachtwagenchauffeur. Na eerst een periode wat ervaring in NL opgedaan te hebben zou ik best graag int. willen gaan rijden. Van enkele mensen kreeg ik de 'waarschuwing' dat er op diverse plaatsen vrouwen zich aan je op kunnen dringen als prostituee als je ergnes je wagen hebt neergezet voor de nacht. Ik ben getrouw en heb 4 kinderen. M'n trouwbelofte neem ik zeer serieus en daarom wil ik graag van jullie weten in welke regio's van europa zoiets voorkomt en of het op grote schaal gebeurd, of alleen incidenteel. Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Jan-Betuwe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ben je zelf bij vent! Als jij gelukkig getrouwd bent en de eed trouw wilt blijven is er toch niets aan de hand en dan kom je toch niet in de verleiding? Of heb ik dat mis.

Natuurlijk komt het op bepaalde plekken voor in Europa, soms is het zelfs zo vervelend dat de dames (of homo's) je er snachts voor wakker maken. Ze kloppen net zolang op je auto tot je sjoegem geeft.

Wil je er geen last van hebben dan zul je een andere plak om te pauzeren op moeten zoeken.

Ja ja wat is weisheid, moet je zelf ervaren denk ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast bernadette
Hallo allemaal;

Ik overweeg om de diverse papieren te gaan halen voor int. vrachtwagenchauffeur. Na eerst een periode wat ervaring in NL opgedaan te hebben zou ik best graag int. willen gaan rijden. Van enkele mensen kreeg ik de 'waarschuwing' dat er op diverse plaatsen vrouwen zich aan je op kunnen dringen als prostituee als je ergnes je wagen hebt neergezet voor de nacht. Ik ben getrouw en heb 4 kinderen. M'n trouwbelofte neem ik zeer serieus en daarom wil ik graag van jullie weten in welke regio's van europa zoiets voorkomt en of het op grote schaal gebeurd, of alleen incidenteel. Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Jan-Betuwe

Nou Nou, mijn man staat ook aan deze gevaren bloot, maar vraag je eens af waarom je deze topic start! Welke man ziet niet eens een vrouw die zich opdringt. Hoe sterk ben je zelf? Ik heb heb een beer van een vent!

:tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ha het komt voor maar het ligt aan je zelf of je er op in gaat, kreeg een tip van een chauffeur om met in name italie als ze rond rennen een B.H. voor het raam te hangen, heb het zelf niet geprobeerd, maar mijn collega had nooit last (het is wel een dame ) denk dat je vrouw liever een BH beschikbaar stelt dan haar eigen vent.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik ben getrouw en heb 4 kinderen. M'n trouwbelofte neem ik zeer serieus en daarom wil ik graag van jullie weten in welke regio's van europa zoiets voorkomt en of het op grote schaal gebeurd, of alleen incidenteel. Alvast bedankt voor het meedenken!!!

Jan-Betuwe

Geen probleem lijkt me, gewoon trouw blijven aan je gelofte en je zit geramd!!!!:D

Mvg,

Erwin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
:o Sorry maar dit vind ik nu zo'n vraag dat ik bij mezelf denk van zal die relatie van jou echt zo goed in elkaar zitten als jij denkt want als je nu al zo denkt dan zou ik daar toch maar eens goed over na denken.

Voor mezelf, ik ben nu dik 15 jaar getrouwd heb samen met mijn vrouw twee schatten van kinderen en ondanks de strubbelingen en kleine ruzietjes (welke elk gezond gezin kent) wil ik haar voor geen goud meer kwijt. Ben haar in al die jaren nooit ontrouw geweest en ik zit al meer als 10 jaar in de Internationale transportwereld en in die tijd heb ik vele bloedjes van vrouwen gezien en ontmoet maar altijd thuis gegeten. Ik zie èèn misstap als een teken dat het huwelijk geen zin van leven meer heeft want het wederzijdse vertrouwen is verstoord en dat wordt nooit meer hersteld, heb dit al twee keer mogen ervaren binnen de kenissen kring welke beiden uitliep op een scheiding waar uiteindelijk de kinderen de dupe van werden zoiets valt NOOIT goed te praten.

Mvg. Peter

:tu::sjalom::tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ben je zelf bij vent! Als jij gelukkig getrouwd bent en de eed trouw wilt blijven is er toch niets aan de hand en dan kom je toch niet in de verleiding? Of heb ik dat mis.

Dat wou ik net zeggen - daar is ie inderdaad ZELF bij! Nee, Nein, No, Non, etc. zeggen tegen één of meerdere van die temeiers lijkt me toch niet zo'n probleem en zeker niet voor de gemiddelde chauffeur. Als het huwelijk van J-B echt 100% in orde is dan lijkt het me geen probleem om trouw te blijven aan zijn partner...

Natuurlijk komt het op bepaalde plekken voor in Europa, soms is het zelfs zo vervelend dat de dames (of homo's) je er snachts voor wakker maken. Ze kloppen net zolang op je auto tot je sjoegem geeft.

Pffff, ook ik heb daar met name in Italië ervaring mee gehad (b.v. bij Peschiera) en dat kan inderdaad meer dan irritant zijn. Ze zitten net zo lang op je deur te tikken todat je thuis geeft (en helemaal als ze 100% zeker weten dat jij in je cabine zit). Bij sommige dames moet je wel heel vaak en heel overtuigend "No, non interessato" zeggen, voordat ze eindelijk eens een keer afdruipen c.q. oprotten.

Naast dames en homo's lopen er soms ook omgebouwde tussen :eek:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

in Roemenie/bulgarije is nog erger..... en als je wakker bent, dan is jouw dierbare spullen kwijt bijv. paspoort en GSM enz... Mijn oude werkgever kon wel erom lachen...Want in mijn periode is 7 keer gebeurd bij mijn oude collegas...

erg grappig van mijn ex-collega, hij had 2 vrouwen meegenomen naar truck. hij heeft topsleeper dus hij neemt 1 vrouw mee naar boven en andere vrouw wachten in cabine...dus het betekent alle spullen weg inclusief kleren....Gewoon echt domme ezel !! :D

Ondanks alles kom ik heel graag in Roemenie of bulgarije, niet vanwege vrouwen maar goedkope en mooie corrupte land..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Beste Jan,

Als chauffeursvrouw wil ik toch ook even op je berichtje reageren.

Mijn man rijd al jaren met veel plezier internationaal en ik laat hem met een gerust hart op maandag vertrekken en zie hem heel graag op vrijdag weer thuiskomen... We hebben dagelijks contact en ja, af en toe hebben we samen grote LOL omdat er een mooie dame rond zijn truck drenteld...

(of heer...:( je zult maar bang zijn om even te moeten piesen...)

Dit soort dingen komt niet vaak voor, mijn man overnacht bijna altijd bij de klant voor de deur. En hij probeert ook altijd een parkeerplaats te zoeken waar een restaurantje bij is en waar het goed verlicht is. Dan is de kans ook al minder groot dat je 'aangeklampt' wordt. (of je moet er natuurlijk als een geweldige adonis uitzien;))

Ook ga ik bijna elke zomer een weekje mee op de truck en dan zie je ook wel eens hier of daar een camper staan. Of ze lopen langs de kant van de weg in.. (triest toch, om zo je geld te moeten verdienen?)

Ook is het zo dat je onderweg vaak contact hebt met mede chauffeurs, je gaat samen eten of nog wat drinken... dan heb je toch al gezelligheid genoeg, lijkt mij dat het wat vreemd is dat je er dan even tussenuit piept met een dame...

Het verhaal wat bij veel mensen die geen chauffeurs kennen weleens de ronde doet is dat ze in elk stadje een ander schatje hebben. En natuurlijk, ik ben ook wel zo slim om te weten dat er meer veleidingen zijn als je eigen vrouw niet naast je zit... maar chauffeurs zijn ook gewoon nette kerels met gezinnen.. (en daarbij moet je ook nog maar eens de energie voor een wilde dame overhebben na een lange dag lossen en laden:D)

Kijk, als jij thuis grote problemen hebt op welk gebied dan ook... dan kan ik me voorstellen dat je je eens in de armen van een of andere dame stort, niet dat ik het dan goed keur, maar kan het dan wel begrijpen.

Ik neem aan dat je wens om internationaal te gaan rijden geen vlucht voor je is want dan zou het, mijns inziens, een dom plan zijn.

Je zegt dat je je trouwbelofte serieus neemt, ik hoop voor je dat dit dan ook inhoud dat je een goed en gelukkig huwlijk hebt, dan is er niets aan de hand toch?

Het is heel belangrijk in elke relatie dat je open en eerlijk tegen elkaar bent, en wij zijn van mening dat het met een relatie als de onze, nog belangrijker is... je ziet elkaar namelijk niet elke dag. En telefoneren moet je in het begin echt leren...

En of hij nu elke avond overwerkt op kantoor of in de middagpauze met de werkster mee naar huis gaat... of dat hij de hele week hard werkt op zn truck? Je hele relatie gaat toch om vertrouwen in elkaar?

Daarbij laat jij je vrouw toch ook de hele week alleen thuis.

Ik zeg welleens... (als er weer eens flink geroddeld wordt) Mannen, bloempot links dan is de kust veilig! haha

Er zijn echt mensen (en zeker op een dorp) die denken dat je als vrouw ook wel een scheve schaats zal rijden als je de hele week alleen thuis bent. :confused:

Vraag me wel eens af waar die mensen voor leven dan...

Maar goed, ik laat mijn man met een gerust hart de hele week gaan. Omdat ik weet dat hij van mij en ons kind houd..

Ik hoop voor je dat je iets aan mijn verhaal hebt en dat je als je nog eens internationaal gaat rijden, veel plezier aan het vak beleefd en aan je eigen gezin!

Groeten Jantine

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast marsipulami

het enige dat ik erover kan en zal zeggen, het gebeurt overal.

die dames van plezier worden op parkeerplaatsen neergezet en kloppen op ramen en dan komt de vraag nog voor de euro: fumfzig euro fur bumschen?

het kan je overal gebeuren en mij is dit maar een keer in italie overkomen waar ik niet op in ben gegaan overigens wordt zo lullig met een 2e chauffeur:D was overigens bij arluna net boven milaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Pffff, ook ik heb daar met name in Italië ervaring mee gehad (b.v. bij Peschiera) en dat kan inderdaad meer dan irritant zijn. Ze zitten net zo lang op je deur te tikken todat je thuis geeft (en helemaal als ze 100% zeker weten dat jij in je cabine zit). Bij sommige dames moet je wel heel vaak en heel overtuigend "No, non interessato" zeggen, voordat ze eindelijk eens een keer afdruipen c.q. oprotten.

Naast dames en homo's lopen er soms ook omgebouwde tussen :eek:.

hey jan,

nou heb je iig al één plek waar het je dus zou kunnen overkomen,

misschien volgen er nog meer plekken zodat je er rekening mee kan houden en misschien in een andere plaats kan overnachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Gebeurt ook gewoon hier in Nederland hoor dat je ddor zo'n geval wordt lastig gevallen.

Tussen Tilburg en Eindhoven bijvoorbeeld waar je kans loopt zo van de weg te worden gereden door zo'n Miep in d'r blootje!

Zeker als je met een oudere wagen rijd. Dan denken ze dat je een Oostblokker bent die ergens om verlegen zit!:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast edwin 30

het ligt helemaal aan je zelf. ik rij nu geen internationaal meer maar toen ik nog op italie reed en vooral rond het gardameer paschiera.

is me eenkeer over komen dat ze me wakker klopte dan moet je duidelijk no verkopen.

als je een druiper wil moet je vooral daar een in je cabine nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Gebeurt ook gewoon hier in Nederland hoor dat je ddor zo'n geval wordt lastig gevallen.

Tussen Tilburg en Eindhoven bijvoorbeeld waar je kans loopt zo van de weg te worden gereden door zo'n Miep in d'r blootje!

Zeker als je met een oudere wagen rijd. Dan denken ze dat je een Oostblokker bent die ergens om verlegen zit!:D

Potverkoffie!!!

Zo dicht bij huis, en dat wist ik niet eens!!! :p:D

Maar ff serieus: Je bent er zelf bij, simpel zat.

Ik heb ooit een dubbelbemande rit naar Spanje gedaan, beide nooit daar geweest. Daar onze teruglading nog niet klaar was, kwamen we te overnachten bij een truckstop aan een nationale route. Blijkt er een club boven te zitten. Samen met een gezellige groep Engelse chauffeurs een kijkje wezen nemen, maar na een klein halfuurtje tussen alle mooie meiden daar, toch naar de wagen gegaan. Daar vrouwtje gebeld. Zeg ik: stuur eens wat geld, we zijn bij een club terecht gekomen!

Zegt vrouwtje: Je hebt toch een creditcard?? Stop die maar in die gleuf! :p

Moraal: Je bent er zelf bij. En bij een goede relatie is dat vertrouwen er. Zie ook Jan10e.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
hey jan,

nou heb je iig al één plek waar het je dus zou kunnen overkomen,

misschien volgen er nog meer plekken zodat je er rekening mee kan houden en misschien in een andere plaats kan overnachten

Ja... maar Jan moet ook weten dat je daar in Peschiera (iets ten westen van Verona, richting Milaan) daar wel veilig staat op het parkeerterrein van een hotel en het eten in het hotel is ook prima in orde en je kunt er ook nog eens douchen ;). D'r staan op die plek heel vaak Nederlanse chauffeurs, zoals b.v. veel chauffeurs van De Waard.

En die temeiers... tja dat kost je misschien een deel van je nachtrust, maar ik vind in dit specifieke geval de voordelen van die stek daar absoluut tegen opwegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Potverkoffie!!!

Zo dicht bij huis, en dat wist ik niet eens!!! :p:D

Maar ff serieus: Je bent er zelf bij, simpel zat.

Ik heb ooit een dubbelbemande rit naar Spanje gedaan, beide nooit daar geweest. Daar onze teruglading nog niet klaar was, kwamen we te overnachten bij een truckstop aan een nationale route. Blijkt er een club boven te zitten. Samen met een gezellige groep Engelse chauffeurs een kijkje wezen nemen, maar na een klein halfuurtje tussen alle mooie meiden daar, toch naar de wagen gegaan. Daar vrouwtje gebeld. Zeg ik: stuur eens wat geld, we zijn bij een club terecht gekomen!

Zegt vrouwtje: Je hebt toch een creditcard?? Stop die maar in die gleuf! :p

Moraal: Je bent er zelf bij. En bij een goede relatie is dat vertrouwen er. Zie ook Jan10e.

Wat Spanje betreft heb kun je een groot deel van de (opdringerige) prostituees al ontlopen door alle panden/gebouwen waar in felle Neon verlichting de letters C-L-U-B op staat niet te betreden :rolleyes:. In dat land heb ik tot dusverre nog nooit last gehad van dames die net zolang op je deur staan te bonzen totdat je een keer reageert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zoekt deze meneer,soms een onbekende parkeerplaats......:D

Ja hoor onze kwelgeest zegt weer wat ik dacht?;)

maar goed daar voor hoef je niet internationaal hoor in Nederland is langs de snelweg ook zat te doen, zo heb ik vernomen. Zelfs Alberto Stegeman heeft er een heel programma aangeweid....

Maar goed waar een wil is is een weg, (of wijk ik nu weer af van het topic-onderwerp)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
het ligt helemaal aan je zelf. ik rij nu geen internationaal meer maar toen ik nog op italie reed en vooral rond het gardameer paschiera. is me een keer over komen dat ze me wakker klopte dan moet je duidelijk no verkopen.

als je een druiper wil moet je vooral daar een in je cabine nemen.

Dat zal wel meevallen als je rubberen Robbie gebruikt :D.

Ikzelf zou me er meer zorgen over maken dat ze niet van alles van je zitten te jatten... zoals ook bij die ex-collage van Kwajongen is gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Wat Spanje betreft heb kun je een groot deel van de (opdringerige) prostituees al ontlopen door alle panden/gebouwen waar in felle Neon verlichting de letters C-L-U-B op staat niet te betreden :rolleyes:. In dat land heb ik tot dusverre nog nooit last gehad van dames die net zolang op je deur staan te bonzen totdat je een keer reageert.

Haha, we wilden ze juist niet ontllopen, maar gewoon eens een kijkje nemen! Je moet het toch minimaal 1x gezien hebben! :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik heb nooit harder gelachen , als over een 10 tal jaartjes terug.

We liepen in Keulen s' avonds het rasthaus uit , en er kwam een dame aanzetten met de vraag '' WILLEN ZIE WAS MACHEN '' .

Een nederlandse collega ( want in die tijd werkte ik voor een nederlandse firma ) keek haar van onder tot boven aan en antwoorde droogweg .

''ICH HAAB NIKS KAPOT '' ....:p

luc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik heb nooit harder gelachen , als over een 10 tal jaartjes terug.

We liepen in Keulen s' avonds het rasthaus uit , en er kwam een dame aanzetten met de vraag '' WILLEN ZIE WAS MACHEN '' .

Een nederlandse collega ( want in die tijd werkte ik voor een nederlandse firma ) keek haar van onder tot boven aan en antwoorde droogweg .

''ICH HAAB NIKS KAPOT '' ....:p

luc.

LOL LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Volgens mij geef je toch zelf een 'goede' reden voor Erwins vraag; ontrouw lijkt wel schering en inslag te hebben en zelfs normale trekken aan te nemen, terwijl het zo fout blijft als weet ik niet wat!

:o Sorry maar dit vind ik nu zo'n vraag dat ik bij mezelf denk van zal die relatie van jou echt zo goed in elkaar zitten als jij denkt want als je nu al zo denkt dan zou ik daar toch maar eens goed over na denken.

Voor mezelf, ik ben nu dik 15 jaar getrouwd heb samen met mijn vrouw twee schatten van kinderen en ondanks de strubbelingen en kleine ruzietjes (welke elk gezond gezin kent) wil ik haar voor geen goud meer kwijt. Ben haar in al die jaren nooit ontrouw geweest en ik zit al meer als 10 jaar in de Internationale transportwereld en in die tijd heb ik vele bloedjes van vrouwen gezien en ontmoet maar altijd thuis gegeten. Ik zie èèn misstap als een teken dat het huwelijk geen zin van leven meer heeft want het wederzijdse vertrouwen is verstoord en dat wordt nooit meer hersteld, heb dit al twee keer mogen ervaren binnen de kenissen kring welke beiden uitliep op een scheiding waar uiteindelijk de kinderen de dupe van werden zoiets valt NOOIT goed te praten.

Mvg. Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Volgens mij geef je toch zelf een 'goede' reden voor Erwins vraag; ontrouw lijkt wel schering en inslag te hebben en zelfs normale trekken aan te nemen, terwijl het zo fout blijft als weet ik niet wat!

Praat me er niet van - ik ken div. ex-collega's die er niet mee zaten om af en toe eens lekker ff te rotzooien in het buitenland, terwijl ze thuis een vrouw en vaak ook nog eens kinderen hadden :(. Eentje van heb wist het zelfs te verzinnen dat hij niet vreemd gegaan was, omdat ie zich alleen oraal had laten verwennen... :rolleyes: wat een giller, zo kan ik me ook wel overal onderuit lullen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden