Gast doemijnbest Geplaatst 4 juni 2020 Share Geplaatst 4 juni 2020 Gratis voor iedereen die me een kledingstuk stuurt, dit kan toch nooit te duur zijn voor deze goede zaak in mijn ogen.😏 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid GDT Geplaatst 9 juni 2020 Forumlid Share Geplaatst 9 juni 2020 Sorry DMB heb het een beetje druk maar zodra ik ff tijd heb ga ik ff op zoek naar een goeie cap dan stuur ik je gelijk een mailtje voor waar ik het heen moet sturen ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast doemijnbest Geplaatst 10 juni 2020 Share Geplaatst 10 juni 2020 Geeft niets hoor, ik ben er ook even niet en ben 9 augustus weer thuis hoop ik .😉 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 12 juni 2020 Forumlid Share Geplaatst 12 juni 2020 Op 10-6-2020 om 14:47 zei doemijnbest: Geeft niets hoor, ik ben er ook even niet en ben 9 augustus weer thuis hoop ik .😉 Oh waar ben je dan dbm Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast doemijnbest Geplaatst 12 juni 2020 Share Geplaatst 12 juni 2020 Even de hort op en een boot romp repareren en nieuwe stukken erin lassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts