Forumlid andremast Geplaatst 26 november 2022 Forumlid Share Geplaatst 26 november 2022 Het is nu wel erg stil op het CF, is eenieder zich aan het beraden. Gr Andre 1 1 1 Link naar opmerking
Forumlid matthieu Geplaatst 26 november 2022 Forumlid Share Geplaatst 26 november 2022 Ik kan hieronder niet op André reageren in Forum gebruikers. Klopt dit of is dit ook geblokkeerd? 1 Link naar opmerking
Administrators Marotrans Geplaatst 27 november 2022 Administrators Share Geplaatst 27 november 2022 Zou moeten kunnen Matthieu, ik kan geen blokkades o.i.d. zien tenminste... Link naar opmerking
Forumlid Ger-1957 Geplaatst 27 november 2022 Forumlid Share Geplaatst 27 november 2022 Er zijn best veel topics waar niet op gereageerd kan worden, op het reageren bericht van Matthieu kan ik ook niet reageren en dat van Andre ook niet en zo zie ik er nog wel een paar 1 Link naar opmerking
Forumlid kiepenboer Geplaatst 27 november 2022 Forumlid Share Geplaatst 27 november 2022 Meestal zie ik het bericht>>> You do not have permission to vieuw this topic. Reageren kan niet Lijkt een beetje op het begin van het einde 2 1 Link naar opmerking
Forumlid andremast Geplaatst 27 november 2022 Auteur Forumlid Share Geplaatst 27 november 2022 Volgens mij heeft freddy heel het gedeelte'chauffeur thuis' gesloten ,zodat men daar niet op reageren kan.🤔 Link naar opmerking
Administrators Marotrans Geplaatst 27 november 2022 Administrators Share Geplaatst 27 november 2022 De diverse topics (waar schijnbaar niemand op kan reageren) heb ik hier samengevoegd; voor zover ik dat kan beoordelen staan de instellingen in het admin- paneel zodanig dat discussie onderling mogelijk moet zijn. Misschien dat @Freddy hier z'n licht eens over kan laten schijnen? 1 Link naar opmerking
Administrators Freddy Geplaatst 27 november 2022 Administrators Share Geplaatst 27 november 2022 Het forum is zo ingesteld dat "de vrachtwagen chauffeur in de praktijk" nog open is voor iedereen als het goed is (inclusief reageren). Het gedeelte de chauffeur thuis is zo ingericht dat er in sommige afdelingen (zoals mededelingen en vragen van gebruikers) alleen een bericht kan worden geplaatst. Per slot van rekening zijn daar ook vragen met betrekking tot het forum en/of beheer. Daar is het dus ook onnodig om iedereen daar zn gal maar te laten spuien. Heeft men zelf een vraag of ervaring kan men daar zelf een topic openen.. en dan wordt daar (als er tijd voor is) naar gekeken. de afdeling verhalen heb ik nog wel open gelaten voor discussies omdat het daar (tot nu toe) aardig gemoedelijk aan toe gaat. De andere dingen daar worden t.z.t om het maar netjes te noemen uitgefaseerd. Ik ga er van uit dat het zo iets duidelijker is voor een ieder. (duidelijker betekend in deze niet dat het aan je wensen hoeft te voldoen). --== Freddy ==-- 5 1 Link naar opmerking
Recommended Posts