[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Geen wonder


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat ze niet geïnteresseerd zijn in 't transport. 

https://www.transport-online.nl/site/163292/apployee-toont-verband-tussen-co2-uitstoot-en-rijgedrag-chauffeurs-aan-met-bigmile/

 

 transportsector heeft een schreeuwend tekort aan vrachtwagenchauffeurs. Tegelijkertijd neemt druk op vrachtwagenchauffeurs toe. Ze krijgen kritiek omdat ze niet zuinig genoeg rijden en te laat op de plek van bestemming aankomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

".......Apployee zet zich actief in om hun arbeidssituatie te verbeteren. ......."

 

Hoe ze dat willen proberen door nog een controlle systeem in te voeren is mij ff ontschoten......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
9 uur geleden zei Murphy:

".......Apployee zet zich actief in om hun arbeidssituatie te verbeteren. ......."

 

Hoe ze dat willen proberen door nog een controlle systeem in te voeren is mij ff ontschoten......

Het gaat Apployee helemaal niet om de arbeidssituatie te verbeteren (volgens mij), maar om een dienstverlening aan te bieden waar niemand op zit te wachten, en die de situatie voor de chauffeur helemaal niet verbeteren kán.

Het enige wat daarbij zou kunnen verbeteren( als er gegadigden zijn die geld overhebben voor dit soort grappen)is de financieële situatie van Apployee zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden