Spring naar bijdragen

duitse truckchauffeur krijgt telefoonnummer van forumlid meisje


Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

BELACHELIJK !!!!!!!!!

en nu niet gelijk van daar heb je hem weer! :D

waar word hier de meeste tijd mee besteed op dit forum???

juist ja klagen over hoe medeweggebruikers denken over ons chauffeurs!

en helaas is dit filmpje een schoolvoorbeeld van hoet het niet moet! :stom:

een andere vrachtwagen inhalen, je terug laten zakken en daardoor onnodig de linkerrijbaan blokkeren!

dit is een van de meest terugkerende ergernissen en opmerkingen aan het adres van chauffuers, het te lang tijd nodig hebben om in te halen!

en waarom?

om een stomme bakvissen grapje te kunnen filmen.

ja filmen tijdens het rijden!

als het misgegaan was en er was een ongeluk uit voort gekomen, dan had ik de schreeuwende krantekoppen wel eens willen zien.

trouwens dit soort filmpjes op youtube bevestigen alleen maar het beeld dat over ons bestaat!

Amen!!:cool::p:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Daar heb je hem weer:D.

Kom kom Freddie, toen jij nog jong en een meisje was deed je toch ook gekke dingen:D:D.

Zolang het rustig is en de chauffeur niet dronken of aan de drugs is, laat ze een lolletje hebben.

Wat ik wel leuk vond, Nederlands te horen. Een niet zo mooie taal om naar te luisteren als je het een tijdje niet gehoord hebt:o:o. Het is duidenlijk dat ze niet uit het mooie/schitterende/paradijselijke brabant komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
BELACHELIJK !!!!!!!!!

en nu niet gelijk van daar heb je hem weer! :D

waar word hier de meeste tijd mee besteed op dit forum???

juist ja klagen over hoe medeweggebruikers denken over ons chauffeurs!

en helaas is dit filmpje een schoolvoorbeeld van hoet het niet moet! :stom:

een andere vrachtwagen inhalen, je terug laten zakken en daardoor onnodig de linkerrijbaan blokkeren!

dit is een van de meest terugkerende ergernissen en opmerkingen aan het adres van chauffuers, het te lang tijd nodig hebben om in te halen!

en waarom?

om een stomme bakvissen grapje te kunnen filmen.

ja filmen tijdens het rijden!

als het misgegaan was en er was een ongeluk uit voort gekomen, dan had ik de schreeuwende krantekoppen wel eens willen zien.

trouwens dit soort filmpjes op youtube bevestigen alleen maar het beeld dat over ons bestaat!

Heb hier niks meer aan toe te voegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Een geintje moet kunnen toch ?????

wat is een geintje? Ik vind het verkeer geen plek voor geintjes.

Kan zo niet beoordelen of er iemand achter hem hing, maar van het gas af gaan om nog maar eens het geintje te herhalen... mwoh.

Ik vond het filmpje best grappig, daar niet van, maar dan even gaan inhouden omdat hij het niet goed gezien heeft, tja!

En betreft die reputatie ben ik het helemaal met Freddie eens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niks persoonlijk tegen jou hallowed hoor je hebt ""meestal" gelijk:sjalom:

Maar als een vrachtwagen met 120 een andere vrachtwagen inhaald zijn de reactie van oooohhhhhhh en wow en ja die ken ik die gozer.

En dan gebeurt er zoiets en dan :kill::kill::kill:.

sorry maar iedereen doet weleens gek of raar toch?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niks persoonlijk tegen jou hallowed hoor je hebt ""meestal" gelijk:sjalom:

Maar als een vrachtwagen met 120 een andere vrachtwagen inhaald zijn de reactie van oooohhhhhhh en wow en ja die ken ik die gozer.

En dan gebeurt er zoiets en dan :kill::kill::kill:.

sorry maar iedereen doet weleens gek of raar toch?????????

Absoluut mee eens.....zonder humor is veel te saai op de werk.....

En meeste chauffeurs zitten ook eten of roken of krant lezen of bellen tijdens rijden.......das ook gevaarlijk,hoor dus anderen hoeven niet druk om maken van die filmpje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Absoluut mee eens.....zonder humor is veel te saai op de werk.....

En meeste chauffeurs zitten ook eten of roken of krant lezen of bellen tijdens rijden.......das ook gevaarlijk,hoor dus anderen hoeven niet druk om maken van die filmpje.....

kijk dat is je eigen dingetje bagataliseren. Als een ander het mag, mag ik dat ook. Even ronduit gezegd: dat vind ik je reinste lulkoek.

Als persoon X denkt dat hij 6 uur aan 1 stuk mag rijden, dan mag jij dat ook?

Of om het heel zwart wit te stellen: als een ander in de put springt, doe jij dat dan ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Niks persoonlijk tegen jou hallowed hoor je hebt ""meestal" gelijk:sjalom:

Maar als een vrachtwagen met 120 een andere vrachtwagen inhaald zijn de reactie van oooohhhhhhh en wow en ja die ken ik die gozer.

Dat zul je mij niet horen zeggen. Voor zover het persoonlijke!

Hierop inhakend: dat vind ik dus een mentaliteit van niks. Dat is dat stoere macho-gedoe van stoere chauffeurs onder elkaar. Heb daar wel een smiley voor Barf

Als je bij een tankstation verteld dat je netjes 83 rijdt, dan moet je de reactie's eens zien. Ze zijn toch allemaal zo stoer en goed zeg!!! En dat is nou precies het beeld wat Jan Burger van ons heeft. Grote bek, grote wagen en overal scheit an.

sorry maar iedereen doet weleens gek of raar toch?????????

En waar trek je de grens? Wanneer wordt iets gevaarlijk en wanneer niet? Hoeveel aandacht hadden beide chauffeurs nog voor het verkeer?

Ik zie nu dat het een drie-baansweg is. Dus verkeer wat er eventueel achter zou zitten had kunnen passeren, maar verantwoord?

Had Freddie pb gestuurd. Dat ik het knap vond dat hij het lef had om hier een negatieve reactie op te geven. Ik was erg benieuwd naar de reactie's daarop, hoe voorspelbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
kijk dat is je eigen dingetje bagataliseren. Als een ander het mag, mag ik dat ook. Even ronduit gezegd: dat vind ik je reinste lulkoek.

Als persoon X denkt dat hij 6 uur aan 1 stuk mag rijden, dan mag jij dat ook?

Of om het heel zwart wit te stellen: als een ander in de put springt, doe jij dat dan ook?

Zeikerd,

gewoon flauwkul....als je internationaal rijdt dan begrijp je ons beter.....ik kan niet 4:30 rijuren met 2 handen op stuur rijden ..iedereen doet op eigen manier...ik ben nu klaar met jou!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Zeikerd

ik ook van jou!

gewoon flauwkul....

ja precies en waar leg je de grens? Jouw grenzen, dat heb ik al meerdere keren gezien liggen heel anders dan de mijne. Je doet maar stoer jongen, als het een keer fout gaat spreken we elkaar verder.

als je internationaal rijdt dan begrijp je ons beter.....ik kan niet 4:30 rijuren met 2 handen op stuur rijden als ..iedereen doet op eigen manier...

dat zegt ook niemand dat je dat moet. Zitten filmen, en andere weggebruikers zitten afleiden vind ik heel wat anders als relaxed in de wagen zitten.

ik ben nu klaar met jou!

oei oei oei, dat maakt indruk!

Is wel de gemakkelijkste manier natuurlijk, gewoon de discussie niet verder durven aangaan, meteen schelden en allerlei smoesjes erbij halen. Maar ja, daar zijn ze in onze beroepsgroep toch al zo goed in!

ps

Ik ben liever een zeikerd dan dat iemand mij kan betichten van onverantwoordelijk bezig zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden