[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongelukje met trein


SJW

Recommended Posts

  • Forumlid

Verlichting van de trekker brandt, maar van de oplegger niet? Is dit een geval van haast en erachter blijven zodat ie het spoor niet vrij heeft gehouden of wat anders? Rare boel zeg.. Hij heeft trouwens geluk dat die trein zo langzaam reed, anders had ie het misschien niet na kunnen vertellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70
vindt het wel raar dat de chauffeur die dit filmt niet uit stapt om te gaan helpen, maar rustig over de 27 mc blijft ouwe hoeren en lachen

En ook nog trots zijn dat het op film staat....

:hamer::hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
vindt het wel raar dat de chauffeur die dit filmt niet uit stapt om te gaan helpen, maar rustig over de 27 mc blijft ouwe hoeren en lachen

Leedvermaak schijnt het beter te doen dan hulp bieden :confused:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien al eerder geplaatst hier, ik had hem nog nooit gezien

in dat geval behoort dit bij "filmpjes van het internet"

en niet bij ongelukken, want daar worden recente gevallen gemeld.

en tja, als je daar zo zit te filmen?

ik zou op z'n minst wel gaan kijken bij die 'bestuurder" , dan maar met die cam als je het goed vast wil leggen.

verder is het hier wel vaker voor gekomen van chauffeurs die op een spoorbaan stonden.

JP West is hier lid, dus heeft zijn verhaal en relaas kunnen doen waarom hij op dat moment op het spoor stond.

het ander relaas was van een eigen rijder die vanaf van Doorn naar de Delta reed en met zijn altijd en eeuwige haast op het spoor ging staan.

de mongol!

en ja hoor... tuut tuut meneer stond op de rails, en kaboem, botsing, wagen in de fik,

hij heeft altijd zijn hondje bij hem, die had het gelukkig ook overleefd, maar alleen maar door je stress van alles snel snel snel je werk te moeten doen ben je gewoon niet gezond bezig, hij snijd iedereen af als het even kan.

nee, dan ben je lekker bezig:stom::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat had ie precies moeten doen dan? Ik ga iig het spoor niet over als de bomen naar beneden zijn. Word je zelf alsnog voor je klote gereden door een trein die van de andere kant komt.

Nou even links en rechts kijken nou ja rechts niet meer want daar staat al een trein en kijken of je een collega in nood kan helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is heel simpel, zeker in Antwerpen(eigenlijk overal natuurlijk) maar ik ga daar altijd ver van de rails staan, heb al meerdere keren bijna-ongelukken gezien. Maar hoe sommige collega's de auto ook wegzetten..... En wat had je hier willen doen, uitstappen en proberen de trein tegen te houden?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
Wat ik niet snap is waarom de verlichting niet brand van de trailer, misschien had de machinist het wat eerder gezien en wat eerder kunnen gaan remmen.

Wat ik ook niet snap is waarom de chauffeur niet achteruit van het spoor af is gereden.

Enig idee hoe lang de remweg is van een goederen trein.....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik niet snap is waarom de verlichting niet brand van de trailer, misschien had de machinist het wat eerder gezien en wat eerder kunnen gaan remmen.

Wat ik ook niet snap is waarom de chauffeur niet achteruit van het spoor af is gereden.

Ja ff achteruit door die slagboom en dan zo de doorgaande weg op rijden, dat is ook best handig. Misschien had die knakker het niet eens door, totdat de toeter ging...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Murphy de remweg is best lang maar als ik zie hoe snel die nu stil staat denk ik dat wanneer de lichten gebrand hadden de machinist 30 seconden eerder had kunnen beginnen met remmen.

@Kevin als je de keus heb om je auto te redden of te laten overrijden door een trein dan kies ik toch voor de auto te redden.

Ik weet helemaal de situatie daar niet maar aangezien er niemand zenuwachtig rond de auto rent en de filmmaker rustig blijf zitten denk ik dat de auto al een tijdje daar stond,wat wel vaker in antwerpen gebeurd bomen dicht geen trein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden