[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Chauffeurs gezocht voor fotoproject


Kase

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ten eerste allemaal erg bedankt voor de vele reacties op mijn vorig topic (Oude truckerscafés gezocht!) Nu moet ik ook portretten maken van chauffeurs om het verhaal af te maken. Dus nu is mijn vraag wie heeft er zin en tijd om mij hierbij te helpen?

Vanzelfsprekend kijk je de uiteindelijke gekozen foto ook zelf digitaal toegestuurd.

Hieronder heb ik een paar foto's geplaatste zodat jullie een beetje een idee wat ik in gedachten heb.

post-7083-1394781505,4144_thumb.jpg

post-7083-1394781505,5087_thumb.jpg

post-7083-1394781505,5641_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
ligt eraan wat je bedoeld met portret en waar dient het voor precies

Het is voor een schoolproject. Ik doe namelijk de opleiding documentaire fotografie. Dat houd in het vertellen van een verhaal doormiddel van je foto's.

Nu heb ik dus voor het onderwerp Vrachtwagenchauffeurs gekozen omdat ik daar altijd veel respect voor heb gehad. Met portret bedoel ik de voorbeeldjes die ik hier boven heb geplaatst. Op www.keesmuizelaar.com kun je mijn fotowerk bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

kase, zet de chauffeur dan eens niet neer als een gehaktballen etende, met een dikke pens chauffeur.

ik weet het niet van andere, maar ik probeer redelijk gezond te eten, en heb zeker geen pens.

ik ben trouwens ook geen trucker, maar chauffeur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik en een collega hebben een fotograaf nodig ... om een paar kleurenfoto´s te maken. Dan kun jij natuurlijk ook meteen je plaatjes schieten die jij nodig hebt.

Moet er perse een wagen op staan???

Heb je de beschikking over een studio en GOED LICHT?

Neutrale achtergrond en van dat soort zaken?

Kortom ik zoek een fotostudio en in ruil daarvoor stellen wij (chauffeurs) ons beschikbaar voor een aantal plaatjes.

heb je eigen vervoer? Want je mag namelijk NIET meerijden omdat we ADR vervoeren.

Regio NoordHolland

Die fotostudio van jouw bezoeken of waar je je opleiding hebt kan later deze maand nog of begin december.

foto´s die wij willen maken moeten we rond half december uiterlijk hebben.

Ik zoek dus een neutrale achtergrond ... en goed uitgelicht licht. Dat laatste is nog belangrijker overigens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik en een collega hebben een fotograaf nodig ... om een paar kleurenfoto´s te maken. Dan kun jij natuurlijk ook meteen je plaatjes schieten die jij nodig hebt.

Moet er perse een wagen op staan???

Heb je de beschikking over een studio en GOED LICHT?

Neutrale achtergrond en van dat soort zaken?

Kortom ik zoek een fotostudio en in ruil daarvoor stellen wij (chauffeurs) ons beschikbaar voor een aantal plaatjes.

heb je eigen vervoer? Want je mag namelijk NIET meerijden omdat we ADR vervoeren.

Regio NoordHolland

Die fotostudio van jouw bezoeken of waar je je opleiding hebt kan later deze maand nog of begin december.

foto´s die wij willen maken moeten we rond half december uiterlijk hebben.

Ik zoek dus een neutrale achtergrond ... en goed uitgelicht licht. Dat laatste is nog belangrijker overigens.

Nee het is zeker niet de bedoeling dat het een foto met de wagen word!

Mag ik vragen waar jullie de studio foto's voor gebruiken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik ben dan wel niet fotogeniek, en de foto's mislukken altijd (sta er nooit leuk op vind ikzelf),.... maar ach...... vooruit.

Ik help je bij je schoolproject.

Is het de bedoeling dat men naar jou toekomt, of kom je naar de plaats/plek waar de chauffeur woont/werkt?

Ik lees wel wat de bedoeling is.

Groetjes Gerda

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden