[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Volvo topic


erik70

Recommended Posts

  • Forumlid
, maar als ik heel eerlijk ben, zal ik toch bij zijn als ik maandag a.s. weer in de DAF105XF mag stappen.

Hoezo, vertel?? Was de ervaring niet goed of werden de pk's je teveel?? Ik heb een poosje met een Volvo FH13 440 pk gereden, het was de fijnste auto die ik ooit heb gehad! Een superauto! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Dus daar ging je zaterdag heen? Ik kwam je tegen ten hoogte van schinnen zonder trailer

nee toen ging ik eindelijk naar huis mijn weekend vieren

dan weet je ook dat de volvo in elsloo zit en niet richting heerlen en als je goed kijkt is dit niet echt bij de volvo binnen he:stom: maar op de zaak binnen, daar onze monteur ook bekwaam is om dit en dat te doen:cool:

foto was al paar weken oud maar ja wij hebben het er maar druk mee niet zoveel tijd om op t forum te zitten als een koerier.................:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nee toen ging ik eindelijk naar huis mijn weekend vieren

dan weet je ook dat de volvo in elsloo zit en niet richting heerlen en als je goed kijkt is dit niet echt bij de volvo binnen he:stom: maar op de zaak binnen, daar onze monteur ook bekwaam is om dit en dat te doen:cool:

foto was al paar weken oud maar ja wij hebben het er maar druk mee niet zoveel tijd om op t forum te zitten als een koerier.................:D

En je weet zeker dat je geen bril nodig hebt? Zeg ik dat dat bij de Volvo is? :D

Lezen is een kunst, grote koerier!:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus daar ging je zaterdag heen? Ik kwam je tegen ten hoogte van schinnen zonder trailer

staat toch echt ging je daar heen wie moet hier nou een bril??

maar even off topic dan:ben je getrouwd dat je ineens een andere naam hebt??

en als je al eens reageert (was je op vakantie zolang)doe dan niet net alsof je alles weet ik ben geen koerier maar ja jij weet t natuurlijk beter

kom maar es op de koffie krijg je er wel een rietje erbij drinkt zo moeilijk anders voor je:stom:

en nu weer ontopic dit is een fototopic!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden