[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Volvo topic


erik70

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei kiepenboer:

^^En als je al je lucht kwijt was en weer op druk had niet vergeten dat kleine zwarte
knopje recht langs de  pook in te drukken, anders kwam je niet weg🤣

Altijd leuk als er een vreemde mee weg moest.......garage bellen gaat niet van zijn plek😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei andremast:

Altijd leuk als er een vreemde mee weg moest.......garage bellen gaat niet van zijn plek😂

Daar waar ik toen werkte is het wel echt gebeurd met de eerste Volvo F10 dat de baas s,nachts om
2.00 uur uit zijn bed gebeld werd (deurbel want mobieltjes hadden we nog niet in 1980 )
Chauffeur reed normaal met een Magirus Deuts en kwam niet weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geplaatst (bewerkt)
1 uur geleden zei kiepenboer:

Daar waar ik toen werkte is het wel echt gebeurd met de eerste Volvo F10 dat de baas s,nachts om
2.00 uur uit zijn bed gebeld werd (deurbel want mobieltjes hadden we nog niet in 1980 )
Chauffeur reed normaal met een Magirus Deuts en kwam niet weg.

 

Tsja, wat moet je dan?

Je krijgt 's avonds een telefoontje; "morgenvroeg met die Volvo weg". Je hebt nooit met zo'n auto gereden, weet bij God niet hoe het allemaal werkt maar dient er zonder instructie of uitleg vooraf maar mee te vertrekken. Dan moet je iets, je krijgt het zelf niet gevonden dus dan maar bellen..
(Ja, ik weet het: hij had het instructieboekje er bij kunnen pakken, 's nachts om 02.00...)

Ik reed ooit zo'n Renault Premium en had een dag vrij. Ik verzette altijd mijn stuur naar voren met zo'n knop naast m'n stoel en de vering van m'n stoel naar beneden als ik klaar was mee werken en naar huis ging. De dag erna moest er een uitzendkracht mee weg. Die kwam me de dag erop vragen óf -en hoe die stoel en dat stuur versteld konden worden, hij was nog nooit met een Renault op pad geweest en hij kreeg maar niet uitgevogeld hoe hij dit in de normale stand kon zetten; die had de hele dag op een stoel naar beneden zonder vering en met het stuur naar voren rondgereden. :D

BG-NP-12IJmuiden.jpg.6049c03db4753e1eff221ec65df0039e.jpg
 

bewerkt door Pierre
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden