[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

bedrijfscontrole italie


elbiondoitalia

Recommended Posts

  • Forumlid
ik las vandaag dat italie een kleine 8 miljard heeft opgehaald aan obligatie's.

de rest zal dan wel bij de transportbedrijven worden opgehaald om de staatskas weer op oorlogssterkte te krijgen.;)

wat mij echt benieuwd is het volgende:

als er nu over een paar jaar niemand meer de rijtijdenwet overtreed...hoe komen alle spullen dan op tijd en waar gaan de ijverigen ambtenaren dan het geld halen??:confused:

Is niet zo moeilijk Ze Ze brengen de uit kering van 70% naar 60% toe

De wwb nog harder aan pakken Ga zo maar door De mindere man is altijd de klos

Ook als je 9 juni gaat stemmen Of je nu Rechts of Links stemt In leveren doen we allemaal.En het verhaal van die gasten is zo mooi.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Is niet zo moeilijk Ze Ze brengen de uit kering van 70% naar 60% toe

De wwb nog harder aan pakken Ga zo maar door De mindere man is altijd de klos

Ook als je 9 juni gaat stemmen Of je nu Rechts of Links stemt In leveren doen we allemaal.En het verhaal van die gasten is zo mooi.

Huub

Huub,,in Italie,,,,uitkering?70% van niks is ....????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huub,,in Italie,,,,uitkering?70% van niks is ....????

Ik Italie als je werk los wordt heb je een uitkering van 6 mmanden dan heb je niks meer

In Nederland kan het oplopen tot 38 maanden En dan de wwb

Daarom pakken ze daar ook wat ze kunnen Hier in Nederland zijn er bij die kommen de stoel nog niet uit als ze iets aan geboden krijgen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast sindaco
Ik Italie als je werk los wordt heb je een uitkering van 6 mmanden dan heb je niks meer

In Nederland kan het oplopen tot 38 maanden En dan de wwb

Daarom pakken ze daar ook wat ze kunnen Hier in Nederland zijn er bij die kommen de stoel nog niet uit als ze iets aan geboden krijgen

Huub

wat weet jij eigenlijk van het ww gebeuren???

je krijgt geen enkele baan concreet aangeboden door hun.

ze zeggen alleen dat je zelf heel goed moet zoeken en als ze vinden dat je niet je best doet dan komen ze met sancties.....maar een baan die moet je zelf zoeken....die krijg je niet aangeboden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wat weet jij eigenlijk van het ww gebeuren???

je krijgt geen enkele baan concreet aangeboden door hun.

ze zeggen alleen dat je zelf heel goed moet zoeken en als ze vinden dat je niet je best doet dan komen ze met sancties.....maar een baan die moet je zelf zoeken....die krijg je niet aangeboden.

Klopt je moet er zelf heel wat voor doen Wil alleen maar zeggen er zijn landen daar heb je die mogelijkheid niet En Nederland gaat er vrij ver in En de wwb heb je landen daar heb je het niet.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

goedemiddag iedereen vanuit een zeer warm italie dik 38 graden

vandaag een bijeenkomst gehadt in het bedrijf over de bedrijfscontrole die hier begin het jaar is geweest.

heb een update van het boetebedrag dik 120000 duizend euro omdat ook het bedrijf deze bekeuring krijgt plus ook de directeur van het bedrijf(dit is nieuw)3 keer 40000 euro=120000

en nog zijn er collega"s die zich weinig van de rijtijden secu diensttijden aantrekken(ik vindt dit niet kunnen de voorbeelden werden hiervan getoondt)

de bekeuring wordt betaaldt door het bedrijf maar er gaan wel dingen veranderen wat ik zeer goedt vindt(betere planning kwa uren meerdere discussie gehadt over de 11 uurs regeling die ze nu eindelijk snappen weekendrust)

en ik vertelde ze ook over dat er nu een usbstick is waarmee je de uren en de bekeuringen kunt uitlezen (wordt een mooie handel voor me hier )men was zeer geintereseerdt in deze usbstick.

ook werdt er een onderwerp besteedt aan de bijscholing waar ik ze al eens op geattendeerdt had.waarbij ik zei dat ik me eerste cursus voor deze europese regeling al hadt gevolgdt .je zag me collega"s kijken of ik van een andere planeet kwam .

volgende keer meer als we een cursus krijgen van een politieagent (polstrada)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gok dat de bodem van de put wel in zicht is. Wat een kapitaal. Italië was bijna failliet d'r moet geld binnen komen. Op deze manier dus.... Het geld afpakken van de werkenden

Italie bijna failliet????dat zijn ze al jaren,alleen hebben ze mazzel dat er nog heel veel rijke mensen wonen.

En Italie zou Italie niet zijn als ook dit soort"problemen"niet op een creatieve manier opgelost word.

Greetz Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

even nog een kleine opmerking

op de bijeenkomst gister kwam ook uit waarom het ministerie van lavoro op bezoek was geweest.

er is in december 1 van mijn collega's gecontroleerdt op verona nord bij de betalingen.

daar bij zijn overtredingen geconstateerdt op van alles (rijtijden .rusttijden)er is hierbij een bekeuring secu procesverbaal opgemaakt .dit procesverbaal wordt door de nieuwe regeling ook doorgestuurdt naar andere controlerende instanties .zodoende kwam het ministerie van werk ons even met een bezoekje verrassen.

en deze collega heeft nog weinig begrepen wat hij hadt gister nog steeds een hoop commentaar(zijn boete was bij de contole rond de 6000 euro plus er werden ook even 18 strafpunten afgetrokken (dan heb je het echt bont gemaakt).

kijk ik ben zeer blij want eindelijk gaan er dingen veranderen kwa werk en planning.

mvg marcel

dutchman on a italiantruck

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast schrootmalloot

enne wij hadden ook controle vorig jaar..:eek:

Dus wij zijn nu ook heel braaf,mede omdat we ook iso enz hebben...

Ja das dan in nederland...

Maar kan je zeggen dat het in de sloop ook steeds strenger word,geen cowboys meer hier...

De geitenwollensok staat met zn mobieltje de boel te filmen,en voor je het weet sta je op you tube...En heb je de hele ratsamodee over je heen..:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • Forumlid
op 4 september komt er een politieagent van de polstrada(zijn de agenten van de autobaan)ons een cursus geven op het bedrijf.die ga ik het vuur aan de schenen leggen.want heb redelijk wat vragen.
We zijn benieuwd naar de vragen maar ook naar de antwoorden :D
Ik ben benieuwd naar je vragen en vooral naar hun antwoorden,dus laat het ons weten.:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

We zijn nu ,vandaag ,op 10 dec en hebben nog niks gehoord van elbiondoditalia;

Hij zal toch niet ge-arresteerd zijn,of :kill::kill: ,omdat hij teveel kritische vragen stelde?? :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ben er nog hoor maar mijn leven is redelijk op zijn kop gezet hier in italie.

werk nog maar voor de rest ligt mijn leven even in puin(prive)

dus even geduldt voor de update voor kerst zal ik hier over de bijeenkomst schrijven.

ben op dit moment in nederland

Dat is niet zo mooi voor je,begrijpelijk dat je nu wel wat anders te doen hebt dan ons op de hoogte te houden van je problemen met de Italiaanse politie.

I.i.g. sterkte met het terug op de rails krijgen van je leven.

En de rest horen we wel n keer hier.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden