[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dronken trucker wil keren op A76: vier gewonden


Gast Marcel

Recommended Posts

post-8-1394783303,7876_thumb.jpgEen dronken Bosnische vrachtwagenchauffeur heeft afgelopen nacht op de A76 bij Voerendaal een ravage veroorzaakt, waarbij 4 gewonden vielen. De straalbezopen trucker wilde met zijn combinatie keren, maar kwam daarbij dwars op de snelweg te staan. Twee personenauto's konden de wagen niet meer ontwijken en botsten er tegenop. De twee voertuigen kwamen klem te zitten onder de oplegger.

De bestuurder van één auto kon zelf uit zijn wagen klimmen, de twee inzittenden van de andere auto moesten door de brandweer bevrijd worden. Alle drie de inzittenden van de personenwagens raakten gewond, net als de chauffeur van de vrachtwagen. De Bosniër is aangehouden en zit vast. Door het ongeluk is de A76 van kwart over drie tot vijf uur zondagochtend afgesloten geweest.

Bron : http://www.l1.nl/L1NWS/_pid/links4/_rp_links4_firstElementId/1_4919458/_rp_links4_hasclickpage/1_1013

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die op het laatst uit de politie auto word gehaald is volgens mij de chauffeur, katje lam istie.

waarom hij op een brancard word gelegd snap ik niet!?

dan gaat er een spanbandje omheen,dat vervoert wat makkelijker....stuk onbenul (nee niet jij harrie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan gaat er een spanbandje omheen,dat vervoert wat makkelijker....stuk onbenul (nee niet jij harrie)

Van mij mogen ze dat spanbandje zo ongelooflijk hard aantrekken dat hij nooit meer loskomt.Wat een lamlendig stuk verdriet is dat zeg.Ikke boos,welnee hoe kom je daar nu bij :mad::mad:.Ik snap trouwens ook niet hoe hij aan een dubbele armbreuk komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

denk dat hij tijdens het rijden zijn 3e fles wodka open wilde draaien.dop zat te strak op de fles,hals van de fles breekt af(flessen uit oostblok zijn ook niet meer wat het geweest is)slaat met zn linkerarm tegen portier(hierdoor dubbele breuk van de arm)en trekt van schrik aan het stuur en komt zo dwars over de weg te staan :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Van mij mogen ze dat spanbandje zo ongelooflijk hard aantrekken dat hij nooit meer loskomt.Wat een lamlendig stuk verdriet is dat zeg.Ikke boos,welnee hoe kom je daar nu bij :mad::mad:.Ik snap trouwens ook niet hoe hij aan een dubbele armbreuk komt.

Vanaf tijd 1:12 zie je die imbeciel tegen een agent aan leunen en een 'boertje' laten naar iets of iemand.

Is dit de toekomst van het transport? Is dit wat men wil?

De Belangrijkste Baan m'n hol!!!

:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast FreddyD48

Zo als je kon zien was de chauffeur echt stom dronken, toen die buiten de politie auto stond was hij nog wat raar aan het doen en stond echt te wankellen.

hij weet nu zeker wat hij gedaan heeft, maar hij heeft het ook weer verziekt voor anderen die daar onder de trailer gereden zijn, hopende dat ze zonder blijvend letsel er van af komen, en die chauffeur zijn papiertje nooit meer terug geven.

:hamer::ok:biertje:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb gehoord dat een van de slachtoffers een deel van zijn hoofd

is verbrijzeld en de ander zal ook blijvend letsel overhouden.

Dit gaat dan om het jonge Belgisch jonge stel. In en in triest.

In het ziekenhuis maakte de chauffeur ontzettend stampij is door

3 man politie opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik had er een paar jaar geleden bij hazeldonk. waar die betonblokken staan waar de politie weleens staat ook een oost blokker die ff daar ging draaien maar het liep allemaal goed af .alleen stonden er een paar zwarte strepen op de weg en het stonk naar rubber.

wat een idoten heb je toch.

gr torro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, dit is het heden. De toekomst die jij bedoeld heeft ons al ingehaald.

Tikje cryptisch, maar je begrijpt hem wel.

Het is een dikke bende aan het worden .. lees ik nu weer

http://www.ttm.nl/nieuws/id29228-drankcontrole-vrachtwagenchauffeurs-heeft-zin.html

:( worden we nu eindelijk wakker , of is dit ff om de rust d'r weer in te krijgen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
Gast routier
Ik ben bang dat nog wel eens zo kan zijn Ibo.

Waarschijnlijk zit hij volgende week weer in de kroeg te zuipen alsof er niks gebeurt is.

Dat valt gelukkig mee ;):

Celstraf voor dronken trucker die keerde

t.gif

De trucker die in beschonken toestand zijn vrachtwagencombinatie op snelweg A76 in Heerlen probeerde te keren, is veroordeeld tot een gevangenisstraf van drie jaar, waarvan één voorwaardelijk. De rechter acht poging tot doodslag bewezen.

Bosniër A. H. (27) veroorzaakte in een januarinacht een ernstig ongeval door zijn truck dwars over de weg te zetten. Drie medeweggebruikers raakten zwaar gewond toen ze op de slecht verlichte truck botsten. Na de botsing werd het enige slachtoffer dat nog zelf uit het autowrak kon stappen door de stomdronken en agressieve vrachtwagenchauffeur mishandeld. H. kan zich er zelf niets meer van herinneren. De rechter oordeelt echter dat er bewijs genoeg is.

Naast de celstraf kreeg H. een rijontzegging van drie jaar opgelegd. H. overlegt volgende week met zijn advocaat of hij in hoger beroep gaat.

time.gif Gepubliceerd op: 13.05.11 17:11, laatste update: 13.05.11 17:17

bron: http://www.limburger.nl/article/20110513/REGIONIEUWS01/110519793/1001

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden