[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cabinekok?......of niet?


the duke

Recommended Posts

Gast schrootmalloot

ja maar die zijn best nogal prijzig,heb op die site gekeken...En er zaten eigenlijk maar 2 menu's bij die mij aan stonden..Heb ff op hun site gekeken maar wacht nog ff af...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid
tegenwoordig heb je ook van die kant en klaar maaltijden der zit een dubbele bodem in en daar zit ongebluste kalk in.

daar moet je op drukken of zoiets en dan wordt het vanzelf warm stond in de truckstar volgens mij

Vroegah stopten we ook wel eens een blik Struik in de uitlaat, werd het ook warm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vroegah stopten we ook wel eens een blik Struik in de uitlaat, werd het ook warm.

Wij legden dat,na een tijd gereden te hebben, op de trekas banden :D:D:D:D:D:D:D als de heftruck weer eens uitgeschoten was :D:D:D:D:D:D:D

Dan werd t ook warm,,,,,maar niet zo zwart.:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
We hadden in dit geval toch even over vetvrij en relatief gezond .

en zelf te bereiden.

met die prijs ben ik het met je eens niet echt goedkoop maar eet eens voor zo`n prijs bij een rastätte ga je niet redden denk ik !

In Italie,Frankrijk en Spanje heb je er nog een voor en nagerecht bij,plus een fles wijn :angel::angel:,,,,,legt de serveuse haar borsten soms op je schouder:ok::ok: en betaal je soms nog 2€ minder.:cool::cool:

en je hoeft er de afwas niet voor te doen.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
als ik soms zie wat die campinggasten aan het koken zijn, dan denk ik wel eens nou nou dat ruikt en ziet er beter en gezonder uit als die hap die ik in het autohof haal.

en mij bekruipt de laatste tijd steeds meer het gevoel dat ik genaaid ben, als het bord voor me staat, man wat een slechte kwaliteit krijg je soms.

Ik kan die mening niet altijd met je delen.

Ik heb deze week 2 keer onderweg gegeten, 1 keer in Geiselwind, en 1 keer bij Waldlaubersheim.

Beide keren magere vis, verse broccoli en aaardappelpuree en gekookte aardappelen.

Heerlijk, en gezond!

Ik ben met je eens dat aan de autobaan eten ruk is. Te duur, en van slechte kwaliteit, maar er zijn heus wel gaststattes en autohofen waar je nog voor een redelijke prijs goed kan eten.:ja:

Je moet alleen wel verder kijken dan je neus lang is!;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik kan die mening niet altijd met je delen.

Ik heb deze week 2 keer onderweg gegeten, 1 keer in Geiselwind, en 1 keer bij Waldlaubersheim.

Beide keren magere vis, verse broccoli en aaardappelpuree en gekookte aardappelen.

Heerlijk, en gezond!

Ik ben met je eens dat aan de autobaan eten ruk is. Te duur, en van slechte kwaliteit, maar er zijn heus wel gaststattes en autohofen waar je nog voor een redelijke prijs goed kan eten.:ja:

Je moet alleen wel verder kijken dan je neus lang is!;)

:ok::ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden