[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Cabinekok?......of niet?


the duke

Recommended Posts

  • Forumlid
Haha ik heb in het weekend vrijaf met koken... Heb een hekel aan meelballen dus dan ist voor hem kiezen of pasta/rijst of iets in die categorie of meelballen dus tja... Hahahah nee geintje maar hier word ook gewoon wel op grote hoop gekookt dus niet voor 1 persoon... Er word extra gekookt wat over blijft gaat mee voor onderweg... En ja zolang hij hetzelfde leuk vind om te kokkerellen wie ben ik om hem dan tegen te houden... Van mij mag ie ....

van mij ook hoor :D

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

En ik zit nu aan de warme maaltijd. Is niet gezond dat weet ik;)

Met een werkdag van 11:30 tot 0:30 zou ik eigenlijk onderweg wat moeten eten. Maar heb rond etenstijd niet echt de gelegenheid. Dus een hoop brood mee en dan na afloop thuis maar eten.

Morgen pas om 14:00 beginnen, dus dan op lunchtijd warm eten:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is het voordeel als je op verschillende tijden begint. Dan kan je mooi het warm eten al thuis nuttigen en voor de avond brood meenemen. :ja: Tot hoe laat kun je bij de winkels terecht om te lossen, nu ze al tot 2100 uur open zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe is t trouwen met Silverjaguargirl afgelopen? Op een of andere manier moet ik daar plots aan denken;) Neem aan dat ze 1 dezer weken meegaat, gezien je buitenproportionele uitgaven van de afgelopen week Duke.

Nee die gaat niet mee Tjeu, ik denk uiteindelijk dat ze toch op zoek was naar een vriendje. Ik was niet lang genoeg en weet ik veel wat. Graag of niet.

Maar die buitenproportionele uitgaven moet ik eigenlijk ff uitleggen:D. Ik was de dag voor Hemelvaart op weg richting huis, maar het werd naar mijn zin veel te laat. En ik had zin om op stap te gaan. Dus ik stel voor aan de plannenmakert om op Sinsheim te blijven staan want Milfen-cafe Alte-Muhle en discotheek Kinki-Palace. Plus racefiets achterin voor de broodnodige beweging! Hij vond het goed als ik maar zorgde dat ik vrijdagmorgen in Ossendrecht zou staan, een beetje op tijd. Heb een koeler, dus rijden was geen groot risico op Hemelvaart. Daarna bel ik de vrouw met de mededeling dat ik een avondje feest ga vieren. Waarop ze zegt 'als je gaat liggen rotzooien doe het dan met condoom'. Heerlijk zoon meedenkende vrouw!:D Oja zeg ik 'goed dat je eraan denkt'. Maar ik dacht ik zal ze eens te pakken nemen dus koop een pakje BillyBoys (die naam ook en da plaatje van die lachende condoom:D)

Nu kom ik thuis en de vrouw komt me ophalen en ik haal mijn spullen uit de auto. Ondertussen had ik twee condooms uit de verpakking gehaald en in mijn broekzak gestopt:D en ik gooi dat pakje in de luxe, waarop ze dat pakje pakt en kijkt, en daarna naar mij, je weet wel.......

-pakje condooms € 4,--

-avondje stappen €75,--

-gezicht van echtgenote: onbetaalbaar:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ach Freddie, wij hebben in onze relatie een behoorlijke ruimte voor scherts. Ik vind dit fijn, mij vrouw vind dit ook fijn. Als ik om me heen kijk zie ik veel te veel krampachtige relaties. Wij kunnen naar hartelust ouwehoeren en verbaal over de schreef gaan. Ook als wij ieder apart uit gaan (wat onvermijdelijk is als je kleine kinderen hebt) doen we dat met een goed gevoel. Juist omdat er 'scherts' is én een flinke dosis zelfspot kun je relax blijven! Klinkt raar, is wel zo!

Aldus relatietherapeut the Duke:D

BOT

@EJD,

what reminds me? Wij hebben in een naburig dorp een slager die verschillende vleessoorten bereid en inblikt. Traditioneel bereid, gehakt, kip en ik meen karbonade. Dat nam ik ook wel eens mee en warmde dat op. Smaakte goed! Wel vrij prijzig. Maar dat idee van vacuum verpakt vlees is een heel goed idee. In mijn geval houd ik totaal niet van gekookte groentes dus zou ik een pijpje witlof meekunnen nemen en wat sla en wat verschillende dressings. Kommetje wijn erbij en je eet super! Nu heb jij het over tournedos, varkenshaas en biefstuk. Dit zijn de wat duurdere vleessoorten. Ook dat komt je neusgaten uit op den duur:D. Weet ik uit eigen ervaring!

Normaal gesproken, in mijn normale werk word er voor kost en inwoning gezorgd als blijkt dat we teveel moeten reizen o.i.d. Onlangs zat ik in een hotel in Heerhugowaard en daarbij zat een restaurant. Babylon heet dat ding. Goedkoopste hoofdgerecht 22,50. En lekker eten daar, heel bar! Maar na drie weken vlees van Ierse Hooglander, Italiaans kalfsvlees en gevulde tournedos snakte ik wel naar een gehaktbal met aardappels en bonen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is het voordeel als je op verschillende tijden begint. Dan kan je mooi het warm eten al thuis nuttigen en voor de avond brood meenemen. :ja: Tot hoe laat kun je bij de winkels terecht om te lossen, nu ze al tot 2100 uur open zijn.

Lossen bij winkels gaat ook wel door tot 21:00 in sommige gevallen. Maar voor mij was de 2e rit een pendelrit, 22:00 lossen op een dc.

Toch, voor een gezond eetpatroon kun je het beste werken tussen 6:00 en 18:00. Zowel voor eendaagse als meerdaagse ritten. Vooral veel eten vlak voor het slapen gaan schijnt niet zo gezond te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vooral veel eten vlak voor het slapen gaan schijnt niet zo gezond te zijn.

Dan ben ik dus heel mijn leven goed bezig geweest,ik ben nooit gaan slapen direct na het eten ,maar bleef altijd nog een paar uur aan de bar staan kwallen.biertjebiertje:ja::ja::D:D:ja::ja::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan ben ik dus heel mijn leven goed bezig geweest,ik ben nooit gaan slapen direct na het eten ,maar bleef altijd nog een paar uur aan de bar staan kwallen.biertjebiertje:ja::ja::D:D:ja::ja::D:D

ja en zins je met de vut bent .

gaat de naar de andere routier failliet:D:D

heb je nu thuis een bar bemaakt:banaan:

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
'is het raar voor een Hollander om uit de kist te eten?'

Maar, hoe denken jullie daarover? Voor mij is het nog steeds een taboe!!

Taboe, daar maken we dan maar eens een eind aan, ik eet ook onderweg zelf, omdat ik niet altijd met mijn rijuren uitkom bij een routiier of een autohof.

wat smaakt trouwens lekkerder dan het eten van thuis, ik heb er gewoon schijt aan, maar ik schaam me er niet voor om uit de kist te eten.

vroeger aten we ook uit de kist naar verweggebieden, toen hoorde je niemand, gezellig met een paar chauffeurs uit de kist eten, biertje erbij.hee verrek dat doen de polen nu ook, nou daar zijn wij dus mooi de uitvinders van.

na jaren in autohofen te hebben gegeten, kwam het bij mij ook de strot uit, en altijd de zelfde sterke verhalen elke avond te horen, pfff.

nee, laat mij maar lekker naast de auto zitten eten op mijn campingstoeltje.

dus, gewoon doen, wie bepaalt dat jij er niet mag zitte naast je kist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
idd rubberduck, en anders parkeer je naast een pool, denken ze dat je die pool bent LOLLOLLOL

waarom. freddie je hoeft je toch niet te verantwoorden tegen over een ander :ja:

zal wel lachen als dat stoeltje een keer omdondert :D:D

bij de scania voorste klepje naar beneden en dan stoeltje,zonnetje, biertjeerbij .:ok:

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik ben geen tegenstander van zelf vers koken onderweg, ik ben ook een echte lekkerbek, ik hou van uitgebreid uit eten, heb er ook jaren van genoten in Frankrijk en Italië, maar ik kom daar zelden nog, en de gezelligheid is ook weg, als ik dan dit zie dan ga ik niet staan rommelen onderweg.

[ATTACH=CONFIG]27425[/ATTACH]

Zonder conserveringsmiddelen ca 2 weken houdbaar, knapperige groente en een lekker stukkie worst, kost 2,99 (Lidl) klaar in 6 minuten.

pencil.png

in de tijd dat ik veel op Aalst reed vaak tegenover de fabriek gegeten. ben de naam ff kwijt boven de kringloopwinkel zat toen een sociaal restaurant 2de verdieping waar je s'middags en s'avonds warm kon eten altijd 3 gangen (soep, hoofdgerecht en een stuk fruit) altijd vers en als je je bord leeg had kwamen ze met de pan langs en kreeg je nog een schepje extra

menu kaart hing beneden in de hal en lagen ook bij de portier flyers met heel het week menu erop.

gr Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

als je wilt weten wat je eet ,kokkerelle leuk vind zou ik het zeker doen

deed t ook altijd omdat je dan bepaald wat je eet en hoe je het maakt

(ben nogal zeikerd qau eten :D) en meer omdat ik vaak op locatie stond

zonder resto in de buurt

ik sta liever ergens rustig dan op zo overvolle herrie parking

slaap nogal licht dus parking vermijd ik liever

ga eens kijken bij een grote camping toko

je hebt mooie stapel pannetjes om div dingen tegelijk te bereiden op

1 vuurtje en potje koffie uit een italian pruttelpotje smaakt zo veel

beter dan welke automaat dan ook :ja:

veel produkten zijn lang houdbaar en hoeven niet perse gekoeld bewaard te worden

denk aan knakworsten,smac,hamburgers,potgroenten,pasta,rijst,a appel

als je je eigen erin verdiept is veel mogelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Heb altijd een brander en noodrantsoen bij me gehad,toen ik nog op buitenland reed..

Is me ook wel degelijk van pas gekomen,als ik weer eens voor de gothard werd stil gezet...

Maar ook vaak gehad,ri de simplon feestdag dan door polizei parken op vliegveld en eten in de lokale stube... Zit je daar met een man of 50,die vent werd helemaal gek..Eerst dag ie kassa..! Maar ja hollanders zijn zeikerds qua eten...haha dus denk niet dat ie later op een feestdag nog open gegaan is?!...

Had toen van die struik menu's,niet echt te hachelen...Maar ja je moet wat...

Moet zeggen je heb nu wel meer keuze... Dan wel qua magnetron menu's..

Die had ik toen nog ff nie..

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot
Heb altijd een brander en noodrantsoen bij me gehad,toen ik nog op buitenland reed..

Is me ook wel degelijk van pas gekomen,als ik weer eens voor de gothard werd stil gezet...

Maar ook vaak gehad,ri de simplon feestdag dan door polizei parken op vliegveld en eten in de lokale stube... Zit je daar met een man of 50,die vent werd helemaal gek..Eerst dag ie kassa..! Maar ja hollanders zijn zeikerds qua eten...haha dus denk niet dat ie later op een feestdag nog open gegaan is?!...

Had toen van die struik menu's,niet echt te hachelen...Maar ja je moet wat...

Moet zeggen je heb nu wel meer keuze... Dan wel qua magnetron menu's..

Die had ik toen nog ff nie..

:D

Trouwens nog steeds niet,ja thuis wel dan...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar ja hollanders zijn zeikerds qua eten...haha dus denk niet dat ie later op een feestdag nog open gegaan is?!...

:D

Je weet toch dat die kroegbazen onder elkaar een spreekwoord hebben als het over ons,Nederlanders gaat:

Ze vreten me arm.....maar ze zuipen me rijk...

Of wil jij beweren dat dit niet zo is????:D:D:D

Greetz Peter.

bewerkt door europeaan
corr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja en zins je met de vut bent .

gaat de naar de andere routier failliet:D:D

heb je nu thuis een bar bemaakt:banaan:

gr piet

Je brengt me op een idee Piet,zoiets als:

Cafe de donkere wolk,waar de baas meer drinkt dan het volk.:D:D:D

In ieder geval heb ik dan het biertjebiertje tegen inkoopsprijs bij Freddie H

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Ben nogal van de knoflook..:D

Heb het vaak gehad dat ik s'morgens wakker werd,dat ik toch ff de ramen verder open moest zetten.. Gerard Ekdom zou zeggen Die lucht....!!!..

Snee toen zo 2 rauwe teentjes over mn steak heen...:zegtniets:

Tegenwoordig meer van het afhalen,ja elke avond thuis..En ook die menu'tjes van de lidl niet verkeerd,of bij de keurslager stampotje,lasagna,witlof met kaas en ham...

Maar mis best wel de routiertjes hoor...

Zit nu een goede Japanner vlak bij me,dus ook sushi en heerlijke noodles voor een goede prijs..Daar kan ik niet voor gaan koken...

Maar toen ik voorheen op het buitenland reed,stond ik vaak bij een supermarche of een lidl of aldi te shoppen..

Voor als je bij een klant stond te wachten,of het ff niet zo liep als je hoopte..

Je maakt het jezelf zo gemoedelijk als jezelf wil...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast schrootmalloot

Had ook vaak autohofjes waar zo'n afhaalchinees bij zat,s'avonds lekker chinees en s'morgens lekker uitgebreid ontbijten met je bonnetje van de parking..:D

en de bonnetjes gewoon aan het eind van de week inleveren bij de planning...

Ja je word makkelijk,en het werd toen nog getollereerd...

Hoef je nou ook niet meer mee aan te komen...

Alhoewel ik geen klagen heb nu,mocht het laat worden gewoon eten onderweg en bonnetje inleveren...

maakt niet uit waar... Oke yab yum denk ik niet vergoed..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Je brengt me op een idee Piet,zoiets als:

Cafe de donkere wolk,waar de baas meer drinkt dan het volk.:D:D:D

In ieder geval heb ik dan het biertjebiertje tegen inkoopsprijs bij Freddie H

beter een buik van het biertjedrinken .

als een bult van het werken :bey:

gr piet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tegenwoordig heb je ook van die kant en klaar maaltijden der zit een dubbele bodem in en daar zit ongebluste kalk in.

daar moet je op drukken of zoiets en dan wordt het vanzelf warm stond in de truckstar volgens mij

Bestaat al jaren maar het is niet lekker om te eten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden