[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vakbekwaamheid case 3


erikjurjen

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen vrijdag mijn C E gehaald (in een keer gelukkig)en nu hoef ik morgen alleen nog het aller laatste examen na een jaar school te doen.

En dat is vakbekwaamheid case 3.

Hebben jullie nog tips wat ik er voor moet leren?

groetjes Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

V3 - Cases moet ik ook nog doen! De rest heb ik ook (C dan)

4 Augustus examen = 2e keer. Je moet de rust en rijtijden goed uit je hoofd kennen, en kunnen inleven in het verhaal wat er verteld wordt en het antwoord goed kunnen berekenen. Verder is het handig als je algemene administratie kennis nog even doorneemt.

Ik ben niet super handig in wiskunde, maar achteraf gezien denk ik dat het meer een kwestie van logisch nadenken, en heel goed lezen is. Grootste probleem voor mij is de tijdsdruk. Maar ach, komt goed :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast dennis32

2 maanden trug ook me case3 gehaald, gebruik je gezondverstand, goed lezen is heel belangrijk maar nog belangrijker is begrijpend lezen!!!

twijfel je tussen een antwoord? staat er een antwoord tussen wat iets te maken heeft met milieu of veiligheid dan die kiezen ( daar zijn ze bij het cbr helemaal geil van )

succes met examen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nee hoor :) Vakbekwaamheid (code 95) is alleen voor de mensen die beroepsmatig willen gaan rijden. Wil je voor je plezier een vrachtwagen rijden (KAV ofzo) of word je ambulance chauffeur, dan heb je je c rijbewijs nodig (praktijk examen en verkeer+techniek en admin)

Code 95 is dus iets extra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Praten we hier over aspirant space travellers?

Jeetje, het is een vrachtwagen... leren ze je ook hoe olie en water samen eruit ziet?

Wat weleens heel veel geld zou kunnen kosten...:rolleyes: Om zomaar eens een voorbeeld te noemen.

Als je naar Rusland gaat gooi je toch al je papierhandel bij een broker aan de grens, en die regelt het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Pffffffffffff...........

Ik word al oud, met mijn 34jaar, geen idee waar jullie het over hebben...

Ik heb al mijn rijbewijzen en diploma's bij elkaar geschoten op de kermis!

Vant weekend weer kermis int dorp, ik denk dak ga voor die T95!

Al met al is de gemiddelde chauffeur van tegenwoordig een hooggeleerde!!!!!!!

Leus van de kermis wordt....

Zoepen doede wi-j wal!!! Tappen??? Dat doo i-j!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Tuurlijk... Weet het niet zo, dat Rusland heeft me nooit zo getrokken......

Hoeft ook niet.

Bij m'n vorige werkgever kreeg iemand een ritje Turkije (nadat wij wegwaren daar) Hij vroeg een paar dingen en broertje adviseerde hem om op TIR carnet te gaan. Ow, dat regel ik daar wel was het antwoord.......... Goede reis zei broertje! Met domme mensen moet je nooit in discussie gaan.

Een week heeft ie gestaan aan de grens daar geloof ik! En na een boel geld was het opgelost :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden