[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

T'is wat met die piepers


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Vrachtwagen met oplegger gekanteld

Views 1.435 Link Printen

Vrijdagmorgen omstreeks 11:30 uur aan de groote sloot in Burgerbrug ging deze Volvo vrachtwagen geladen met 30 ton aardappelen op zijn kant. Tijdens het uitrijden van de dam was de oplegger in de sloot gegleden en heeft hij de cabine met een harde klap om geslagen!

Door de harde klap was zelfs het voorraam eruit geslagen! Ook de stroppen (vering) waren compleet afgebroken! De chauffeur heeft een gebroken heup en is afgelopen nacht geopereerd.

Een lullig feitje; het was de laatste rit met deze wagen, 's middags zou hij hem omruilen voor een nieuwe trekker.

Vastgereden.nl - vrachtwagen met oplegger gekanteld

klikkerdeklik voor groter formaat

bron vastegereden.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ze van te voren weten dat het de laatste rit was is er dus opzet in het spel....
Denk het ook ja......

Waarom denken jullie dat? Ik bedoel, je gaat toch niet met gevaar voor eigen leven die wagen op z'n kant leggen? Wat win je ermee? (of ben ik nu erg naïef?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat van die heup zal wel door de niet gedragen gordel komen denk ik.

Volgens het verhaal en de bijbehorende plaatjes is deze trekker met een flinke klap op de linker zijkant geklapt.

Voor de mensen met een continentale (Europese vasteland zit-positie) cabine,

knal je dus tegen de deur die je toegang tot deze cabine verschafte.

Die deur is dichtbij en dan heeft een gordel helaas niet of nauwelijks nut.

En des al niet te plus is Groenenboom een zeer degelijk bedrijf, dus zal de gordel hoogst waarschijnlijk wèl gedragen zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom denken jullie dat? Ik bedoel, je gaat toch niet met gevaar voor eigen leven die wagen op z'n kant leggen? Wat win je ermee? (of ben ik nu erg naïef?)

En ik ben vaak te lui om een keer extra te klikken om de smilies te vinden..............................................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden