[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

controle vandaag bij Metz (met beeldmateriaal)


Gast

Recommended Posts

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ik ben aan het wachten voor de update van de dashcam app voor iphone. Zodra die er is heb ik ook een dashcam voor 79 cent.

Oh dat klinkt intressant Corne,heb ook zo'n apparaat..En was ook aan het kijken voor een dashcam,maar voor 79 cent wacht ik nog wel ff...:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij Thionville , Metz en Nancy mag je maar 80 :mad:.

Er zitten ook maar een paar stukjes tussen waar je nog mag inhalen.

Zodoende krijg je daar weer het duitse systeem.... 80 in het inhaalverbod , inhaalverbod gedaan rijden ze 90 :mad:.

Ze hebben dit over een paar jaar terug in het leven geroepen , en men sprak toe van een proef ............ maar die duurt nu al een paar jaar en ik zie het ook nooit meer verdwijnen.

Ik persoonlijk vind dit stuk een van de rotste stukken die er bestaan .

Maar als je naar het zuiden moet is er geen ander alternatief .... jammer.

En daar maken ze bij Metz vreselijk misbruik van , ze weten toch belgen en nederlanders komen wel met de euro's langs .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat dacht je van de Brenner tot aan Modena,en nog erger als je verder moet ri Rome of Napels.. Maar goed in Belgie is het ook al drama,heb ik al gemerkt..Stuk tussen Antwerpen en Breda is gewoon drama,en de andere kant op ook...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is wel 40km om.

(Naar Rotterdam zal het niet veel schelen.)

Nee hoor Willem,hoogstens een km of 20.

Maar op het stuk Antwerpen-Breda gebeuren nogal eens ernstige ongevallen,dikwijls met meerdere vrachtwagens en dan staat het daar zomaar een dag dicht,het is dus zaak de verkeers info in de gaten te houden ,zodat je uit kunt wijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die link van jou staat dat het 82km is.

Antwerpen Breda is volgens mij 40-50km.

Dat je omrijd als er wat gebeurt is ok, maar om nou bij voorbaat al 20-30km om terijden....

Dat is dan opzeker al 15min meer rijtijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Voor de route van en naar Rotterdam is het eventueel een optie, Utrecht al veel minder. Maar naar Parijs toe rijden wij (nog) wel over Antwerpen via Lille, terug gaan wij al over Valenciennes > Brussel om de dagelijkse ellende rond de Kennedytunnel mis te rijden (aangezien je ook al rond moet rijden om Lille richting België). Tja het stuk Breda <> Antwerpen hadden ze gelijk bij de vorige werken 3 baans moeten maken, nu blijft het een ramp stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Thionville , Metz en Nancy mag je maar 80 :mad:.

Er zitten ook maar een paar stukjes tussen waar je nog mag inhalen.

Zodoende krijg je daar weer het duitse systeem.... 80 in het inhaalverbod , inhaalverbod gedaan rijden ze 90 :mad:.

Ze hebben dit over een paar jaar terug in het leven geroepen , en men sprak toe van een proef ............ maar die duurt nu al een paar jaar en ik zie het ook nooit meer verdwijnen.

Ik persoonlijk vind dit stuk een van de rotste stukken die er bestaan .

Maar als je naar het zuiden moet is er geen ander alternatief .... jammer.

En daar maken ze bij Metz vreselijk misbruik van , ze weten toch belgen en nederlanders komen wel met de euro's langs .

Ik weet zo effe niet of je daar 80 of 90 mocht. Weet alleen dat dat politiewagentje flink gas gaf. Dus ik er maar achteraan zo hard als het ging. Tsja, wat moet je dan, 80 gaan rijden? Ze waren coulant met de controle. Ze hadden me ook kunnen laten betalen.

Ik had ooit eens in Nantes een lading van 4,32 meter breed geladen voor Polen. Categorie 3. Dan krijg je in de regel wat betere begeleiders mee. Dat ging daar langs de Loire via Blois enzo naar Etampes. Bij Etampes effe pauze maken. Zei die begeleider tegen me: je hebt er zin in, met zo'n brede lading met 90 over de national (je mag maar 60 eigenlijk). Waarop ik zei: ja, ik probeerde steeds bij te komen, maar jij ging steeds harder rijden! (serieus verhaal, niet verzonnen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je Antwerpen Breda niet meer rijd, hoe rij je dan?

Inderdaad de route Antwerpen - Bergen op Zoom - Roossendaal. Ligt eraan waar ik naartoe vertrek vanuit de Moerdijk (de standplaats), maar omdat ik altijd met adr rijd, ben ik, wanneer ik richting Kortrijk moet in de meeste gevallen verplicht de Liefkenshoektunnel te pakken. Omrijden is het in mijn geval dus zowiezo al. Maar ook richting Brussel rij ik die route. Heb er nog nooit niks van gehoord.

Maar afgelopen woensdag weer aangehouden bij Metz, wilde denk ik mijn nieuwe auto zien. Na het laten zien van de oude protocollen mocht ik verder. Er zijn dus wel dienstdoenders die niet iedereen klakkeloos op de bon slingeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In die link van jou staat dat het 82km is.

Antwerpen Breda is volgens mij 40-50km.

Dat je omrijd als er wat gebeurt is ok, maar om nou bij voorbaat al 20-30km om terijden....

Dat is dan opzeker al 15min meer rijtijd.

Mijn fout Willem,de link die ik gaf ging Bergen op zoom en Breda in,ik had t moeten aanpassen,direct is het 67 km via B.o.Z en 45 km direct via Meer.22 km om dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden