[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Google Latitude


kwajongen

Vraag

Recommended Posts

  • 0
Denk dat google alles van je weet in een paar jaar, dan word je naar je favoriete schoenenwinkel gestuurd, die uiteraard voor die service betaald en dat ook in de verkoop prijs steekt.

Ik vind dat google al veel te veel wilt weten.

Helaas weet Google al veel meer van ons dan we zelf weten en ons lief is ben ik bang voor ...

Simpel gebruik google niet.

Ik krijg misschien 3 e mails per week.

Geef niemand je info of e mail adres. Soms zie ik hier iemand zijn/haar tel nummer posten bv. Dan vraag je toch om moelijkheden.

Kijk.. SJW vind het niet erg dat een computer hem en zijn familie volgt.

In de huidige telefonie wereld, met Android als 1 van de grootste besturingssytemen, is het noodzakelijk om een G-Mail account te hebben. Simpelweg omdat hiermee alles met elkaar wordt gelinkt en gesynchroniseerd. Zo logt hij hierdoor automatisch in bij Youtube en overige Apps & sites. Maar het gebeurt helaas niet alleen met Google. Facebook heeft er ook een handje van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Doe facebook niet, heb dat hyves een tijdje terug ook maar de prullebak ingekiept.

Ben hier om een oogje op jouw te houden Stefan. Gewoon om zeker te zijn dat je de belofte die je ooit gemaakt hebt ook altijd na zal komen.;)

Kijk, iemand geeft om je.:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Doe facebook niet, heb dat hyves een tijdje terug ook maar de prullebak ingekiept.

Ben hier om een oogje op jouw te houden Stefan. Gewoon om zeker te zijn dat je de belofte die je ooit gemaakt hebt ook altijd na zal komen.;)

Kijk, iemand geeft om je.:ja:

En dat doet me goed Ibo! Toch nog iemand die het doet.:D Is dat zo nodig dan? Help me even herinneren, welke belofte? Heb al geheugenverlies op deze jonge leeftijd.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ibo, dat computerbedrijven zoveel informatie van je krijgen vind ik ook erg eng. Daarom gebruik ik al geen Chrome van Google en hebben we hier geen Facebook of Hyves of iets dergelijks. Je weet inderdaad niet hoe ze met al die gegevens die ze verkrijgen omgaan. Je kunt haast niet anders dan Google als zoekmachine gebruiken, maar wat mij betreft blijft het daar dan ook bij. Zelfs dan hebben ze in mijn ogen al veels te veel informatie (kijk maar naar al die Google adds die je overal ziet met reclame over iets waar je naar gezocht hebt).

Voor wat betreft dit stukje software, als het zoals al gezegd vrij is, dan zou het inderdaad een heel goedkoop stukje track-en-trace kunnen zijn en in samenwerking met andere software zou je wat dat betreft een goedkope boordcomputer kunnen maken.

Hendrik

Probeer deze is DuckDuckGo

Geen tracking en bubbling, als je een zoekopdracht invoerd krijg je ook daadwerkelijk zoekresultaten van hetgeen wat je zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Toevallig kwam mij het volgende verhaal ter ore:

vorige week was een vriendinnetje van mij in de city bij ons in Roosendaal,om een uur of 2 s'nachts kwam een van haar vriendinnen uit haar groepje erachter dat ze haar, pas nieuwe, telefoon miste.

Heel de kroeg afgezocht,het nummer gebeld,in de hoop dat men m hoorde,zonder resultaat.

Enfin dan maar naar huis,het vriendinnetje was ontroostbaar,ze had lang gespaard voor dat dure ding,en huilend gingen ze te voet nar huis.

Een toevallig passerende patrouille wagen van de politie stopte en vroeg wat er loos was,hullie de boel uitgelegd en zeiden dat ze aangifte wilden doen.

De agente vroeg het nummer en toen ze dit draaide kregen ze een verbinding op de navigatie van waar de telefoon zich op dat moment bevond,die meiden in duie bus en hun naar dat adres,een jonge gozer deed open en toen de agenten vroegen hoe dat met die telefoon zat wist ie van niks,terwijl die ene met m stond te spreken draaide de andere dat nummer weer en ging de telefoon in zijn zak af,hij werdf toen uitgenodigd mee te komen naar het bureau waar hij het kon uitleggen.

Ook zijn ouders zal hij wat uit te leggen hebben;hij moest s'morgens vroeg naar Brussel om ze van t vliegveld te gaan halen.:D

Ik weet niet precies welk programma op die telefoon ge-installeerd was,maar dat zou best eens Google latitude kunnen zijn.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden