Forumlid 664Freedom Geplaatst 14 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 augustus 2012 Een vrachtwagenchauffeur heeft gisteravond op de A50 onder Apeldoorn een dronken automobilist (48) uit Groenlo klemgereden. De politie zette gisteravond een dronken automobilist achter slot en grendel. ,,We kregen meerdere meldingen dat er vermoedelijk een dronken automobilist vanuit Arnhem richting Apeldoorn reedâ€, legt een politiewoordvoerder uit. ,, De bestuurder, zo werd doorgegeven, slingerde constant en was zo een gevaar op de weg. Foto: Joe Thomissen Terwijl meerdere agenten op weg waren naar de opgegeven locatie, meldde zich op een gegeven moment een vrachtwagenbestuurder. Hij had de automobilist klemgereden en wachte op de politie.†3.1 promille Rijkswaterstaat zorgde voor ...... lees hier verder Bron: De Weekkrant.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 14 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 14 augustus 2012 Chapeau voor de chauffeur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trucker johan Geplaatst 15 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2012 Toch nog nuttig die k....l vrachtauto, als deze chauffeur niet had ingegrepen wat had er dan wel niet kunnen gebeuren.:ok: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid vwc@brio Geplaatst 15 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2012 3,1 promille maar liefst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Karel65 Geplaatst 15 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2012 3,1 promille maar liefst Dat is nu echt zo'n geval van: "mag ik nu nog net wèl rijden, of zit ik net over de grens en kan ik de auto beter laten staan ..." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 15 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 15 augustus 2012 Grappig.. er zijn nog geen reacties geplaatst bij het artiekel.. normaal zijn de reacties op ieder verhaal met vrachtwagen erin zoiets van, verbieden.. ophangen die gast...allemaal het rijbewijs inleveren( een favoriet commentaar) enz. Om die reden lees ik alweer ruim een jaar geen NL kranten meer, want als je dan een positief commentaar schreef, of ertegen in ging werd het niet geplaatst. Wat maar weer eens bewijst dat kranten er enkel zijn om de bevolking op te hitsen zodat de politiek er weer een niewe regel door kan duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trucker johan Geplaatst 16 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dat had ik ook verwacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marnix Geplaatst 16 augustus 2012 Forumlid Share Geplaatst 16 augustus 2012 Dat is nu echt zo'n geval van: "mag ik nu nog net wèl rijden, of zit ik net over de grens en kan ik de auto beter laten staan ..." Daarom hebben de Fransen ook zo'n testertje in de auto. Voor dergelijke twijfelgevalletjes:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast fleur Geplaatst 17 augustus 2012 Share Geplaatst 17 augustus 2012 3.1 promille !! Slangetje naar de verstuivers, flink hard blazen en je hoeft de eerste tijd niet meer te tanken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts