[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

C.H. Robinson neemt Pools transportbedrijf over


Gast

Recommended Posts

C.H. Robinson gaat de Poolse vrachtvervoerder Apreo Logistics overnemen. [h=4]Apreo is een in 2007 opgericht bedrijf met meer dan driehonderd werknemers, verdeeld over 21 vestigingen door heel Polen.[/h] Het grote Amerikaanse transportconcern C.H. Robinson, dat zijn hoofdkantoor in de staat Minnesota heeft staan, is duidelijk bezig een voet tussen de deur te krijgen op de Europese transportmarkt, want in juli werd ook al bekend dat het concern een kantoor voor geconditioneerd vervoer opent in Rotterdam.

Apreo is behalve in het wegvervoer - met meer dan vijfhonderd vrachtwagens - ook actief in opslag, expeditie (lucht-, zee- en spoorvracht), koeltransport en tanktransport. De onderneming met aan het hoofd ceo Arkadiusz Glinka - die overigens na de overname zal aanblijven - realiseerde het afgelopen jaar een omzet van 100 miljoen dollar.

In december 2010 is Apreo Logistics nog flink uitgebreid. Toen werden delen van het zieltogende Poolse logistiekbedrijf Equus overgenomen.

Nieuwsblad Transport > C.H. Robinson neemt Pools transportbedrijf over

In 2007 opgericht en 300 medewerkers, en 21 vestigingen.

Als je dat voor elkaar krijgt in 5jaar.

De tijd dat Polen dom waren.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Probeerde Penske ook niet eens een keer zoiets hier in Nederland met de overname van van de Graaf in Coevorden. Als ik me het nog goed kan herinneren spraken de Amerikanen toen dat ze naar 12.500 auto's in Europa wilde.

We weten wat er van over is gebleven in Coevorden, helemaal niks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Probeerde Penske ook niet eens een keer zoiets hier in Nederland met de overname van van de Graaf in Coevorden. Als ik me het nog goed kan herinneren spraken de Amerikanen toen dat ze naar 12.500 auto's in Europa wilde.

We weten wat er van over is gebleven in Coevorden, helemaal niks.

Helemaal niks, staat er verlaten bij, heet tegenwoordig Graaco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Probeerde Penske ook niet eens een keer zoiets hier in Nederland met de overname van van de Graaf in Coevorden. Als ik me het nog goed kan herinneren spraken de Amerikanen toen dat ze naar 12.500 auto's in Europa wilde.

We weten wat er van over is gebleven in Coevorden, helemaal niks.

.

Daarom sprak ik ook over "probeerde" Karel, maar bedankt voor het zoeken van het onderwerp. 1998, de tijd gaat hard pfffffff.

@Willem: ik bedoelde Coevorden Willem, en Marcel bevestigt dat het niks meer is helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klopt. Ik plaatste het linkje ook ter ondersteuning van uw bijdrage.

Eigenlijk had DEZE ( << klik !! < ) er ook nog bij gekund.

Op de site van Finsterwalder staat telezen.

We travel throughout all of Europe. With our personal fleet of about 290 modern vehicles
Day after day we schedule up to 700 vehicle units for freight transport.

Ook geen kleintje dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal niks, staat er verlaten bij, heet tegenwoordig Graaco

Daar voetballen ze meer op kantoor dan dat er wat gedaan wordt. :D

Volgens mij heeft C.H. Robinson tot op heden geen enkel eigen wiel. Vind het wel opmerkelijk dat ze een transportbedrijf overnemen.

Volgens mij ook niet. Werk hebben ze echter overal liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden