Spring naar bijdragen

Van Loo Failliet


Recommended Posts

  • Reacties 445
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Twee uurtjes per man per dag schrappen en je schrijft zwarte cijfers. :p

Als je vraagt of je personeel vrijwilligerswerk wilt gaan doen, heb je als ondernemer helemaal een nette boekhouding.

O nee, dat voordeel geven we aan de verlader.:o

Moraal van het verhaal: de chauffeur is altijd de dupe, de vervoeder verdient nog steeds niets, en de verlader leeft er goed van.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Twee uurtjes per man per dag schrappen en je schrijft zwarte cijfers. :p

Die hoeven ze nu niet meer te schrappen, personeel had gewoon 2 uur minder moeten schrijven dan was er niets aan de hand geweest. of ............... Cyprus contract ......... PL, RO chauffeurs alles weer dik in de zwarte cijfers.

Dus eigenlijk 3 jaar geleden met PL RO moeten beginnen had hij nu 1.400.000 op de bank gehad zou mij beter passen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die hoeven ze nu niet meer te schrappen, personeel had gewoon 2 uur minder moeten schrijven dan was er niets aan de hand geweest. of ............... Cyprus contract ......... PL, RO chauffeurs alles weer dik in de zwarte cijfers.

Dus eigenlijk 3 jaar geleden met PL RO moeten beginnen had hij nu 1.400.000 op de bank gehad zou mij beter passen

V. Loo schrapte toch genoeg van zijn personeel! Dikke wagen onder de kont, maar wachturen die mocht je op je buik schrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

V. Loo schrapte toch genoeg van zijn personeel! Dikke wagen onder de kont, maar wachturen die mocht je op je buik schrijven.

Rijtijd naar de bandenboer en de bijbehorende wachttijd idem dito.

Dat schijn je dan na werktijd in je eigen tijd te moeten doen.

Althans, een paar jaar geleden wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk al die positieve verhalen :angel:

Ik vind het al heel wat dat de verlader nu in dikke auto"s rijden, voorheen reden de directeuren van transportbedrijven dikke auto's....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
V. Loo schrapte toch genoeg van zijn personeel! Dikke wagen onder de kont, maar wachturen die mocht je op je buik schrijven.

Spreek je uit eigen ervaring of heb je het van "horen zeggen"? Zeker in het laatste geval is enige terughoudendheid op zijn plaats.

van loo reed al met iets goodkope krachten werkten meer duitsers dan nederlandse chauffeurs........

Hoe weet je dat die duitse chauffeurs goedkoper waren? Voor zover mij bekend reden geen wagens met duitse kentekens bij van Loo. Of was de reden misschien het verzorgingsgebied en/of de ligging van het bedrijf op een steenworp afstand van de Duits- Nederlandse grens? Overigens is vanwege de ligging van Limburg het begrip "grensarbeider" al van ouds her in deze regio niets bijzonders.

Voor alle duidelijkheid: ik zit hier geen lans te breken voor de firma van Loo, maar als men zoiets roept, dan wèl graag alleen uit eigen waarneming/ervaring of met onderbouwing, bronvermelding e.d. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Spreek je uit eigen ervaring of heb je het van "horen zeggen"? Zeker in het laatste geval is enige terughoudendheid op zijn plaats.

Staat er dan bij, "ik heb gehoord dat..."?

Na mijn sollicitatie, heb ik toen dan maar bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Word zo langzaam tijd dat we de grens maar eens gaan verleggen, Limburg maar bij Wallonie trekken die weten hoe het is om werkenloos te zijn, pakken we gewoon stukje Antwerpen bij Nederland.

Gelijk taal probleem opgelost beide niet te verstaan :wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg je er alleen maar naar.

Ze waren bij van Loo i.i.g. wel zo eerlijk om al bij je sollicitatie te zeggen dat je geen wachturen betaald kreeg. Meestal kom je daar pas na een tijdje achter.

Wat ik mij dan weer afvraag: hoe komt men dan aan personeel?

In een tijd van hoge werkeloosheid snap ik het nog wel.

Maar in een tijd dat je overal kon beginnen, snap ik niet dat bij men bij een werkgever begon die zelf (gelukkig op voorhand) al aankaarte de wachturen niet te betalen.

Sorry, maar dan zou ik de werkgever netjes een hand geven, en hem verder succes wensen bij het zoeken naar een andere kandidaat.

Vrijwilligerswerk kan ik overal doen, daarvoor hoef ik niet bij een transportwerkgever aan te kloppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik mij dan weer afvraag: hoe komt men dan aan personeel?

In een tijd van hoge werkeloosheid snap ik het nog wel.

Maar in een tijd dat je overal kon beginnen, snap ik niet dat bij men bij een werkgever begon die zelf (gelukkig op voorhand) al aankaarte de wachturen niet te betalen.

Sorry, maar dan zou ik de werkgever netjes een hand geven, en hem verder succes wensen bij het zoeken naar een andere kandidaat.

Vrijwilligerswerk kan ik overal doen, daarvoor hoef ik niet bij een transportwerkgever aan te kloppen.

Voordat er misverstanden ontstaan: dat is niet mijn, maar Spitzers' ervaring. Ik trok alleen maar deze conclusie. Overigens heeft Spitzer blijkbaar datgene gedaan wat jij ook zou doen: "bedankt, en auf wienerschnitzel". :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De meesten hebben een gezin te onderhouden , kun je je in deze tyd niet veel veroorloven van uww krijg je niet veel.

kunt beter werk hebben. of je moet een luiaard zijn die graag thuis hangt niets te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik me afvraag he, al die mensen die er werkte, zullen die net zo blij zijn dat het bedrijf failliet is als sommige hier. Of zullen ze er doodziek van zijn dat ze geen werk meer hebben.

Zullen deze zelfse mensen ook zeggen, ik hoop dat hij geen doorstart maakt. Straks moet ik er weer aan het werk.

Kk vraag het me af, ik denk dat alle mensen die er gewerkt hebben er graag weer aan het werk willen, al is het alleen maar omdat de banen niet voor het oprapen liggen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat een onzin.....je zal wel moeten

Dus in een tijd van overdaad aangaande werkgelegenheid, laat jij je dus een oor aannaaien.:confused:

Mede daardoor werd er dus in goede tijden ook al een loopje met de cao-naleving genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat ik me afvraag he, al die mensen die er werkte, zullen die net zo blij zijn.....

..... omdat de banen niet voor het oprapen liggen.....

Het zou inderdaad erg triest zijn als iedereen zou denken zoals sommigen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is gewoon erg om wat voor rede dan ook, weer een transportbedrijf naar de klote is.

in goede tyden hoor je niets erover,

Ken het bedrijf al heel lang, overal heb je er mensen tussen zitten die het niet zint,

zijn meestal de mensen die al meerdere bazen gehad hebben en met eigen onslag zijn weggegaan bij die is het nooit goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er eentje omvalt heeft iedereen zijn mening altijd klaar en er zijn er maar weinig sie verder kijken dan hun eigen neus. Zijn vergunningen worden ingetrokken, en er klinkt applaus. Als die mensen die dan zo in de jubbel stemming zijn nu nog eens wisten wat er precies speelt of gespeeld heeft....

Ze weten niets, net als ik en daarom geef ik ze het voordeel van de twijfel.

Je bent in NL gelukkig nog onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op een gegeven moment wordt je doodziek van verschillende berichten hier op het forum. Het lijkt wel of heel nederland er gewerkt heeft. Ben dik 5 jaar bij van loo in dienst, ben altijd met plezier naar mijn werk gegaan, ben door van loo altijd correct behandeld en kreeg mijn salaris op tijd, mochten er uren niet kloppen dit aangegeven en het werd bij de volgende uitbetaling rechtgetrokken. Alle personeel zat in de NL-cao, Auto`s waren normale uitvoeringen geen met leer beklede mobile home`s, paar verstralers en een enkel toplampje dit was extra. Oh, ja wel een standkachel.

Ja, ik ben er ook ziek van dat het over een paar weken afgelopen is..maar leven gaat verder even door het stof en wachten op een reactie van een nieuwe werkgever desnoods voor wat minder en diegene die maar blijven denken dat ze hun topsalarissen tot aan hun pensioen halen zouden zich mischien nu al zorgen moeten maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een gegeven moment wordt je doodziek van verschillende berichten hier op het forum. Het lijkt wel of heel nederland er gewerkt heeft. Ben dik 5 jaar bij van loo in dienst, ben altijd met plezier naar mijn werk gegaan, ben door van loo altijd correct behandeld en kreeg mijn salaris op tijd, mochten er uren niet kloppen dit aangegeven en het werd bij de volgende uitbetaling rechtgetrokken. Alle personeel zat in de NL-cao, Auto`s waren normale uitvoeringen geen met leer beklede mobile home`s, paar verstralers en een enkel toplampje dit was extra. Oh, ja wel een standkachel.

Ja, ik ben er ook ziek van dat het over een paar weken afgelopen is..maar leven gaat verder even door het stof en wachten op een reactie van een nieuwe werkgever desnoods voor wat minder en diegene die maar blijven denken dat ze hun topsalarissen tot aan hun pensioen halen zouden zich mischien nu al zorgen moeten maken.

Succes Johnny O, hoop dat je snel weer aan de gang kan !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden