[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

verhalen van een (militaire) buschauffeur


LaurenceP

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • Forumlid

Met het KMCGS heb ik sinds mijn diensttijd nooit meer te maken gehad, tot vandaag...

 

Ik had vanmorgen een vrachtje diesel voor de kachels op Deelen, heb 35m3 gelost in tanks bij verschillende gebouwen en ging leeg de poort weer uit.

Bij de poort stond dus zo'n snuiter, hij begint een heel verhaal over helikopterbrandstof en of ik bij de pol gelost heb en of hij de papieren even mocht zien.

 

Ik zeg, die papieren mag je best zien maar op mijn borden staat 30 1202 en niet 30 1863.

Er volgde wat gemompel en een sorry laat maar en meneer stapte weer in zijn auto.

 

Redelijk kansloos :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Met het KMCGS heb ik sinds mijn diensttijd nooit meer te maken gehad, tot vandaag...

Ik had vanmorgen een vrachtje diesel voor de kachels op Deelen, heb 35m3 gelost in tanks bij verschillende gebouwen en ging leeg de poort weer uit.

Bij de poort stond dus zo'n snuiter, hij begint een heel verhaal over helikopterbrandstof en of ik bij de pol gelost heb en of hij de papieren even mocht zien.

Ik zeg, die papieren mag je best zien maar op mijn borden staat 30 1202 en niet 30 1863.

Er volgde wat gemompel en een sorry laat maar en meneer stapte weer in zijn auto.

Redelijk kansloos :D

Misschien paar dagen adr cursus voor die man.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De KMCGS is dan ook erg kansloos volk :p Zijn veelal landmachters en luchtmachters in kmar kleding... Het zijn eigenlijk gewoon boa's ^^

Maar de meneer waar ik mee te maken had kwam als een gek aanrijden en vol in de ankers voor mijn bus, waar dat voor nodig was weet ik niet was gewoon rustig aan het tanken haha :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden