Forumlid trieftol Geplaatst 10 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) Nieuwe TomTom Gekoppeld aan webfleet 10 juli 2019 bewerkt door trieftol 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 juli 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 Oh webfleet 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 10 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 21 minuten geleden zei road train: Oh webfleet Tot nu toe beter dan gpsbuddy van garmin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 juli 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 5 minuten geleden zei trieftol: Tot nu toe beter dan gpsbuddy van garmin Kan je dr op navigeren ?? Of is tie alleen voor zuinig rijden . 6 minuten geleden zei trieftol: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 10 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 Navigatie en berichten. Al heb ik hm hoofdzakelijk voor navigatie, ik heb weinig te maken met de planning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 10 juli 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 2 uur geleden zei trieftol: Nieuwe TomTom Gekoppeld aan webfleet Wij krijgen wabco in combinatie met eigen software. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 10 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) Oud ade vanochtend Weer een mooi plekje om te komen, ik was er gelukkig niet breed 10 juli 2019 bewerkt door trieftol 4 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 10 juli 2019 Forumlid Share Geplaatst 10 juli 2019 (bewerkt) Ach plaats genoeg . maar ja soms ben je te bang had je de kar ook bij ?? 10 juli 2019 bewerkt door road train 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 15 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 15 juli 2019 (bewerkt) 1e deurtjes er weer af Aanhangertje er weer achter, en doorrr 15 juli 2019 bewerkt door trieftol 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 16 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 16 juli 2019 Wederom Valkenswaard 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast doemijnbest Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Op 10-7-2019 om 16:54 zei trieftol: Oud ade vanochtend Weer een mooi plekje om te komen, ik was er gelukkig niet breed Best wel saai toch zo'n grotendeels recht weggetje 🤣 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 16 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 16 juli 2019 (bewerkt) 13 minuten geleden zei doemijnbest: Best wel saai toch zo'n grotendeels recht weggetje 🤣 Ik heb altijd saaie weggetjes Je ziet er bijna niemand 16 juli 2019 bewerkt door trieftol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast doemijnbest Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 dat heb ik nou ook altijd op zulke weggetjes, als ik er aan kom dan duikt iedereen ineens weg en zie je niemand meer, ik dacht dat het aan mij lag ……………..😁 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Hele spul staat weer op locatie, kunnen we aan de gang #Moers Wel even in de wacht, ze waren vergeten een hoogwerker te regelen 22 juli 2019 bewerkt door trieftol 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 1 uur geleden zei trieftol: ze waren vergeten een hoogwerker te regelen Misschien kunnen zij een P.A. gebruiken? Hoe kan je zoiets nou vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 juli 2019 dat is niet zo moeilijk hoor. Zeggen dat je het regeld, en het dan vergeten mooi even een anderhalf uur op een bankje, in het zonnetje met zn 3en. Ze waren ook al vergeten om de bovengeleiders af te sturen, die heb ik mee, nu even wachten tot die vast zitten ,voor de deuren erin kunnen 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 22 juli 2019 Share Geplaatst 22 juli 2019 27 minuten geleden zei trieftol: mooi even een anderhalf uur op een bankje, in het zonnetje met zn 3en. Gelukkig is er een lekker zonnetje. Anders zal er binnen ook wel zit-gelegenheid zijn. 28 minuten geleden zei trieftol: Ze waren ook al vergeten om de bovengeleiders af te sturen, die heb ik mee Hebben zij ff mazzel. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 22 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) Uitzicht vanaf mijn wachtbankje. 22 juli 2019 bewerkt door trieftol 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2019 Mini-trieftol 1& Mini-trieftol 2 werken in de tulpenbollen #Trots (Werken doe je met een machine toch? ) 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Botser Geplaatst 24 juli 2019 Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2019 Kijk ... jong geleerd is oud gedaan.. Ze zullen vast op een leeftijd zijn dat t mag of eigen terrein. Daar kan je pas trots op zijn ! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 En het ziet er heel wat leuker uit als mijn aanraking met werken met tulpenbollen. Voor een grijpstuiver mocht ik ze pellen, na een uurtje had ik dat bekeken en ben tomaten gaan plukken. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2019 Ze pellen alle 2 ook hoor. Mini-trieftol 2 ging ook mee naar het land en mag meerdere klusjes er omheen doen, Mini-trieftol 1 zat er vandaag voor het eerst op. Haar "vaste" bijbaantje kon niet meer uren bieden tijdens de vakantie, dus ken ze mooi door de week pellen en op zaterdag vakkenvullen. Vanaf volgende week, de hele familie Trieftol vakantie gaan we leuke dingen doen 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 17 minuten geleden zei trieftol: Ze pellen alle 2 ook hoor. 👀 Wow, harde werkers! Ze hebben de vakantie dan zeker verdiend! 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 24 juli 2019 Auteur Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2019 11 minuten geleden zei Nagamiji: 👀 Wow, harde werkers! Van 7 tot 17u en daarna helpen met opruimen als de rest naar huis rent. Wordt t zomaar 18u. Doekoe's verdienen met een rotgang Mini-Trieftol 2, 15 jaar komt gewoon met 4,5 € per uur thuis 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 24 juli 2019 Share Geplaatst 24 juli 2019 2 minuten geleden zei trieftol: Doekoe's verdienen met een rotgang Mini-Trieftol 2, 15 jaar komt gewoon met 4,5 € per uur thuis Dat klinkt goed, in mijn tijd werd je per mand betaald, niet per uur. Bij tomatenplukken wel. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts