[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ondertussen in de VS.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Ooohhhh... sneeuw fotoos.... zo worden we nooit vrienden Bob....:p

Wel, sta in Allentown Pennsylvania, moet hier niet zijn, maar Jan Putter wel... Heb een rustige parking gevonden nog geen 500 meter vanwaar hij moet lossen, met een Dunkin Donuts, waar ze heel geode broodjes hebben. Hij is hier in een half uurtje.

Moet zelf in Brooklyn NY lossen om 11 uur morgenochtend, tijd zat, plus ga daar echt niet slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Ooohhhh... sneeuw fotoos.... zo worden we nooit vrienden Bob....:p

Hi Ibo, ja dat krijg van je fam/vrienden die in dit geval Iowa wonen en helemaal gek zijn van meters sneeuw:nee: LOL

Vinden ze mooi om dan die hierheen in Nederland te sturen waar nog mm sneeuw ligt, ja regen genoeg en voorlopig ziet het er ook niet naar uit dat het "witte" spul binnenkort gaat vallen en zeker met nu op dit moment +6 gr.

Neem aan uurtje of zes verschil met hier waar jij nu zit?

Ben trouwens Shompie (Ron) aan het volgen die nu met de Bore Song op weg is naar Tees-port (Middlesbrough-UK) waar hij morgenmiddag rond 12.30uur zal aankomen, zie plaatje van het te volgen schip via Live Ships Map - AIS - Vessel Traffic and Positions - AIS Marine Traffic hij is afgelopen avond vanuit Zeebrugge vertrokken zo rond 21.30uur.

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als je mij bedoelt Douwe, moet op Conduit blvd zijn, bij Atlantic blvd, lekker op straat lossen, drukke straat mag ik wel zeggen..

Toen Jan hier aankwam gauw een filmpje gemaakt met een nogal rascistiese opmerking...... awel, kon niet geloven dat iemand dat zegde......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die opmerking in dat laatste filmpje was eigenlijk niet zo aardig, ben nogal makkelijk wat betrefd mensen doen en laten, sorry.

Een paar fotoos van Pittsburg PA, een heel oude stad groot geworden met staal en olie.

Er staan nog veel oude fabrieken, die worden nu voor allerlei andere dingen gebruikt.

0o7k.jpg

k5m9.jpg

Het is ook, vind ik, de stad van de bruggen, veel oude bruggen.

1xfe.jpg

d62u.jpg

Dit is zuid van Pittsburg, je gaat een tunnel in.

i2qx.jpg

En zodra je de tunnel uit gaat zit je op deze brug, en in down town.

vao2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Net links van die brug komen ook 2 rivieren bij elkaar, daarom zijn er echt veel oude en mooie bruggen.

fons.jpg

8cs2.jpg

Van de brug en gelijk rechtsaf langs t centrum.

sp8b.jpg

Er staan ook nogal veel oudere huizen, beetje net als in A'dam.

y25l.jpg

yr5g.jpg

hew6.jpg

7tyf.jpg

iahx.jpg

Over die andere rivier liggen er ook een dozijn, wat een paar km naar links is.

Heel oude spoorbrug waar ze een weg hebben gelegd.

l8pr.jpg

En een betonnen brug waar nogal eens een stuk vanaf breekt, ze hebben er een sort platform onder gebouwd om het op te vangen....

ixr7.jpg

Weer een tunnel in, en dan ga je langzaam de stad uit.

ne0h.jpg

De binnenstad net noord van de hoge gebouwen is bijna net als een oude europeese binnenstad, veel cafees restaurants enz, in oudere gebouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen Jan hier aankwam gauw een filmpje gemaakt met een nogal rascistiese opmerking......

LOL

Trouwens, weet je wat ik gekocht heb...ik dacht nu komt het.

-haring

-drop

-kroket

-nibb it chips

Nee...een frans kaasje??????

Heb nog nooit iemand zo opgewonden zien raken van een stukkie kaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

We hebben in een restaurant gegeten Edje.

Maar Bert, spoedig zien we jouw hier, hopenlijk niet met een wagenwiel kaas....:ja: hint hint:D.

Awel, hier is de kaasboer.

fvah.jpg

De volgende ochtend naar Brooklyn, wat een verbastering van Breukelen is.

Eerst de Verrazano brug over. Links is NYC, rechts de ocean.

krje.jpg

jdk7.jpg

Best wel een hooge brug, die dozenboot gaat er makkelijk onderdoor.

udfp.jpg

Als je goed kijkt zie je het nieuwe world trade center, best wel een hoog gebouw.

se82.jpg

Hier ga je er tamelijk dicht bij langs, de andere flats staan er een eindje voor, maar dat WTC steekt er een flink stuk boven uit.

a67h.jpg

Heb meer fotoos, maar moet nog een uurtje of 7 rijden, en miss J ophalen. BYE....:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LOL

Trouwens, weet je wat ik gekocht heb...ik dacht nu komt het.

-haring

-drop

-kroket

-nibb it chips

Nee...een frans kaasje??????

Heb nog nooit iemand zo opgewonden zien raken van een stukkie kaas.

lll

Jan wilde de kaas delen, en heft me wel een petje gegeven van Midland.

Ook kocht hij s'avonds EN s'ochtens koffie met een broodje, wat wel zo aardig en zeer onhollands was.....:D

Wel Bert, wanneer is je verrassings bezoek gepland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jennifer opgehaald, het is maar een 45 mijl om, maar dat is beter dan naar huis gaan, 1 1/2 uur rijden naar haar en hetzelfde terug.

Een heel kort filmpje, ze is altijd blij, maar ook beduusd.

Zal er morgen nog wat fotoos van New York opzetten, alwaar ik t even benauwd kreeg, de snelweg stond vast, ging eraf en kwam na 1 km onder de subway terecht, die niet overall even hoog van de straat ligt, er stond ergens een bord, 12"1", de oplegger is 13"6' hoog. dat is 17 inch hoger, maar het ging wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jennifer opgehaald, het is maar een 45 mijl om, maar dat is beter dan naar huis gaan, 1 1/2 uur rijden naar haar en hetzelfde terug.

Een heel kort filmpje, ze is altijd blij, maar ook beduusd.

Zal er morgen nog wat fotoos van New York opzetten, alwaar ik t even benauwd kreeg, de snelweg stond vast, ging eraf en kwam na 1 km onder de subway terecht, die niet overall even hoog van de straat ligt, er stond ergens een bord, 12"1", de oplegger is 13"6' hoog. dat is 17 inch hoger, maar het ging wel.

Beetje buiten adem in het filmpje ibo, en zelfs een beetje sneeuw.

Komt goed en miss aan de cola mooi man:thumbup::cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Neeee, stopte en stak m'n hoofd uit t raam, heb nog nooit een viaduct geraakt, en prober dat zo te houden.

mmm...dat doe ik dus ook zo:D

zeker de laatste tijd....moet naar plaatsen waar je met met voertuigen eigenlijk niet mag komen :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Jennifer opgehaald, het is maar een 45 mijl om, maar dat is beter dan naar huis gaan, 1 1/2 uur rijden naar haar en hetzelfde terug.

Een heel kort filmpje, ze is altijd blij, maar ook beduusd.

Zal er morgen nog wat fotoos van New York opzetten, alwaar ik t even benauwd kreeg, de snelweg stond vast, ging eraf en kwam na 1 km onder de subway terecht, die niet overall even hoog van de straat ligt, er stond ergens een bord, 12"1", de oplegger is 13"6' hoog. dat is 17 inch hoger, maar het ging wel.

op een of andere manier ....

krijg ik bij dit filmpje een goed gevoel bij

mischien omdat happy hier ook erg blij is ...

en papa ook :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het was koud, dan is de lucht , de moleculen zijn dan kleiner en dat geeft dan problemen., nog maar gezwegen over miss J, die weegt een 60 kilo, 59 misschien.

Ook ligt de staat Indiana ver boven de zeespiegel, een meter of 200 schat ik zo, wat voor een Hollander echt hoog is.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

OK....

Wie van jullie tilt een 27 jaar jong meiske in de cabine?

Zou eigenlijk naar NL moeten komen en iedereen een schop onder zijn kont moeten geven:ja::D. Helaas, of gelukkig voor mijn gezondheid, ben ik zeer vrede lievend.

Ga maar gauw wat fotoos laden, beetje de aandacht een andere richting geven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden