[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Wie kent BBT uit apeldoorn


mark65

Vraag

16 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Weet je ook waar ze heen rijden dan?

Staat er niet expliciet bij, maar ze hebben fototjes van Duitsland en Engeland er op staan.

En dit:

[h=4]Over[/h]

Uw zending is kostbaar, uw voorraad is waardevol en Uw goederen moeten op een betrouwbare, veilige manier van A naar B tegen zo laag mogelijke kosten.

[h=4]Algemene gegevens[/h]

[TABLE=class: uiInfoTable profileInfoTable uiInfoTableFixed]

[TH=class: label]Opgericht in[/TH]

[TD=class: data]1 januari 2010[/TD]

[/TABLE]

[h=4]Geschiedenis per jaar[/h]

[TABLE=class: uiInfoTable profileInfoTable]

[TH=class: label]2010[/TH]

[TD=class: data]

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Auto's van BBT Logistics staan op het zelfde terrein als die van Vonkert & V.d. Scheur Transport bij Danpak (Laan v. Westenenk, naast Wegener); dat kan verklaren dat ze, volgens hun website, voor de verpakkingsindustrie rijden. Naar ik begreep is een v.d. aandeelhouders Benno v. Zuuk een (voormalig) eigen rijder Emst die o.a. voor Thomassen Loenen en Amex Amersfoort trok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
Links werken wel, maar je moet wel zelf op facebook zitten volgens mij op bij content te kunnen kijken.

Facebook doet het ook wel, maar op de website kom ik niet verder dan 'n slideshow van de drie foto's... wat Teddybeer plaatst is geheel nieuw voor mij!

@Goofy, wat is dan de link met v.d. Scheur Logistiek?

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Onderstaande komt van de website start. En dat klinkt toch wel een beetje pretentieus (een woord dat je niet zo vaak hoort:D) voor een bedrijf met niet al te veel auto's.

Geen uitdaging te groot, persoonlijk contact

BBT Logistics is een logistieke dienstverlener van formaat. Slimme schaalvergroting maakt het mogelijk om flexibel in te springen op de continu wisselende markt. Binnen die gestage groei slagen wij erin om de korte en directe communicatie binnen het bedrijf en naar de klanten toe in stand te houden. U heeft één aanspreekpunt met 100% verantwoordelijkheid voor de logistieke dienstverlening die u is gegarandeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden