[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tijsen Ameide


Recommended Posts

  • Reacties 59
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik ken deze jongen persoonlijk. Hoewel hij me nooit enige schade heeft berokkend moet ik zeggen dat dit een hoogst onbetrouwbaar persoon is. Vlotte babbel en hippe outfit.

Sebastiaan Nagtegaal?

Is die trouwens al weer op vrije voeten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nagtegaal is geen Tijsen.

Maar had wel vlotte babbel in hippe outfit. Had. Als hij in Spanje had gezeten, kon hij nu een kunstje met een basketbal verstoppen. Maar hij had geluk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zag er gister ook een rijden, maar dat is Rinus Nagtegaal. Die rijdt nog wel. Ook vlotte babbel trouwens, net als zoon en Tijssen. Groene trekker, en oplegger met witte zeilen. Zoontje niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Oke trailer zag er wat armoedig uit, is dus sr.

Ja zag er gister ook een rijden, maar dat is Rinus Nagtegaal. Die rijdt nog wel. Ook vlotte babbel trouwens, net als zoon en Tijssen. Groene trekker, en oplegger met witte zeilen. Zoontje niet meer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
  • Forumlid

Aan al die schuilnamen, die het liefst ook overdag de gordijntjes van hun SpaghettiMack en/of hoestbui op wielen in z,n geheel dichttrekken zodoende veilig iedereen te kunnen begluren.. van commentaar te voorzien.. Gevoed door afgunst en jaloezie op wat een ander wel aandurfde waar hijzelf te schijterig voor was/is/en altijd zal blijven..

Zaterdag 20 juli jongstleden teruggekomen van de rit, Cannes-Malaga-Marbella-Bergen op Zoom.. Met een 143..!! Check mijn FB maar, Theo Duel.. Mensen die weten, praten niet, mensen die praten weten niet..!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Aan al die schuilnamen, die het liefst ook overdag de gordijntjes van hun SpaghettiMack en/of hoestbui op wielen in z,n geheel dichttrekken zodoende veilig iedereen te kunnen begluren.. van commentaar te voorzien.. Gevoed door afgunst en jaloezie op wat een ander wel aandurfde waar hijzelf te schijterig voor was/is/en altijd zal blijven..

Zaterdag 20 juli jongstleden teruggekomen van de rit, Cannes-Malaga-Marbella-Bergen op Zoom.. Met een 143..!! Check mijn FB maar, Theo Duel.. Mensen die weten, praten niet, mensen die praten weten niet..!!

Wat een BLAASKAAK !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Theo weet het tenminste!!

Was toch je eerste rit als chauffeur??

Dan ben ik in ieder geval op de hoogte van de hoed EN de rand........................

Even geplukt van je FB-pagina:

YESS YESS..!!

Na op 01-06-2013 al te zijn geslaagd voor Theorie-examen Groot rijbewijs..

Ben ik vandaag geslaagd voor Theorie-examen Code-95 (chauffeursdiploma)..!!!!

Nu alleen nog maar lessen (en snel afrijden)..!!!!

Succes met je carrière als chauffeur. ;)

Theo heb dan wel zijn papieren nog maar net, maar een schat aan ervaring al, doormiddel van dit forum. Nou zien jullie wat dit forum voor toegevoegde waarde heeft :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Aan al die schuilnamen, die het liefst ook overdag de gordijntjes van hun SpaghettiMack en/of hoestbui op wielen in z,n geheel dichttrekken zodoende veilig iedereen te kunnen begluren.. van commentaar te voorzien.. Gevoed door afgunst en jaloezie op wat een ander wel aandurfde waar hijzelf te schijterig voor was/is/en altijd zal blijven..

Hier heeft onze Theo toch wel een punt als je sommige topics bekijkt hier!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden