[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik sta op een truckstop in Ashford UK. Er kunnen 250 vrachtwagens staan. Er staan er nu 200. 198 trucks hebben een Pools, Tsjechisch, Kroatisch, Hongaars, Litouws, of een Russische kentekenplaat. En 2 Nederlanders waaronder ik. Die andere kan een NL chauffeur zijn, hoewel ik dat betwijfel...
We weten allemaal hoe het zit maar zoals gewoonlijk laten we het gebeuren. Wie is schuldig...
Brussel denk ik en daarnaast zijn er bedrijven die Polen inhuren omdat ze zo onder de prijs kunnen werken en het werk zo dus binnenhalen ten koste van de kleinere NL bedrijven, die de goederen zo niet krijgen en dus op een gegeven moment omvallen. De NL chauffeur komt daardoor ook op straat te staan. Er komen steeds meer NL trailers/bedrijven met een trekker ervoor met een pools kenteken. Het is al niet raar meer. Er zijn al bedrijven, zal geen namen noemen, die ALLEEN maar met Polen werken. Via Poolse uitzendbureau's, om de CAO wet van NL heen dus. Even kort door de bocht, er komt een tijd dat de NL chauffeur op de bank zit terwijl de Pool op zijn wagen rijdt. En die tijd is niet ver meer weg.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Traveller
Ik bedoel dit niet discriminerend... maar...
Ik sta op een truckstop in Ashford UK. Er kunnen 250 vrachtwagens staan. Er staan er nu 200. 198 trucks hebben een Pools, Tsjechisch, Kroatisch, Hongaars, Litouws, of een Russische kentekenplaat. En 2 Nederlanders waaronder ik. Die andere kan een NL chauffeur zijn, hoewel ik dat betwijfel...
We weten allemaal hoe het zit maar zoals gewoonlijk laten we het gebeuren. Wie is schuldig...
Brussel denk ik en daarnaast zijn er bedrijven die Polen inhuren omdat ze zo onder de prijs kunnen werken en het werk zo dus binnenhalen ten koste van de kleinere NL bedrijven, die de goederen zo niet krijgen en dus op een gegeven moment omvallen. De NL chauffeur komt daardoor ook op straat te staan. Er komen steeds meer NL trailers/bedrijven met een trekker ervoor met een pools kenteken. Het is al niet raar meer. Er zijn al bedrijven, zal geen namen noemen, die ALLEEN maar met Polen werken. Via Poolse uitzendbureau's, om de CAO wet van NL heen dus. Even kort door de bocht, er komt een tijd dat de NL chauffeur op de bank zit terwijl de Pool op zijn wagen rijdt. En die tijd is niet ver meer weg.
Wat een tijd
Zo, dat moest er even uit...
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
9
5
5
2
Popular Days
21 jul
21
22 jul
20
23 jul
10
5 aug
2
Top Posters For This Question
Traveller 9 posts
hwm.klaassen 5 posts
europeaan 5 posts
France Routiers 2 posts
Popular Days
21 jul 2013
21 posts
22 jul 2013
20 posts
23 jul 2013
10 posts
5 aug 2013
2 posts
53 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.