[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Europe Flyer over genomen.


Gerard 2910

Recommended Posts

  • Forumlid

niet allemaal gelijk zo veroordelen deze man,Rene is door de Banken daar toendertijd neer gezet om er voor te zorgen dat het rendabel en winstgevend kon worden.

de familie Selman heeft alleen nog maar 14 trekkers en deze charteren voor Rene.

Rene heeft met combinatie met de bank dit helemaal overgenomen en gaat er weer een goed bedrijf van maken,Bas zit ook niet meer hier op kantoor.

ik wens Rene veel succes met zijn bedrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Das jammer dat de fam Selman eruit is want voor het personeel waren ze heel goed

Wat is goed Matthijs, was selman zo royaal dat hij over hun zuurverdiende geld nog een paar bankjes heen deedt? deze man belazerde in t verleden meerdere malen de hele boel, en daar mocht Nederland b.v voor op draaien. en nu mag jij raden wie er onder de nederland b.v vallen....... juist ja incl. de chauffeurs die hij aan t werk had.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voor het personeel waren/zijn ze heel goed en dat meen ik echt.

kijk dat ze de rest bedonderen merk je als personeel niet toch?

ik praat ze niet de hemel in maar als ik zo af en toe link en rechts hoor dan kunnen heel wat bedrijfjes kwa betalen nog een voorbeeld nemen aan de fam selman

Ik kan me hierbij alleen maar aansluiten. En ik geloof dat ik recht van spreken heb, en nu weet ik dat dat bij Mathijs hetzelfde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Ze zullen zeker hun personeel altijd goed en tijd betaald hebben, geloof ik direct. MAAR al die faillisementen kosten de belasting betaler toch geld, en aangezien het personeel ook belasting betaald......... Juist ja, dus ongewild kloppen de aantijgingen wel...

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even de gedachten van Arne But opfrissen.

-----------------------------------------------------------------------------------

KLARENBEEK – De rechtbank van Zutphen heeft dinsdag 27 november Arne But Transport BV in Klarenbeek failliet verklaard. De onderneming aan de Klarenbeekseweg 16b is gesneuveld door verschillende oorzaken.

Curator is mr. L. van Meggelen uit Apeldoorn. Ze kon donderdagmiddag vanwege andere werkzaamheden helaas nog geen toelichting geven.

Arne But was naast de eigenaar zelf ook de planner bij het transportbedrijf. Hij is al vanaf 1992 actief in de transportbranche. Met niet alleen ervaring in het wegvervoer, maar ook met het transport via het spoor en over het water.

De bedrijven Arne But Beheer en Short-Track Service zijn volgens een woordvoerder van de laatste onderneming niet door het faillissement getroffen.

"De activiteiten van Arne But Transport liggen inmiddels stil. De 5 werknemers worden ontslagen. Arne But probeert in afgeslankte vorm door te starten. Daarover komt hopelijk vrijdag meer duidelijkheid”, vertelt de woordvoerder.

En vervolgt: "Het faillissement komt door verschillende factoren: Minder werk, ziekteverzuim, dure brandstof en extreem hoge boetes in binnen- en buitenland. Tegenwoordig krijg je te maken met boetes tussen de 10.000 en 25.000 euro, die je direct moet betalen, anders wordt het materieel in beslag genomen."

Heel Europa

Ondernemer But specialiseerde zich in de loop van de jaren in het vervoer van zeecontainers en bloemen en planten door geheel Europa.

But was volgens eigen eerdere opgave onder andere actief in Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Zweden, Engeland, Frankrijk, Spanje, Italië en Portugal.

Laten ploffen?

"Niet 5, maar 1 werknemer verliest zijn baan. Voor de rest maakte ik gebruik van ZZP’ers", nuanceert eigenaar Arne But donderdagnamiddag.

"Er komt ook geen doorstart. De activiteiten worden wel voortgezet door mijn andere bedrijven", vertelt hij verder.

Volgens hem gebeurt één en ander in goed overleg met genoemde curator.

De redactie van Transport Online ontving de volgende reactie: "...Hierbij wil ik u melden dat Arne But mij vorige week al wist te vertellen dat hij Arne But Transport liet ploffen, zodat hij de chauffeurs niet hoefde te betalen."

But: "Ik heb mijn bedrijf niet laten ploffen. Dat heeft totaal geen zin. Bovendien heb ik niet zelf het faillissement aangevraagd."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Goede leerschool gehad daar in Huissen, Arne.

Gauw weer een auto bij je nestor neerzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En vervolgt: "Het faillissement komt door verschillende factoren: bla bla bla bla en extreem hoge boetes in binnen- en buitenland. Tegenwoordig krijg je te maken met boetes tussen de 10.000 en 25.000 euro, die je direct moet betalen, anders wordt het materieel in beslag genomen."

Dan doe je toch iets niet goed als je extreem hoge boetes krijgt.En gezien de bedragen geloof ik niet dat het verkeersovertredingen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En vervolgt: "Het faillissement komt door verschillende factoren: bla bla bla bla en extreem hoge boetes in binnen- en buitenland. Tegenwoordig krijg je te maken met boetes tussen de 10.000 en 25.000 euro, die je direct moet betalen, anders wordt het materieel in beslag genomen."

Dan doe je toch iets niet goed als je extreem hoge boetes krijgt.En gezien de bedragen geloof ik niet dat het verkeersovertredingen zijn.

Ik sta er van te kijken Dat de buiten staanders het allemaal het beste weten

Ik zou het eigen belang wel eens willen weten En waarom

Ik heb aandelen in koeien brengt veel meer op

En wie die koeien melkt Dat zegd mij niks Het liefst voor niks

Brengt mij meer op

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En vervolgt: "Het faillissement komt door verschillende factoren: bla bla bla bla en extreem hoge boetes in binnen- en buitenland. Tegenwoordig krijg je te maken met boetes tussen de 10.000 en 25.000 euro, die je direct moet betalen, anders wordt het materieel in beslag genomen."

Dan doe je toch iets niet goed als je extreem hoge boetes krijgt.En gezien de bedragen geloof ik niet dat het verkeersovertredingen zijn.

Dank je edje, ik geloof dat ook niet.:nee:

Het faillissement zal Dhr But wel goed zijn uitgekomen voor al zijn andere bedrijfjes.:ja:

En jammer dat het niet aan Dhr But ligt maar aan een ander.:hamer:

Dat siert hem niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik sta er van te kijken Dat de buiten staanders het allemaal het beste weten

Ik zou het eigen belang wel eens willen weten En waarom

Ik heb aandelen in koeien brengt veel meer op

En wie die koeien melkt Dat zegd mij niks Het liefst voor niks

Brengt mij meer op

Huub

Haha Huub, jij met je aandelen en je koeien.

Jij maakt een dode nog aan het lachen, LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En vervolgt: "Het faillissement komt door verschillende factoren: bla bla bla bla en extreem hoge boetes in binnen- en buitenland. Tegenwoordig krijg je te maken met boetes tussen de 10.000 en 25.000 euro, die je direct moet betalen, anders wordt het materieel in beslag genomen."

Dan doe je toch iets niet goed als je extreem hoge boetes krijgt.En gezien de bedragen geloof ik niet dat het verkeersovertredingen zijn.

even een voorbeeld edje .

je rijdt met 4 combi s achter elkaar en omdat je lang chassis hebt hang je er een mooie grote brandstoftank achter en word je in frankrijk eraf gehaald en oom agent ziet dat en zegt is niet vanaf fabtiek die tank en u mag betalen 4.500 euro meneer en oom agent laat gelijk die andere 3 even verderop van de weghalen en reken maar uit 4 x 4.500 is?

Dus niet alle hoge bekeuringen zijn voor extreme dingen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
even een voorbeeld edje .

je rijdt met 4 combi s achter elkaar en omdat je lang chassis hebt hang je er een mooie grote brandstoftank achter en word je in frankrijk eraf gehaald en oom agent ziet dat en zegt is niet vanaf fabtiek die tank en u mag betalen 4.500 euro meneer en oom agent laat gelijk die andere 3 even verderop van de weghalen en reken maar uit 4 x 4.500 is?

Dus niet alle hoge bekeuringen zijn voor extreme dingen

Als je weet dat dit niet mag, weet je ook dat je deze risico's neemt, dan ook niet achteraf klagen.

4 x € 4500,00 = € 18.000,00.

Wat zou er zijn gebeurt als deze auto (s) 5 tot 6 jaar niet gepakt waren?

Dan waren de tanks ook bij de volgende nieuwe auto's ook weer volgebouwd met grote tanks omdat het zo gemakkelijk gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo gaat het over een overname en zo word dhr but aangevallen omdat hij wat aangeeft.

Dhr But heeft de pech dat hij werkgever is. Eigenlijk heeft hij nog veel meer pech omdat hij ook nog een faillissement achter zijn naam heeft staan. En de allergrootste pech heeft hij omdat hij ook nog een keer is doorgestart vanuit een andere bv.

Daar weten wij werknemers wel raad mee, met dat soort werkgevers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je weet dat dit niet mag, weet je ook dat je deze risico's neemt, dan ook niet achteraf klagen.

4 x € 4500,00 = € 18.000,00.

Wat zou er zijn gebeurt als deze auto (s) 5 tot 6 jaar niet gepakt waren?

Dan waren de tanks ook bij de volgende nieuwe auto's ook weer volgebouwd met grote tanks omdat het zo gemakkelijk gaat.

sorry gerard ik bedoel niet erachter maar van die speciaal gebouwde brandstoftanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dhr But heeft de pech dat hij werkgever is. Eigenlijk heeft hij nog veel meer pech omdat hij ook nog een faillissement achter zijn naam heeft staan. En de allergrootste pech heeft hij omdat hij ook nog een keer is doorgestart vanuit een andere bv.

Daar weten wij werknemers wel raad mee, met dat soort werkgevers.

idd weg met de werkgevers en de werknemers aan de macht ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
sorry gerard ik bedoel niet erachter maar van die speciaal gebouwde brandstoftanks

Ik dacht in eerste instantie ook die tanks erachter maar als ze speciaal gebouwd worden heb je inderdaad een punt.Maar doen ze daar in het buitenland zo moeilijk over?Stomme vraag misschien maar ik heb daar dus echt geen idee van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden