[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De west coast trip.


corydon

Recommended Posts

  • Administrators

Onvoorstelbaar wat die wind kan doen...

Iedere constructie heeft wel iets bewegingsruimte nodig natuurlijk, maar je zou nooit meer zo'n hangbrug over durven na het zien avn dit filmpje.

Er stond er nog één bij, vanaf de andere kant gefilmd. Daar kun je mooi zien wat de zwaartekracht doet: die auto blijft gewoon op z'n plek totdat het hele wegdek naar beneden valt.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ha ha ha ja dat zie ik liever, maar Ibo heb je nu aan de hand van het voorbeeldje begrepen wat ik bedoelde? beter kan ik het toch niet uitleggen.

Maar ik zeg erbij laat maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

AUitstekend Bob, denk dat de muis erover ging. Nou zijn de letters weer klein..

Test.

En de dames..... Ooit kwamen er wat bikers voorbij, en 1 van de juffrouwen had haar T shirt omhoog, helaas stond ze tijdens het uitdelen achteraan en blijkbaar waren ze 1 set te kort.... :D  :D 

 

Nog wat pics, hoop dat het niet te saai is.

de8z.jpg

 

Als je het water over bent kom je op een schier eiland waar het puur bos is.

Paar oude vliegdek schepen.

mgbc.jpg

 

8nx4.jpg

 

x8t2.jpg

 

dctb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Amerika begon aan de oostkust, daarna de westkust. Daartussenin werd eigenlijk pas later ontdekt. Zo, je ziet vrij oudere dingen.

kti0.jpg

 

De industrie hier is bosbouw en hout, dat is een pulp truck.

7pbb.jpg

 

Iets wat ik bijna nooit zie. snif.....

i91y.jpg

Dat is trouwens een sort zeearm inland, aan de andere kant ligt Canada.

 

En wat jullie niet gauw zien, totempaal.

1j2y.jpg

 

Net voor t stadje waar ik moest laden is Sequim, daar groeien ze schijnbaar alle lavender in de VS.

a1m3.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Staat er een streep onder... wat een ge..t.

Na het laden langs een ander plas water naar Olympia gereden, 2 uur via dit bochtige weggetje.

knb3.jpg

 

Zet zo de compueter eens uit, die streep is er nog steeds.

vxv8.jpg

 

Het regent er vrijwel het heele jaar, en alles zit onder het mos. Iemand vertelde me dat je iedere paar jaar je dak moet vernieuwen.

p4mr.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ibo prachtige foto's weer alleen in dat regenachtige gebied zou ik niet willen wonen, zo te zien aan die brug met al dat MOS op de betonnen randen.

Wellicht mooi voor Groen Links Aluhoedjes maar niet voor mij :D

 

En hieronder de uitleg waarom je opeens een streep onder je zinnen kreeg, zie de bijlage.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, had het deze keer zelf uit gevogeld BB...

Hier zie je ook dat mos, het is een problem, maar de natuur is schitterend daar.

cwfu.jpg

 

Een waterpomp gebouw schatte ik aan al de pijpen erachter te zien.

k5xo.jpg

 

Was die avond een 100 mijl Oregon in gereden, en s'ochtens stond dat span op de parking, ziet er gemeen uit...

mgxa.jpg

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Even een test, had de laptop uit gezet. Zo te zien alles goed.

Dus je kunt wel strepen door en onder je tekst lrijgen, ongevraagd, maar een filmpje hier wegzetten schijnt alleen vanuit de polder mogenlijk te zijn..... :rolleyes:

Het is nog niet echt perfect... :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Nou Ibo inderdaad "in de polder" en laat dat nou kloppen het is echt een polder en wel eentje die het diepst onder de zeespiegel ligt volgens een bordje hier vlakbij, denk eerder dat de Gebrs. het gekocht hebben bij Rijkswaterstaat LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou Ibo inderdaad "in de polder" en laat dat nou kloppen het is echt een polder en wel eentje die het diepst onder de zeespiegel ligt volgens een bordje hier vlakbij, denk eerder dat de Gebrs. het gekocht hebben bij Rijkswaterstaat LOL

 

Iemand googled dat dan maar. Had jullie net verteld dat de Imperial Valley 70 ft beneden zee Spiegel ligt. Death valley, ook in CA, is 282 ft beneden zee nivo, dat is ongeveer 90 meter.

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Had jullie net verteld dat de Imperial Valley 70 ft beneden zee Spiegel ligt. Death valley, ook in CA, is 282 ft beneden zee nivo, dat is ongeveer 90 meter.

Hmm... en dan zeggen ze altijd dat alles bij hun bigger and better is maar het is dus alleen maar lager  :p

Maar zonder gekheid mooi verslag en mooie foto's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja John, was al een tijdje geleden.

 

De volgende ochtend weer op tijd op stap, beetje mistig daar in OR met al die vochtigheid.

w826.jpg

 

Daar ligt de oude tweebaans weg, lijkt me een mooi ritje via dat.

fkxx.jpg

 

i3u8.jpg

 

En dat is de oudste continu open truckstop in de VS, open dag en nacht sinds 1928. Pollard Flat CA

zd83.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Ibo zei "En dat is de oudste continu open truckstop in de VS, open dag en nacht sinds 1928. Pollard Flat CA"

 

Wist niet Ibo dat je al zolang daar in de States vertoefde :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden