Spring naar bijdragen

Mijn bijna dagelijks probleem....


Recommended Posts

  • Forumlid

Had dit al eerder genoemd in mijn ander filmpje.

Vandaag was het weer raak.

Sta je een tijd te wachten ( heb het filmpje wat ingekort ), dan zie je een open ruimte, gas erop en gaan.

Maar deze truthola die de bocht omkwam vond dat ik fout bezig was.

 

Had een heel verhaal ingetikt, maar lijkt mij zo voldoende... kort maar krachtig, : ik heb dit altijd over mij heen laten komen, maar vandaag uitgestapt om verhaal te halen.

 

Het is bijna dagelijks dat ik zo lang moet wachten ( het is nu rustig !!!!!!!! ) en nooit maar dan ook echt nooooooit word je er tussen gelaten.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Toen ik de filmpjes van de SD cards heb afgehaald was de SD kaart van de zijcamera's al overgeschreven, dus die was al kwijt helaas.

En dit filmpje was bijna weg... volgende keer maar eerder eraf halen.

 

Trouwens Ron... als ik chevrolet forum zeg...... ben jij de Ron die vaak op het vliegtuig zit rondom de wereld ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammer van dat filmpje.

 

Ja, dat is dezelfde ron....je kan er vanuit gaan, overal waar je ayla tegenkomt, dat is die gozer die iets met robots, boerderijen, tieten en vliegvelden doet. :D:ja:

-Robots verkopen, installeren en service.

-Boerdeijen, daar staan de melkrobots

-vliegvelden, anders kom je moeilijk rond de wereld

-tieten, ik heb er al zoveel beet gehad, daar kunnen jullie alleen nog maar van dromen.... LOL

 

Groet ron

bewerkt door ayla
  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

-tieten, ik heb er al zoveel beet gehad, daar kunnen jullie alleen nog maar van dromen.... LOL

 

Laat maar, dan heb ik liever minder tieten in handen gehad met het gewone aantal tepels dan een hele lading met 4 uitgerekte tepels. Tis maar net wat je fetish is  :p

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden